piątek, 22 lutego 2019

Armatura łazienkowa, trendy 2019

Witajcie :)

Pod koniec stycznia pisałam wam o najnowszych trendach łazienkowych. Szczególną uwagę poświęciłam palecie kolorów i sposobie wykończenia ścian i podłóg jak płytki, lastrico, gres, drewno, cegła i beton. 
W dzisiejszym poście chcę bardziej skupić na wyposażeniu łazienki. 
Łazienka to nie tylko ściany i podłoga, ale przede wszystkim armatura łazienkowa i odpowiednio dobrane do niej baterie. 
Dziś oprócz białej, o ładnym designie ceramice mamy większy wybór. Umywalka może być w kolorze, a najlepiej w pastelowej brzoskwini, różu czy koralu. Prawdziwym hitem są czarne umywalki, jak w ekskluzywnym spa. Chociaż ceramika cieszy się wciąż największym uznaniem, to pojawiają się też umywalki wykonane z egzotycznego drewna jak bambus, z betonu, czy z kamienia jak elegancki marmur.
Wanna też może być w kolorze. W środku biała ceramika, a na zewnątrz obudowana drewnem, czy kamieniem w modnym kolorze. Ciekawym trendem, który utrzymuje się już jakiś czas jest miedziana wanna, zwłaszcza wolnostojąca, w stylu retro. 
Po latach dominacji chromowanej baterii na wysoki połysk, przyszedł czas na baterie matowe. Najmodniejsze są czarne, chociaż popularnością cieszą się też białe, miedziane, mosiężne i stalowe.
Czarne baterie przy białej umywalce czy wannie wyglądają ciekawie i kontrastowo, nadają łazience świeżości i podkreślają nowoczesny styl.  
Co do mosiężnych łazienkowych detali, to mają one swoich zwolenników już od kilku sezonów.
Trendem który wzbudził sporą ciekawość są odsłonięte rury pod umywalką. Mogą być nowoczesne, czarne w komplecie z baterią lub mosiężne w stylu vintage. 


Najmodniejszy łazienkowy trend, czarna armatura i bateria.


      
Ciekawe i eleganckie połączenie, czarna bateria w kontraście 
z białą ceramiką.


Czarna, matowa bateria pasuje do cegły, do kolorów ziemi, jak i do fioletów.

Matowa bateria może być też w kolorze białym, miedzianym, czy stalowym.




Wanna w kolorze.


Trend, który pojawił się jakiś czas temu, miedziana, stylowa wanna 
w klimacie retro.

Umywalka nie musi być tylko ceramiczna. Może być drewniana. 

Kolejny gorący trend odsłonięte rury pod umywalką.
Foto 1-13 interiorzine.com i dornbracht.com

Foto 14 housebeautiful.com

Ceramiczna umywalka w modnym koralowym odcieniu lub różu.


Betonowa umywalka.
Foto 16-17 adoremagazine.com

Trendy łazienkowe się zmieniają, co jakiś czas pojawia się coś nowego. Nie oznacza to wcale że biała, nowoczesna ceramika znika z naszych łazienek. Ale jeśli planujemy remont łazienki lub mniejszą zmianę to możemy zaczerpnąć inspiracji z najnowszych trendów. Możemy wymienić baterię przy umywalce na matową, w kolorze stalowym, lub bardziej modnie, na czarną.
Wśród trendów wyposażenia łazienki, podoba mi się to, że mamy coraz większy wybór w kolorach armatury i baterii.
Ciekawa jestem jak wam podobają się takie trendy łazienkowe i który najbardziej przypadł wam do gustu ?



Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników :)

Udanego weekendu :)) 


19 komentarzy:

  1. Czarna umywalka nie dla mnie. Ceramiczna jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również średnio mi się podoba, chyba bym nic nie wybrała do swojej łazienki

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne niektóre rozwiązania łoł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Imagens que podem inspirar. Bom fim de semana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miedziana, retro, coś dla mnie. Cieszę się, że drobiazg dotarł, niech moje strofy dodają Ci sił Aniu w codziennym życiu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentują, tak bardzo dostojnie... Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem fanką ultra nowoczesnego designu, dlatego najbardziej mnie urzekła ta miedziana wanna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem świeżo po remoncie łazienki i z tego, co widzę nie udało mi się wejść w trendy 2019 roku, no cóż mówi się trudno :P Bardzo ładnie wyglądają te odkryte rury, jak dla mnie bomba! Niestety, mam za małą łazienkę i potrzebowałam szafki ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Miedziana retro wanna nadal urzeka najbardziej... Serdeczności Pola :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bardzo spodobała mi się czarna armatura, zresztą wypatrzyłam już taką na in360, w tym samym sklepie zamówiłam też oświetlenie do łazienki. Myślę, że moja łazienka po remoncie będzie wyglądać jak ta z pierwszego zdjęcia : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Armatura piękna z Twoich zdjęć i u mnie również na pewno musi pojawić się wanna, ale przyznam, że jeszcze nie mam na nią konkretnego planu ani pomysłu, dlatego pewnie się zainspiruję. Jeśli wybiorę wannę, to będę szukała do niego odpowiedniego siedziska do wanny, z którego będzie mogła korzystać moja babcia, która z nami mieszka. Fajne już udało się nam znaleźć na stronie https://emako.pl/product-pol-50809-Siedzisko-do-wanny-SECURA-PREMIUM-74-cm-szare-WENKO.html więc prawdopodobnie wybór padnie na to, co znalazłam. Kolor nawet będzie pasował do łazienki, więc nie będzie się to odznaczało.

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie sama armatura łazienkowa jest niezwykle ważna i ja jestem zdania, że gdy się na nią decydujemy to warto wybierać sprawdzone produkty. U mnie w domu mam armaturę z firmy https://oltens.com/ i muszę przyznać, że jest ona bardzo dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  14. super wpis, dużo inspiracji :) pozdrawiam, Marek

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dużo tutaj inspiracji na ciekawą i niepowtarzalną armaturę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niby klika lat temu a ciągle bardzo modne

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)