czwartek, 15 lutego 2018

Niepowtarzalny dom z czerwoną cegłą i prawdziwym drzewem

Witajcie :)

Dzisiaj chciałam wam przedstawić niesamowity i wyjątkowy trzypiętrowy dom. 
Jest on nowoczesny jednak we wnętrzach dominuje czarowna cegła, drewno i klimat z lat 60. Dom stanowi połączenie stylu industrialnego, vintage i rustykalnego. Ściany każdego wnętrza zdobi czerwona, surowa cegła. Podłogi są drewniane tak jak belki sufitowe. Niektóre podłogi są wyłożone kafelkami we wnętrzach takich jak kuchnia czy łazienka. 
Wnętrza w domu są otwarte, a przez okna wpada naturalne światło, które pięknie oświetla pomieszczenia, nadając im wiktoriański klimat. Meble i dodatki to eklektyczne połączenie retro, z lat 60 i współczesnego designu. Piękne drewniane szafy i kryształowe żyrandole są prawdziwą dekoracją domu. Nie brakuje modułowych i funkcjonalnych mebli, przystosowanych do danego wnętrza.
Jadalnię zdobi miętowy kredens vintage. Salon jest dwupoziomowy, niższa część z kominkiem przylega bezpośrednio do jadalni, a wyższa z kinem domowym mieści się na drewnianym podeście.   
Największym atutem domu jest prawdziwe, naturalne drzewo. Zostało ono posadzone w kuchni, a sięga do samego dachu. Aby drzewo miało kontakt z naturą, na dachu zamontowano okno dachowe. Cały dom jest blisko natury, domowy taras jest skąpany w zieleni.
 Oprócz drzewa, wewnątrz nie brakuje zielonych roślin doniczkowych. 
Na wyższych piętrach domu na które prowadzą drewniane schody mieszczą się dwie sypialnie i dwie łazienki. Drewniane schody są zabezpieczone metalowymi, ażurowymi barierkami, co tworzy industrialny klimat. Sypialnie są przestronne, proste i komfortowe. W jednej z nich w przestrzeni konstrukcji dachowej mieści się antresola, która jest bardzo praktyczna i może służyć jako świetna przechowalnia. Obie łazienki są nowoczesne, proste i funkcjonalne, stanowią połączenie cegły i kafelek w ciepłej, kremowej kolorystyce.
Jeśli macie swój wymarzony projekt domu lub dopiero szukacie odpowiedniego dla was to warto zajrzeń na stronę biura projektowego studioatrium.pl. Są tam dostępne gotowe projekty nowoczesnych domów parterowych i z poddaszem wpisujących się w najnowsze i ponadczasowe trendy.  

Czerwona cegła, drewno i prawdziwe drzewo to atuty tego niesamowitego domu.
Dwupoziomowy salon, z drewnianym podestem jest otwarty na inne pomieszczenia.





Kuchnia z jadalnią, gdzie zostało zsadzone żywe drzewo.




Drzewo można zobaczyć z każdego piętra do samego dachu.



Na żadnym piętrze nie brakuje dekoracji i ciekawych dodatków.

Proste, przestronne sypialnie.

Druga posiada praktyczną antresolę. 

Obie łazienki są eleganckie i nowoczesne, ale nie brakuje w nich 
też klimatu jaki dominuje w całym domu.

Foto 1-16 decoholic.org

Oryginalna, surowa czerwona cegła tworzy niesamowity klimat we wnętrzach. Kojarzy się z przemysłowym i industrialnym loftem, mieszkaniami w Nowym Jorku. Z drugiej strony tworzy we wnętrzu ciepły i retro klimat. Dobrze łączy się z drewnem, kamieniem, płytkami ceramicznymi. Jest mile widziana we wnętrzach rustykalnych i vintage. 
Ja cegłę bardzo lubię, uważam że jest bardzo plastyczna i uniwersalna. Możemy z nią stworzyć zarówno wnętrze nowoczesne jak i retro. 
Ciekawa jestem czy i wy Moi Mili lubicie cegłę we wnętrzach ?



Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników mojego bloga :)
Udanego weekendu :)


14 komentarzy:

  1. Ma swój klimat. Szczególnie kuchnia w tym stylu przypadła mi do gustu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam cegłę :)
    Dlatego bardzo mi się podoba.
    Kiedyś już widziałam program o dziwnych domach i w jednym z nich rosło drzewo.
    Zdaje się, że właściciel miał do niego wielki sentyment z dzieciństwa i drzewo się u niego zadomowiło.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, klimatyczne wnętrza:) Pozdrawiam Cię Aniu serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie knajpy z cegłą niekoniecznie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity dom. Pięknie wygląda, ale do mieszkania dla mnie osobiście "za ciężki" w ogólnym odbiorze. Robi wrażenie, ponieważ stworzenie takiego miejsca na pewno kosztowało wiele pracy. I nie ukrywajmy, że równie dużo pieniędzy :))
    Co mi się spodobało bardzo, to szafki pod podestem. Fajnie wykorzystana powierzchnia do przechowywania.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale dużo przestrzeni :) Mnie bardzo się podoba cegła, chciałabym mieć taką w domu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mój kolor. Ale biblioteczka świetna

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak dużo surowego materiału, a jednak wnętrza są przyjemne i ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie stoję przed remontem klatki schodowej i rozmyślaliśmy nad czerwoną cegłą. Zainspirowałaś mnie podwójnie teraz :)Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Do takiego wnętrza idealną propozycją będą również schody drewniane gdańsk . Od dawna marzę o takich w swoim domu i mam nadzieję, że w końcu swoje marzenie zrealizuję, bo widzę, że rozwiązań nowoczesnych na takie schody jest teraz wiele.

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba przyznać, że robi to naprawdę piękny efekt. Nie ukrywam, że właśnie rozważam zakup domu i jedna oferta wpadła mi w oko. Jeden dom mam na oku, tylko wymaga dość konkretnego remontu. Najważniejsza jest instalacje elektryczne / gdańsk , którą trzeba wymienić, więc zastanawiam się, jakie będą koszty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię taki klimat, ale u mnie główną rolę będą grały dwa style i zastanawiam się właśnie nad tym, jak to wszystko połączyć. Na pewno interesują mnie szklane balustrady, które oferuje https://glasssystem.com/kategoria_produktu/systemy-balustrad-szklanych/ . Sprawdzam sobie dokładnie, z jakich opcji mogłabym skorzystać.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)