środa, 13 grudnia 2017

Klasyczny prezent pod choinkę dla mężczyzny

Witajcie :)

Pisałam wam już o prezentach sportowych dla mężczyzn. Dzisiaj chcę wam przedstawić propozycje na klasyczne, ponadczasowe prezenty pod choinkę dla naszych panów.
Klasyka zawsze jest na czasie i nigdy nie wyjdzie z mody. Do takich prezentów na pewno należy zaliczyć męską galanterię skórzaną, czyli elegancki portfel, pasek do spodni i skórzane rękawiczki.
Prosty, klasyczny portfel wykonany z wysokiej jakości skóry, najlepiej czarny jest praktycznym i solidnym prezentem zarówno dla młodego jak i starszego mężczyzny. 
Możemy obdarować nim męża jak i ojca, brata czy dorastającego syna. 
To prezent zawsze trafiony. Co do paska i rękawiczek to musimy dokładnie znać ich rozmiar, by nie popełnić faux pas.
Kobiety lubią pod choinkę dostawać biżuterię. Męska biżuteria to dobry, elegancki zegarek, który pasuje do charakteru i stylu mężczyzny. Jest również dopasowany do kolorystyki ubrań i podkreśla całą męską stylizację. Mimo, że żyjemy w czasach, gdzie smartfon zastąpił nam wiele urządzeń, w tym też zegarek, to prawdziwy mężczyzna powinien go mieć zawsze na nadgarstku. Zegarek to dyskretna ozdoba i zazwyczaj jedyna biżuteria naszego mężczyzny. 
Może być prosty, klasyczny, w stylu vintage. Luksusowy, przykuwający uwagę swoim unikatowym designem lub sportowy z dodatkowymi funkcjami. 
Duży wybór męskich zegarków idealnych na prezent na Gwiazdkę znajdziemy na https://www.czaszegarkow.pl/zegarki_meskie.html. Są tam dostępne zegarki wielu znanych i cenionych firm jak Diesel, Casio, Omega, Daniel Wellington, Skagen, Lacoste czy luksusowe zegarki Hugo Boss, Calvin Klein, Gucci czy Rolex. Każdy znajdzie tam wyjątkowy zegarek na prezent dla swojego mężczyzny.
Oprócz eleganckich i praktycznych dodatków jak męska galanteria i biżuteria warto również sprawić prezent z dziedziny kultury i rozrywki. Nowa książka popularnego u nas w Polsce pisarza Dana Browna ucieszy nie tylko jego wielbicieli. Dla fanów Sapkowskiego jest nowy Wiedźmin. Książka "Najlepszy" Łukasza Grassa czy "Arkadiusz Gołaś. Przerwana podróż" Piotra Bąka zainteresuje nie tylko kibiców sportowych.
Dla fanów gier komputerowych idealnym prezentem będzie oczekiwana Star wars. 
Battlefront-2 czy nowa FIFA 2018.

Męska solidna i elegancka galanteria to idealny prezent pod choinkę.



Foto 1-3 https://allegro.pl



Foto 4-6 https://allegro.pl

Klasyczny, prosty, designerski, a może sportowy męski zegarek.




Foto 7-11 www.czaszegarkow.pl

Z działu kultury i rozrywki najlepsza będzie książka lub gra komputerowa.


Foto 12-14 empik.com/bestsellery

Pamiętajmy, że prezent pod choinkę zawsze trzeba ładnie i z pomysłem 
zapakować :).

Foto 15-16 mybabydoo.com

Foto 17 pl.pinterest.com

Klasyczne, uniwersalne, dobrej jakości, eleganckie prezenty zawsze ucieszą obdarowaną osobę. Są też doskonałym pomysłem dla spóźnialskich, którzy w ostatniej chwili kupują prezenty. Do moich dzisiejszych propozycji możemy jeszcze dołączyć dobre męskie perfumy. Z ubrać możemy wybrać elegancką koszulę, przyda się na pewno. Oczywiście przy koszuli, musimy znać dokładnie rozmiar obdarowanej osoby. 
Ja cenię klasykę i często po nią sięgam w prezentach pod choinkę czy przy innych okazjach. 
Ciekawa jestem jak jest u was, czym się kierujecie przy wyborze prezentów ? Czy sięgacie po klasykę czy wolicie nowoczesne gadżety ?



Dziękuję za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników mojego bloga :)
Udanej drugiej połowy tygodnia :)


16 komentarzy:

  1. Bardzo fajne propozycje. Może coś zaczerpnę z tego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły, przed świętami nigdy ich za wiele! P.S. portfel dałam kiedyś już mojemu mężczyźnie pod choinkę i to był strzał w dziesiątkę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Elu :) To prawda, że portfel to strzał w dziesiątkę :)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  3. Inspiracje na zapakowanie prezentów są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam kupić zegarek mężowi, ale kiedy go podpytuję widzę, że nie jest do tego przekonany. Nie jestem pewna czy zmieni zdanie gdyby go faktycznie dostał... :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne propozycje. Ze skórzanego portfela, czy paska na pewno każdy gentleman się ucieszy. Nie mówiąc już o uśmiechu jaki może wywołać zegarek Michela Korsa, czy Daniela Wellingtona! :) Dobrym pomysłem jest też zakup perfum. Mężczyznom często obojętny jest zapach (o ile jest wystarczająco męski), a więc jako druga połówka można sprawić sobie taki zapach jaki chcemy by był na naszym partnerze. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Portfel wydaje się być całkiem fajnym rozwiązaniem. Może poszukam jakiegoś ładnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam właśnie biografię Arka Gołasia! Dzięki za podpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jestem ostatnio zwolennikiem voucherów. Za voucherem kryją się przeżycia, emocje, wrażenia, wspomnienia. Jakoś bardziej do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że mój mężczyzna nie nosi zegarka, zawsze chciałam mu jakiś nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o tak na grę mój ukochany liczył.. hahaha

    OdpowiedzUsuń
  11. W temacie zegarków może na przyszłe święta komuś się przyda: https://timepieces.pl/ tutaj kupiłam zegarek na gwiazdkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja przeważnie kupuję zegarki Casio jako prezenty dla najbliższych (nie tylko gwiazdkowe) i zawsze wszystkim je polecam. To znana marka, porządne wykonanie i gwarancja, że zegarek posłuży wiele lat. Sama jestem użytkowniczką kilku zegarków tej marki, tych bardziej sportowych, jak i eleganckich i są po prostu niezawodne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pomysły i genialne patenty na zapakowanie prezentów :) Paski, zegarki, portfele, czy pióra to zawsze dobry wybór, zarówno dla bardzo bliskiej nam osoby, jak i szefa, czy ważnego biznesowego kontrahenta:)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie super sprawdziła się książka o relacjach w związku która zawiera rady jak odzyskać byłą kobietę.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)