środa, 20 stycznia 2016

Dekoracyjne betonowe misy

Witajcie  :)

Bardzo mi miło, że mój ostatni post tak wam się spodobał. Dziękuję za wszystkie komentarze :).
Dzisiaj zmiana tematu, ale również pozostajemy w świecie designu.
A mowa będzie o dekoracyjnych betonowych misach.
Zastosowanie betonu w budownictwie jest nam dobrze znane. Jednak w ostatnim czasie beton wkroczył też do naszych wnętrz i zajął ważne miejsce wśród panujących trendów.  
Jest on nie tylko doskonałym materiałem do wykańczania wnętrz. Sprawdza się idealnie 
w tworzeniu przedmiotów użytkowych i dekoracyjnych jak misy, wazony, świeczniki 
czy inne naczynia.
Moją szczególną uwagę zwrócili polscy projektanci i artyści z  I like beton którzy 
tworzą wyjątkowe, dekoracyjne betonowe misy.
Wykonują je własnoręcznie, wykorzystując siłę własnych mięśni, bez użycia maszyn 
i komputerów. Poszczególne naczynia są ręcznie odlewane i obrabiane. 
Dlatego każda misa jest niepowtarzalna. Nie ma tu dwóch identycznych naczyń, tak jak
ma to miejsce w zakładach produkcyjnych. Misy są tworzone ze starannie dobranego, naturalnego kruszywa. Co też wpływa na jakość, trwałość i wyjątkowość naczyń.
Mimo surowego charakteru tworzywa jakim jest beton, misy wyróżnia subtelność, wręcz finezyjność. To niesamowite, że coś tak trwałego, ciężkiego, jak beton może zyskać nowy, zupełnie inny charakter.
Dodatkowym atutem mis I like beton jest to, że część z nich jest ręcznie malowana na modne obecnie metaliczne kolory jak złoto czy miedź. 
Betonowe misy są doskonałą dekoracją każdego pomieszczenia. Można eksponować je na komodzie, ławie, stoliku kawowym czy szafce nocnej. Misy same w sobie są ozdobne, ale dodatkowo można w nich trzymać świece, świeże kwiaty, muszelki, sezonowe dary natury jak kasztany, szyszki, żołędzie. Naturalne dodatki dobrze współgrają z prostotą 
i nowoczesnym designem mis. Betonowe misy odnajdą się 
w nowoczesnych wnętrzach w stylu modern, industrialnym, minimalistycznym, skandynawskim. Efektownie będą wyglądały też w aranżacjach eklektycznych, klasycznych, vintage czy we wnętrzach z nutą orientu. 

Okrągłe i podłużne złote misy.






Okrągła miedziana misa. 


Moją szczególną uwagę zwróciły podłużne dwukolorowe misy : 
czarno-miedziana i czarno-srebrna. 



Wśród dostępnych mis są również misy w naturalnej, surowej
 kolorystyce, o charakterze bardziej minimalistycznym.










Foto 1-16 http://ilikebeton.com/pl/

Jak widzimy polski design może przodować i wyznaczać trendy w aranżacji wnętrz. Betonowe misy są tego najlepszym przykładem. Łączą obecnie bardzo modne trendy 
złoto, miedź i beton. 
Wszystkie misy od I like beton bardzo mi się podobają, a w szczególności 
dwukolorowe: miedziano-czarne oraz złote.
Ciekawa jestem która wam spodobała się najbardziej.



Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :) 
Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miłego popołudnia :)


38 komentarzy:

  1. O wow, te ze złotem są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuniu, minimalistką nigdy nie byłam. I choć nie przywiązuje wagi do wystroju wnętrz (lata mieszkania w lokalach najmowanych, hihi), takie cuda nijak nie poprawiałyby mi humor, gdybym miała wystawiać w nich na stół owoce.
    A tak na marginesie - dopiero teraz zorientowałam się, że to 'concrete' to taki fałszywy przyjaciel :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie misy nie mają nic wspólnego z typowym budowlanym betonem. Obecnie beton jako tworzywo jest bardzo popularny w aranżacji wnętrz i jest bardzo dekoracyjny.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Bardzo eleganckie, bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, wyglądają szlachetnie, najchętniej widzę taką misę zamiast zlewu w łazience ;-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  5. Te ze złotem są genialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, wszystkie! W dodatku do tej pory niczego betonowego nie pragnęłam w mieszkaniu mieć- ale te misy są po prostu cudowne! I pasują do wielu stylów :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz Moja Droga rację, są świetne i pasują do wielu wnętrz :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  7. Był by ciekawą ozdobą w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hola Ana querida !!me encantan esos bowls de concreto !! Su aspecto rústico es muy bonito

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :)
      Miło mi, że Ci się tak podobają :)
      Miłego weekendu :)

      Usuń
  9. Niesamowicie się prezentują. Dostojnie i stylowo.
    uściski zostawiam Aniu:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki betonowy dodatek w postaci misy i mi chodzi po głowie :)
    Ta struktura i połączenie ze złotem to moja bajka.
    Buziaki, M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne:) Szczególnie przypadła mi do gustu czarno-srebrna:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne:) Szczególnie przypadła mi do gustu czarno-srebrna:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ich surowy charakter. Wyobraziłam sobie zasadzonych w niej kilka kaktusów, obsypanych dookoła małymi kamyczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle piekne inspiracje Aniu.
    Bardzo mi się podobają te misy, szczególnie w celach dekoracyjnych :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już zakupiłam LUNE otwartą strukturę- jest świetna, naprawdę polecam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Misa wyglada extra - ale szczerze mówiąc czesto nie wiem co do takich włożyć .. Mam jedną taką ozdobną i nie jest to jakiś szczyt marzeń i często w nim robię dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miski wyglądają jak skarby wyjęte z jakiejś skrzyni: złoto, srebro... Piękne! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Są cudowne, ale obawiam się że nie miałbym co w nich trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Surowe misy mnie urzekły, chcę taką jedną :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie jednak najfajniejsze są te bez dodatków, takie sauté ;)z samego BETONU

    Uściski
    D.

    OdpowiedzUsuń
  21. Beton, takkk też chce, tylko jak namówić do tego mojego M.? :D Mi najbardziej podoba się prostota, czyli nie malowany beton taki surowy. Marzy mi się taka podłoga w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Są piękne <3
    Skusiłam się na tą http://ilikebeton.com/pl/miski-tondo/13-miska-betonowa-tondo-miedziana-polysk.html
    Dam znać jak wygląda na żywo jak przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Będę miała betonową podłogę w części salonu z takich płyt http://rocke.pl/, podsunęłaś i też pomysł na dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie podziwiam kreatywność i innowacyjność naszych polskich projektantów, którzy potrafią przekształcić tak surowy materiał jak beton w prawdziwe dzieła sztuki. To pokazuje, jak ważne jest poszukiwanie nowych perspektyw i odważne łączenie elementów, które na pierwszy rzut oka mogą wydawać się niekompatybilne. Dekoracyjne betonowe misy są dla mnie kwintesencją tego podejścia. Osobiście jestem zafascynowany betonowymi misami, które zostały pokryte metalicznymi kolorami. Wydaje mi się, że ten kontrast między surowym betonem a błyszczącymi złotem i miedzią dodaje im niezwykle atrakcyjnego charakteru.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)