wtorek, 11 kwietnia 2017

Wielkanocne dekoracje w salonie

Witajcie :)

Na początku Wielkiego Tygodnia witam was wielkanocnymi dekoracjami, jakie zdobią 
moje mieszkanie, a dokładnie salon.
W dekoracjach wykorzystałam część ozdób z poprzedniego roku, dodałam też kilka nowych detali.
Na komodzie, na której zazwyczaj są skandynawskie dekoracje zrobiło się bardziej 
kolorowo i radośnie :)
 W drucianym koszyku pojawiły się drewniane pisanki w towarzystwie porcelanowego zajączka. Do pisanek pasują folkowe, filcowe podkładki, które znalazły się w koszyku. Nowoczesny charakter aranżacji podkreślają metalowe kieliszki na pisanki oraz metalowa owieczka-foremka. Całości pilnuje zajączek ogrodnik. Do kompletu jest też metalowa kaczka, która zagościła w mini szklarni na stoliku przy ścianie.
Ostatnio nabyłam szklany klosz, który posłużył mi do wielkanocnej aranżacji. W której pojawiły się koguciki w gnieździe. Klosz zdobi stolik w towarzystwie innych dekoracji wielkanocnych. W całej aranżacji dominuje słoneczny, żółty kolor. 
Na małym stoliku przy oknie krokusy zastąpiły wesołe bratki i drewniana kurka.

Aranżacja wielkanocna na komodzie. Kolorytu dodają drewniane pisanki.







Na stoliku przy ścianie kolorowo i wiosennie. Dominuje zdecydowanie kolor żółty.





W kącie, na małym stoliku, pod wiszącą witryną zagościły bratki w fioletowej tonacji.



Foto 1-16 są mojego autorstwa i są moją własnością.

W wielkanocnych dekoracjach pojawiły się żółto-zielone tulipany, które w ubiegłym roku dostałam od Dorotki czyli od Nutki Nostalgii oraz drewniana, folkowa kurka od Ani z bloga mój dom-moja przystań.
Na pewno przed świętami pojawi się u mnie na blogu jeszcze jeden, wielkanocny post 
z życzeniami. 
W tym roku u mnie Wielkanoc ma trochę mniej uroku, gdyż jestem dopiero kilka dni po ekstrakcji dolnej, zatrzymanej ósemki. Powoli dochodzę do siebie, biorę antybiotyki, walczę 
z opuchlizną, aby lepiej czuć się i wyglądać w święta. I mam nadzieję, że w święta będę mogła prawie normalnie jeść. 



Dziękuję wam pięknie za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)

Udanego Wielkiego Tygodnia :)


34 komentarze:

  1. Zdrowia życzę. Ślicznie wyglądają ozdoby, kurkowate to wiadomo, że skupiły moją uwagę ale i te tulipanki takie bardzo oryginalne. Śliczne, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bratki u mnie też rządzą :)
    Pięknie wyglądają i na wiosnę i na święta.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądają te bratki w doniczce:) zdrowiej szybciutko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piekne! Detale zawsze czynią atmosferę.
    Super Aniu.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu piękne dekoracje, wracaj szybko do zdrowia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, bardzo dziękuję za troskę !
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  6. Zdrówko najważniejsze a dekoracje bardzo kolorowe i wesołe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ! Dziękuję ślicznie :)
      Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  7. Bardzo wiosennie u Ciebie. Od razu człowiekowi robi się cieplej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona barankiem-foremką. Super pomysł! Aniu, życzę zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne dekoracje! Pięknie i z klimatem :) Pozdrawiam wiosennie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wiosenno-świąteczny wystrój u Ciebie Aniu:) Bratki w ślicznej osłonce prezentują się wspaniale, a foremka-baranek urzeka:) Pozdrawiam cieplutko i życzę dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też kury w wazonie skradły serce! Ale i żółte tulipany, i królik, i wiele innych rzeczy również:)
    Co do zębów, to współczuję, ale myślę, że będzie już tylko lepiej i do świąt całkiem zapomnisz już o ostatnich przejściach. PS. Kiedyś niestety musiałam usunąć zęba w Wielką Sobotę... Największy plus tej sytuacji był taki, że do dziś pamiętam te święta, a wszystkie inne mi się jakoś zamazują:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Elu :) No to mamy obie zębową pamiątkę Wielkanocną :). Usuwanie zębów to nie przelewki, a ósemki usuwane chirurgicznie to już najgorsze co może być.
      Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  12. Och Biedactwo Moje Kochane :* Doskonale wiem co czujesz :( Też miałam usuwaną ósemkę chirirgicznie :( Dokłądnie w Styczniu i dopiero w tamtym tygodniu odzyskałam pełne czucie w na brodzie . Buziaczki Kochana i kuruj się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moja Droga Szymciu za troskę ! Wiem, że miałaś problem z ósemką niedawno, pamiętam jak pisałaś o niej na blogu. Należymy do jednego klubu zatrzymanych ósemek, dobrze że już ich nie mamy. Ja powoli wracam do siebie, dzisiaj po sześciu dniach mogłam bardziej normalniej zjeść. A nie tylko zupki krem. Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  13. Zdrowka Aniu!

    Sliczne te kurki:))

    Wesolych i Spokojnych Swiat zycze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu !
      I również życzę pięknych i zdrowych świąt!

      Usuń
  14. Znam ten ból, mnie 8 zabrała prawie rok życia ( spokoju) Lekarze i dentyści nie wiedzieli co mi jest. Moja 8 rosła prostopadle, do pozostałych zębów i też była zatrzymana, bolało mnie ucho! Potem okazało się , że to ZĄB. 8 to DZIADY :P :D prawdziwe dziady, dobrze, że swoją już usunęłaś. Radosnych i zdrowych świąt!
    Ściskam
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, nie wiem po co nam rosną, jak sprawiają tyle problemów. Moja rosła na ukos i skręcała pod siódemkę. Naciskała na siodemkę i szóstkę i powodowała stan zapalny.
      Należymy do wspólnego klubu zatrzymanych ósemek :))
      Również życzę Ci Dominiko zdrowych i radosnych świąt !
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  15. Piękne dekoracje. Moją uwagę przykuła również ta grafika z psem. Świetna!
    Życzę Ci wspaniałych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Que linda decoracion para Pascua, espero que hayas tenido unas bendecidas fiestas de Resurrección

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne pomysły na dekoracje. Ja w tym roku wymieniam [URL=https://portalokienny.pl/pol_m_Akcesoria-dachowe_Rolety-zewnetrzne-2227.html]rolety zewnętrzne[/URL] w swoim domu i zastanawiam się jak odświeżyć wygląd całego pokoju (salonu) oraz samego domu. Macie jakieś pomysły?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)