sobota, 7 lipca 2018

Udane zakupy w Gearbest, czyli lampa na komary i poszewka w palmowe liście

Witajcie :)

Wracam do was po dłuższej wakacyjnej przerwie :).
 Zanim przygotuję post z urlopu to najpierw chciałam wam pokazać mój nowy nabytek. 
A dokładniej jest to nowoczesna lampa na komary i inne owady oraz poszewka na poduszkę z modnym printem, czyli w egzotyczne liście. 
Lampa na owady i poszewka na poduszkę trafiły do mnie tuż po powrocie z urlopu. A przesyłka pochodzi z popularnego i znanego w wielu krajach chińskiego sklepu www.gearbest.com
Gearbest coraz bardziej zyskuje na popularności również w naszym kraju. Jest to sklep z praktycznymi gadżetami i elektroniką, ma również produkty z działu Fashion czy Home&Garden. Mnie oczywiście głównie interesują produkty do domu i ogrodu :). W dziale Home&Garden możemy znaleźć pomocne i praktyczne gadżety do domu i ogrodu, ale i również tekstylia.
Ja dla siebie wybrałam nowoczesną, lampę na komary. Lampa ma kabel z wejściem USB i daje fioletowe światło LED o długości 360-400 nm. Światło lampy przyciąga komary i inne owady, a moc ssąca wentylatora je łapie w pułapkę. Lampa jest bardzo lekka, nieduża, poręczna i ma ciekawy, dekoracyjny design. Może mieć czarny lub biały kolor, ja wybrałam czarną. Jest cicha, bezwonna i bezpieczna dla ludzi i zwierząt. Możemy ją ustawić w pokoju dziecka podczas ciepłych, letnich nocy. Lampa gwarantuje nam, że komary i inne insekty nie pogryzą naszego dziecka podczas snu. 
Kabel USB możemy podłączyć do ładowarki telefonicznej, do power banka czy laptopa. Nam zapewni spokojny letni wieczór przy zaświeconym świetle czy telewizji, gdy mamy otwarte okna w pomieszczeniu. Lampa działa w dzień i w nocy. Możemy ustawić ją też na balkonie, by móc spokojnie relaksować się na powietrzu w ciepłe letnie wieczory. 
Z tekstyliów wybrałam poszewkę na poduszkę do salonu w modne egzotyczne liście palmy.To mój ulubiony, modny motyw we wnętrzach w ostatnim czasie i cieszę się, że wreszcie zdobyłam fajną poszewkę na poduszkę na moją szarą kanapę. Zieleń liści pasuje do turkusowej ściany i pięknie komponuje się z innymi poduszkami. 
W Gearbest możemy kupować w przystępnej cenie w różnych walutach jak i również w złotówkach.

Nowoczesna USB Lampa na komary z której możemy korzystać w dzień i w nocy.
Ja kabel USB podłączyłam do ładowarki telefonicznej. 





Jej skuteczność docenimy bardziej wieczorem przy zapalonym świetle.





Czy na balkonie w letni, ciepły wieczór.



Fioletowe światło LED przyciąga insekty, które wpadają w pułapkę. Dolną część lampy 
odkręcamy i oczyszczamy z martwych owadów. 

Druga moja letnia zdobycz od Gearbest to poszewka w palmowe liście, która pasuje 
do mojej kanapy w salonie.





Pierwsze moje letnie zakupy w Gearbest uważam za udane i na pewno tam jeszcze wrócę :). 
W dzisiejszych czasach, w dobie internetu warto korzystać z zagranicznych, internetowych, popularnych sklepów.
Polacy najczęściej kupują w chińskich sklepach smartfony i elektronikę. Ale warto również skorzystać z oferty na praktyczne i dekoracyjne produkty do domu i ogrodu. 
Ciekawa jestem czy ktoś z was już kupował w Gearbest i czy podoba wam się lampa na komary i poszewka na poduszkę ?



Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników :)
Udanej niedzieli i nowego tygodnia :))


39 komentarzy:

  1. Ciekawe... zastanawiam się jakie ma działanie na ludzi, bo na pewno nasz organizm też na to reaguje. Śliczne poduszeczki :D
    Pozdrawiam i miło znów Cię widzieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym samym czasie pomyślałyśmy o sobie, co do minuty napisałyśmy komentarze :D

      Usuń
    2. To dobry znak :). Lampa nie ma działania na człowieka, emituje światło podobne jakie my wytwarzamy wyczuwane przez komary.
      Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  2. Ciekawa ta lampa na komary. Mojemu mężowi na pewno by się spodobała, bo do niego komary ciągną z wielkim oddaniem ;)
    Pozdrawiam cieplutko Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojemu również bardzo przypadła do gustu :))
      Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  3. A już się zastanawiałam, gdzie przepadłaś. Fajnie, że jesteś i dalej inspirujesz. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, już jestem :)) Miałam urlop od pracy i od komputera :))
      Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  4. Nie znam tego sklepu, ale na pewno tam zajrzę.
    Świetne zakupy. Lubię ten poduszkowy wzór. Nawet ostatnio nabyłam bluzkę w podobnym klimacie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór jest świetny ! Też lubię urbania w palmowe liście :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Lampa mnie zainteresowała, bo rodzime wynalazki lampowe, które miałam przeciwko komarom były przez nie wyśmiane!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. lampa jest niezwykle pożyteczna, muszę przyznać, że ja od 3 lat nie widziałam w moim mieście ani jednego komara:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciakawa lampka ma bardzo interesujący nowoczesny kształt i ciekawe światło :) Poduszka - to jasne, że wpisze się doskonale! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa lampa. poduszka też mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tym sklepie. Poszewką natomiast trafiłaś w obecnie modny trend, który bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupuje tam regularnie, ale o tym gadżecie nie słyszałem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A może jakieś inspiracje na domowe biuro połączone z toaletką? :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka lampka na komary to skarb :) Koniecznie muszę ją mieć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie mogę otworzyć sklepu na moim tablecie, spróbuję jeszcze na komputerze. Jestem bardzo ciekawa co tam jeszcze mają, bo poduszka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze takiej lampy nie widziałam.
    także uważam, że miałaś bardzo udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, lampa już przetestowana, naprawdę dobrze spełnia swoje zadanie ? Ja w zeszłym roku kupiłam, ale inną, bo w moim buszu, czasami aż nie ma szans posiedzieć na tarasie, bo latają chmary komarów. Niestety tamta nie spełnia zadania :( A chętnie kupiłabym naprawdę skuteczną.
    Ściskam serdecznie, Agness<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę sobie sprawić taką lampę:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tak ta lampa jest bardzo użyteczna :)
    A poduszka świetna i bardzo w wakacyjnym klimacie.
    Pozdrawiam cieplutko Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lampa na komary to coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa lampa i świetny wzór na poduszce ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka lampka, to prawdziwy skarb w letnie wieczory:) Podusia prześliczna i bardzo pasuje do Twojego wnętrza Aniu:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie wygląda, ale przede wszystkim ma być skuteczna :P

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna ta lampa, a jest skuteczna?

    OdpowiedzUsuń
  23. Napiszesz coś więcej o funkcjonalności takiej lampy na komary? Zawsze mnie zastanawiało jej działanie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam taką lampę i przyznam, że sprawdza się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że wpadłam na ten wpis dopiero teraz. Taka lampa przydałaby mi się latem, miałam inwazję komarów! Od października walczę z muszkami. Bagatelizowałam problem, w końcu co mi zrobi kilka owadów. Jednak zaczęły przybywać w znacznie większym gronie, a ja wyczytałam, że mogą przenosić różne groźne choroby. Zdecydowałam się zatrudnić profesjonalną firmę, która przeprowadzi dezynsekcję. Trzymajcie kciuki, żeby pomogło!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe czy ten łapacz komarów działa!

    OdpowiedzUsuń
  27. Lampka przeciw komarom - super gadżet

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe czy u mnie się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie zakupy zawsze są fajne.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)