poniedziałek, 8 grudnia 2014

Świąteczne i zimowe ozdobne poduszki

Witajcie moi mili 
w drugim tygodniu grudnia:)

Mam nadzieje, że weekend mikołajkowy wam się udał. Do mnie Mikołaj wprawdzie nie przyszedł, ale udało nam się z moim D. spędzić razem miły weekend we dwoje :)
Na początku nowego tygodnia przedstawiam wam inspiracje na świąteczne i zimowe poduszki. Ozdobne poduszki są świetnym dopełnieniem dekoracji świątecznych w naszym domu. Wybór wśród takich poduszek mamy bardzo duży. 
Są poduszki w stylu skandynawskim, z motywem zwierząt, które kojarzą nam się z okresem zimowym, jak jelenie, renifery, wilki czy niedźwiedzie. Poduszki uszyte z miłych i ciepłych w dotyku tkanin, modne w ostatnim czasie poduszki wełniane o grubym splocie i warkoczach. Typowo świąteczne poduchy w biało-czerwonej kolorystyce z motywami bożonarodzeniowymi. Poduszki wykonane z juty, w naturalnym i surowym stylu, które osobiście bardzo mi się spodobały.

A oto kilka poduszkowych inspiracji dla was.

Biało-czarne poduchy w stylu skandynawskim. 
Motyw czarnych choinek na białym tle pokazywałam już na tapecie ściennej w ostatnim poście tutaj. 



Naturalne poduchy w surowszym wydaniu wykonane z juty z motywem zimowych zwierząt. 
Mamy tu jelenia, niedźwiedzia i łosia.

Najpopularniejszy motyw zwierzęcy sezonu zimowego czyli jeleń lub renifer.

Poduszki w czerwoną kratę, również kojarzą nam się z okresem świąteczno-zimowym.

Wełniane poduszki o grubym splocie i warkoczach.

Poduszki w biało-szarej spójnej zimowej kolorystyce, ale o różnej fakturze.

Poduszka z pięknym zimowym motywem, 
która efektownie będzie prezentowała się na każdej gładkiej kanapie.

Wełniane poduszki wykonane na drutach z motywami świątecznymi.

 Włochate poduchy, miłe i przytulne.

Świąteczne poduchy z juty w stylu vintage.


Elegancka poduszka z gwiazdą betlejemską.

Na zakończenie typowe świąteczne poduchy.

Foto 1-14 źródło

Wybór jest duży. Mnie najbardziej podobają się poduszki w stylu skandynawskim i w surowszym wydaniu z juty. Ciekawa jestem, które wam najbardziej przypadły do gustu ?

**********************************************************
Przypominam, że konkurs świąteczny trwa u mnie jeszcze tydzień więc zapraszam serdecznie, można się zapisywać tutaj do 15.12.

Cieszę się, że w ostatnim czasie pojawiły się nowe osoby, które do mnie zaglądają. Dziękuję wam i zapraszam :) 
Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających mój blog :) 
Trzymajcie się ciepło :)

Ania 

43 komentarze:

  1. Aniu :) dla mnie piękne te poduchy. Uwielbiam taki klimat, więc dla mnie to garść inspiracji!
    Uściski :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i cieszę się że mogłam dostarczyć Ci garść inspiracji :) Miłego wieczoru :))

      Usuń
  2. Wszystkie przepiękne!!!!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie :) Pozdrawiam Cię Natalko :))

      Usuń
  3. jestem ogromną miłośniczką wszelakich poduch:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :) Pozdrawiam Cię cieplutko :))

      Usuń
  4. Super inspiracje! ja uwielbiam takie puchate i ze zwierzątkami:)))
    buziaki przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też podobają się poduchy ze zwierzakami :) Cieszę się, że inspiracje poduchowe Ci się spodobały. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Ostatnio taki choineczkowy motyw na poduszkach bardzo mi sie podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na okres świąteczny są idealne :) Pozdrawiam Cię Marysiu :))

      Usuń
  6. świetne jest to, że wystarczy kilka zwykłych poduch sugerujących fakt, że zbliżają się swięta i robi nam się przemiły klimat! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, wiele nie trzeba ! Poduchy są bardzo pomocne przy tworzeniu danego klimatu. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Choineczkę mam, szydełkowaną mam, potrzebuję jeszcze jakiegoś zwierzaka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny komplet Ci się tworzy :) Super ! Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Hello Linda :) Thank you for visiting with me and nice comment.
      Yours sincerely

      Usuń
  9. Przepiękne! Uwielbiam poduchy! Te które pokazałaś są genialne! :) Moje faworytki to futrzane i robione na dużych drutach! Nadają tyle przytulności i uroku! :)
    Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że poduch ci się podobają :) Dziękuję za odwiedziny :) Pozdrawiam ciepło i zapraszam częściej :))

      Usuń
  10. Mnie urzekły zwłaszcza te w stylu skandynawskim. Są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również bardzo podobają się w skandynawskim klimacie, są uniwersalne i szybko się nie nudzą :) Pozdrawiam Cię ciepło :)

      Usuń
  11. Poduchy z juty z motywami zwierząt i jeszcze te robione na drutach są piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Doroto, że Ci się podobają, też uważam że są świetne :) Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  12. Ja poduchy uwielbiam !!!Dlatego mam ich w domu dużą ilość,ale z chęcią przygarnęłabym jeszcze kilka z tych co tu pokazałaś. Szczególnie przypadły mi do gustu te sweterkowe i z juty. Rewelacyjne :)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z juty bardzo mi się podobają :) Też lubię poduchy, typowo zimowych nie mam, więc będę musiała przynajmniej dwie nabyć :) Pozdrawiam Cię cieplutko :)

      Usuń
  13. Bardzo fajne te poduchy ja myslę coś nowego na święta, ale jeszcze nie mam pomysłu, cos może wybiorę u Ciebie, ta z gwiazdą jest ciekawa, a u Ciebie juz plany są ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Beatko nie mam typowo świątecznych poduch, więc będę musiała jakieś nabyć. Myślę o poduchach w klimacie bardziej skandynawskim, chociaż z motywem świątecznym też by się taka poducha przydała :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  14. Każda z tych poduch ma swój urok, potrzebne są tylko odpowiednie wnętrza, a u mnie i tak ciasno:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, fajnie jest mieć dużą przestrzeń w domu, wtedy można mieć dużo poduch :) Pozdrawiam Cię Basiu :))

      Usuń
  15. Uwielbiam poduchy i mam ich sporo, bo sama czasami szyję. Ich uszycie jest akurat bardzo proste, więc jakoś sobie z tym radzę. Wszystkie przedstawione przez Ciebie propozycje są piękne i bardzo inspirujące. Szczególnie spodobały mi się te na ostatnim zdjęciu i wełniane. Właśnie przymierzam się do uszycia poduchy z nowego sweterka, który niestety okazał się niewygodny w noszeniu i "gryzący". Jak skończę to może efekty pokażę. Ślę uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) Już jestem ciekawa Twojej poduchy ze sweterka, to bardzo dobry pomysł. Warto dawać ubraniom nowe życie gdy są niewygodne. Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  16. Wszystkie poduchy piękne,mój faworyt to poduszka w choinki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poducha w choinki stała się faworytką wśród poduch pokazanych przez mnie :) Nie dziwię się bo jest super ! Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  17. Wszystkie są cudne, ale chyba ta ze światełkami i z pierwszym jelonkiem najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie te poduchy też bardzo się podobają i obie pasowałby do mojej szarej kanapy :) Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  18. Aniu, poduszki uwielbiam i mam ich dużo, coraz więcej! Bardzo mi się podobają te ze zwierzęcymi nadrukami - szczególnie lubię wszelkiego rodzaju rogacze :) Pozdrawiam ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie poluję na poduchę z jeleniem, bo mi się takie bardzo podobają :)) Pozdrawiam Cię Kasiu :))

      Usuń
  19. Hola Ana querida ! Que bonitas esas imágenes de cojines mmm me encantan esas con animalitos !, ! Deseo que pase un óptimo viernes
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Welcome to Angelica :) I also really liked the pillows with animals. Best wishes :) Pozdrawiam !

      Usuń
  20. These pillows are all so pretty, Anna! You've probably picked the most appealing cushions in the blogosphere!!

    Happy weekend!

    Poppy

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)