poniedziałek, 16 października 2017

Unikatowe, osobiste etui na telefon

Witajcie :)

Telefon, a dokładniej smartfon jest obecnie najbardziej osobistym gadżetem, z którym większości z nas trudno rozstać się nawet na chwilę. Lubimy mieć go zawsze przy sobie jak klucze czy portfel. Smartfon jest urządzeniem wielofunkcyjnym i służy on nam do wielu zadań. Przydaje się w pracy, zapewnia nam zabawę i relaks. 
Aby nasz telefon służył nam jak najlepiej i w miarę jak najdłużej też musimy o niego zadbać. Tym bardziej, że nie jest to tani gadżet. Jak wiemy smartfon jest urządzeniem delikatnym, które jest ławo zarysować, zabrudzić, a nawet uszkodzić. Dlatego warto nasz telefon wyposażyć w ochronne etui.
Nie musi być to wcale nudne, zwykłe etui dostępne w każdym sklepie z telefonami. 
Nasz osobisty smartfon powinien wyrażać w pewnym stopniu naszą osobę, a zwłaszcza nasze pasje i zamiłowania. Unikatowe etui na telefon to nam zagwarantuje. Obecnie możemy mieć etui z własnym, prywatnym zdjęciem. Może być to nasz pupil, widok na góry lub morze przywieziony na zdjęciu z wakacji, nasze miasto. Sprawdzi się też nasz ulubiony motyw np. logo klubu sportowego czy zespołu rockowego, a także ulubiona grafika bądź cytat. 
Gdy uwielbiamy Nowy Jork, Paryż, lawendę, kawę, muffinki to też możemy wybrać taki motyw na etui. Wystarczy znaleźć odpowiednie zdjęcie w internecie. Wszystko zależy od naszego pomysłu. Takie spersonalizowane etui na telefon możemy zamówić na stronie http://zaprojektujetui.pl/. Są tam dostępne twarde etui, gumowe bumpery i flipcase, czyli futerał z klapą. Wszystkie rodzaje etui są funkcjonalne i mają za zadanie chronić telefon przed uszkodzeniem i zabrudzeniami. A także stanowią indywidualną dekorację dla naszego telefonu.
Gumowy bumper przylega bezpośrednio do obudowy komórki i chroni jej boki oraz tylną część. Jest wykonany z wysokiej jakości tworzywa, które posłuży nam na długi czas.
Maksymalne zabezpieczenie przed uszkodzeniem telefonu i zarysowaniem ekranu gwarantuje nam flipcase, czyli futerał z kalpą. Trwały materiał pokrowca chroni tył i przód telefonu. Futerał ma zapięcie na magnes i dodatkowe kieszenie, w których możemy trzymać np. wizytówki, karty upominkowe i zniżkowe, banknoty. Do wszystkich trzech rodzajów etui możemy dobrać dowolny motyw dekoracyjny, pochodzący z naszego zdjęcia lub ze zdjęcia znalezionego w internecie. Taki unikatowy pokrowiec pozwoli nam się wyróżnić i wyrazić swoje zamiłowania i kreatywną duszę. Możemy zabawić się w profesjonalnych designerów, projektując swoje własne etui.   

Etui i futerał dla miłośników boho, czyli łapacz snów i pióra.


Modny motyw ananasa i marmuru, jak widać nie tylko 
we wnętrzach.


Dla miłośników natury, zwłaszcza tej dzikiej.





Z własnego prywatnego zdjęcia.


Dla lubiących subtelną typografię.


Oraz dla miłośników koloru i graffiti.



W jesiennym klimacie.

I dla romantyczek.
Foto 1-18 zaprojektujetui.pl

Spersonalizowane etui na telefon pozwoli nam się wyróżnić i nadać wyjątkowego charakteru naszemu smartfonowi. 
Wybieramy torebki, portfele, kosmetyczki pod własny gust, wybierzmy również etui na telefon. Ozdabiamy torebki modnymi breloczkami z futerkiem, dopinamy etniczne azteckie paski, ozdóbmy również nasz telefon. 
Telefon nie musi być biały, czarny czy metaliczny, może mieć każdy dowolny kolor i wzór. Wszystko zależy od naszej fantazji. 
Mi się taki pomysł bardzo podoba. I już myślę nad swoim osobistym etui na telefon.
Ciekawa jestem czy i wam podoba się taki pomysł na unikatowe etui na telefon ?



Pięknie wam dziękuję za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników mojego bloga :)

Udanego nowego tygodnia :))


22 komentarze:

  1. Jak tak patrzę po ludziach, to niektóre etui robią wrażenie. Nie zawsze pozytywne ;).

    Ja nie mam żadnego ubranka dla mojego telefonu ale mam jakoś szczęście i nigdy żaden mi się nie zniszczył :).

    Z Twoich propozycji podoba mi się ten z motylkiem tylko czarne tło bym zmieniła i oczywiście z tulipanami :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też bardzo podoba :)

      Ja mam samsunga i ostatnio wpadłam na fajne tanie etui https://gsm-hurt.pl/464-etui-na-telefon-samsung

      Usuń
  2. Ale świetne, ten z tygrysem świetny. Bardzo podoba mi się fakt, że można je spersonalizować.
    Pozdrawiam cieplutko Aniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio zachwyca mnie wzór marmuru, więc wiadomo, że i etui musi być marmurkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten w stylu boho, to coś dla mnie:) Fajne propozycje Aniu:) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś miałam sporo etui na swój telefon, niedawno jednak zmieniłam i teraz mam tylko jedno, przeźroczyste i czasem aż brakuje mi odmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie... dlaczego mój telefonik nie ma żadnego etiu, nie mówiąc już o ślicznym etui?
    :))))
    Muszę coś pomyśleć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te etui na telefony. Zawsze można być modnym nawet w kwestii telefonu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł z takim osobistym etui. Dla mnie - miłośniczki przyrody i zwierząt - oczywiście najbardziej przypadły do gustu z naturą i ze zwierzętami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łapacz i wilk to mi faworyci.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I każdy znajdzie coś dla siebie :)
    Pozdrawiam cieplutko Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze kupić jakieś etui, bo mi się popsuło.
    Bardzo podobają mi się marmurkowe wzory ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe propozycje etui na telefon. Design jest unikatowy, a i jakość nadruku wydaje się być wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam zwykłe czerwone :( na moj telefon jest malo etui ;( Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Można stworzyć ciekawą ozdobę telefonu i przy okazji pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy pomysł. Akurat mam nowy telefon to przyda się ochrona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł. Ciekawe co ja bym wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysły. Każde etui wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Porządne etui to podstawa. Codzienne użytkowanie może z czasem zniszczyć telefon

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy wpis. Dobre etui jest bardzo istotnym elementem

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)