środa, 13 sierpnia 2014

Retro kuchnia w teledysku Sade Babyfather

Bardzo jest mi miło, że aranżacje z tapetą woods, które dla was wybrałam tak się wam spodobały. Dziękuję wszystkim za ciepłe komentarze :) Dzisiaj zmieniam temat i zabieram was do świata muzyki. Chcę wam przedstawić kolorową, retro kuchnię z teledysku Sade do utworu Babyfather. Kiedy zobaczyłam ten teledysk pierwszy raz od razu mnie oczarował, nie tylko muzycznie ale i wizualnie. Piękne kolory, retro kuchnia w klimacie kubańskim. Czerwone ściany w odcieniu wiśni w czekoladzie jak w mojej meksykańskiej łazience :) Ściany zostały ozdobione namalowanymi ręcznie kwiatami podobnymi do kwiatów wiśni. Kuchnia jest prosta, trochę zagracona retro naczyniami i bibelotami. Uwagę przykuwa wspaniałe czerwone retro radio i klatka z kanarkiem. W oknie powiewa delikatna firanka, dolne szafki kuchenne są zasłonięte typową dla retro kuchenną zasłonką. 

A oto galeria zdjęć z magicznego teledysku Sade Babyfather : 

Czerwone retro radio, stary worek z mąką i różnego rodzaju kuchenne 
bibeloty oraz przetwory.



Wisząca pod sufitem klatka z kanarkiem.

Widok na kuchnię w szerszej odsłonie.

Widzimy zielone dolne szafki wraz z kuchenną zasłoną vintage, która 
zakrywa część dolnych szafek.

Dalsza część kuchni z drewnianym stołem.


Za stołem roboczym stoi czarny retro stolik przy ścianie z lustrem.


Sade wychodzi ze swojego domu, za jej plecami kryje się retro 
etażerka.


A oto zdjęcia z propozycjami retro kuchni w podobnym klimacie. 



Retro radio i kolorowe naczynia.

Mam nadzieję że kolorowa kuchnia w stylu retro z teledysku Sade przypadnie wam do gustu.
 Dla osób nieznających tej piosenki i teledysku wstawiam link : 

Miłego oglądania i słuchania. 
Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających mój blog :))

Ania K.

17 komentarzy:

  1. Taka kuchnia na pewno urzeka, choć za kolorowa dla mnie kochającej biel! :) Zasłonka pod zlewem bardzo mi się podoba, pomyślę nad tym czy nie zrobić takiej kiedyś sobie :) No i gadżety świetne są stolik, krzesło itp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również taka zasłona pod zlewem bardzo się podoba :) Miło mi że doceniasz urok takiej kuchni i że bibeloty Ci się podobają. Ja bardzo lubię bibeloty kuchenne w klimacie retro. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Fantastyczna kuchnia...fantastyczna piosenkarka...lubię taki klimat w kuchni kojarzy mi się z Ameryką lat 60-tych. Buziaki dla Ciebie i dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super Olu że podoba Ci się kuchnia i piosenka Sade :) Kuchnia i piosenka mają swój niezwykły urok. Masz racje że kuchnia jest w klimacie Ameryki lat 60, ale z racji na użyte żywe kolory i klimat piosenki tak mi się skojarzyła z klimatem Kuby. Tworzy połączenie retro i egzotyki. Pozdrawiam serdecznie i też życzę udanego dnia :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię piosenki i niezwykły głos Sade. Radio świetne i muszę powiedzieć że dość podobne moja Córka ostatnio wyszukała, lubi też takie gadżety. Kuba jest przepiękna, ale teledysk raczej kojarzy mi się, tak jak poprzedniczce z Ameryką lat 60-tych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za klimatycznego posta i ciepło pozdrawiam

      Usuń
    2. Ja też bardzo lubię utwory Sade:) Bardzo bym chciała mieć takie radio u siebie w kuchni. Zgadzam się że jest to kuchnia retro w klimacie Ameryki lat 60-tych, jak dla mnie ze szczyptą egzotyki :) Pozdrawiam Cię ciepło :)

      Usuń
    3. Cieszę się że w ten pochmurny i deszczowy dzień mogłam dostarczyć troszkę ciepłego i nastrojowego klimatu :) Pozdrawiam raz jeszcze cieplutko :)

      Usuń
  4. Ten piec kuchenny z drugiego zdjęcia koniecznie chciałabym mieć, a najbardziej podoba mi sie kuchnia z 3 go zdjęcia, ale jak widac są różne gusta:)) pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki piec kuchenny też bardzo mi się podoba :) W stylu retro każdy znajdzie coś dla siebie :) Pozdrawiam Cię Beatko serdecznie :)

      Usuń
  5. Jak dla mnie stosunkowo za dużo kolorów!
    Jeżeli miałoby mi coś przypaść do gustu, to przedostatnie zdjęcie. W tej kuchni czułabym się dobrze... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi żywe kolory we wnętrzach, w pastelowych odcieniach kuchnia retro prezentuje się też rewelacyjnie :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Świetne aranżacje kuchni !!! A radio po prostu skradło moje serce:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie i miłego dnia Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radio jest fantastyczne, też skradło moje serce :) Pozdrawiam Cię również serdecznie Agatko i życzę udanego dnia :)

      Usuń
  7. ale takie kuchnie mi się podobają:)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)