wtorek, 29 sierpnia 2017

Naturalnie i przytulnie, czyli jesienne trendy w naszych wnętrzach

Witajcie :)

Wakacje się kończą, a jesień zaczyna się do nas zbliżać wielkimi krokami. 
Powoli zaczynamy myśleć o cieplejszej garderobie. Warto też pomyśleć o naszych wnętrzach. 
W jesiennych dodatkach i dekoracjach w tym roku zdecydowanie dominuje naturalność, inspiracje boho, a zwłaszcza natural modern boho oraz przytulność i ciepło.
W naszym salonie, sypialni, korytarzu, a nawet domowym biurze czy pokoju dziecka tej jesieni powinny pojawić się naturalne tkaniny i materiał jak juta, sizal, konopie, len, trawa morska, bambus, rattan. Nie zapominamy oczywiście o ciepłej i przytulnej wełnie czy uniwersalnej bawełnie. Naturalny, eko dywan sizalowy czy jutowy nadaje się praktycznie do każdego pomieszczenia. W salonie możemy go połączyć z modnym w ostatnim czasie dywanem azteckim. Poduszki i pledy tak jak poprzedniej jesieni mają grube wełniane sploty i przypominają ciepły, ulubiony sweter. Modne są również poduchy o bardziej etnicznych azteckich wzorach. Trendem który cały czas się utrzymuje są egotyczne kosze w stylu boho, głównie wykonane ręcznie z trawy morskiej. W zależności od wielkości kosza, możemy go wykorzystać w różnym celu np. do przechowywania poduszek czy zabawek dziecka.
 Trawa morska sprawdza się też w roli dekoracyjnych osłonek doniczkowych kwiatów, zwłaszcza tych dużych, o zielonych egzotycznych liściach. Hitem dekoracyjnym na pewno stały się również zawieszone na ścianie naturalne, ozdobne talerze wykonane z trawy morskiej czy bambusa. Stół w jadalni czy w kuchni również możemy udekorować naturalnymi podkładkami i matami np. z bambusa.
Wśród naturalnych dodatków i elementów wyposażenia wnętrz nie może oczywiście zabraknąć drewna. Drewniane meble świetnie komponują się z przytulnymi i grubymi tkaninami oraz z egzotycznym bambusem czy surowym sizalem i jutą.
Naturalny i aztecki dywan powinien zdobić piękną, drewnianą podłogę, która też jest ważnym elementem dekoracyjnym wnętrza. Ciepło i przytulną atmosferę w chłodne jesienne wieczory zapewnia nam też ogrzewanie. Przyszłością ogrzewania jest na pewno feelco.pl. Feelco to system ogrzewania nadmuchowego, który do ogrzewania pomieszczeń wykorzystuje nie wodę jak tradycyjne grzejniki, czy ogrzewanie podłogowe tylko powietrze. System nie wymaga również grzejników ani żadnych innych elementów grzejnych, 
a jedynym elementem widocznym w pomieszczeniu jest kratka nawiewna umieszczona 
w podłodze, suficie lub ścianie. Takie rozwiązanie ułatwia nam zdecydowanie aranżacje wnętrza. 

 Przytulny salon, w którym dominują naturalne dodatki. 
Najważniejszą ozdobą tego wnętrza są zawieszone na ścianie dekoracyjne 
talerze z trawy morskiej, bambusa.



Przytulności wnętrzu nadaje również ciepły, podwójny,
 wełniany dywan.
  



Domowe biuro w tym samym domu również jest przytulne i przykuwa uwagę 
naturalnymi dodatkami.




W sypialni czuje się styl boho. Mamy tu metalowe,
 kute łóżko, wiszącą huśtawkę.






W pokoju dziecięcym również są naturalne dodatki jak chociażby 
etniczne kosze z trawy morskiej.


Inspirowane naturą wnętrza są ciepłe i klimatyczne również dzięki naturalnej palecie kolorów. Oprócz naturalnego koloru sizalu, konopi, bambusa możemy otaczać się też barwioną trawą morską czy kolorowymi, etnicznymi wzorami poduszek. Na pewno w takich wnętrzach dominują ciepłe jesienne kolory jak beże, brązy, czerwienie, pomarańcze, ale również pastelowe pudrowe róże. Mocniejszym akcentem kolorystycznym jest granatowy, aztecki dywan. W jesiennych aranżacjach nie może też zabraknąć miedzi i złota. 
Takie naturalne, boho, etniczne dodatki i tkaniny w jesiennych aranżacjach mnie się bardzo podobają. I chętnie widziałabym je u siebie. 
Ciekawa jestem czy wam również się podobają ?



Pięknie wam dziękuję za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników mojego bloga :)

Dobrego tygodnia :))


40 komentarzy:

  1. Już zaczęłam wieczorkami wtulać się w kocyk i szukać moich pochowanychw pudłach girland świetlnych. A i rozglądam się za fajnym dywanem w skandynawskim stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też otulam się kocykiem, gdy oglądam filmy :) Powoli też zaczynam myśleć o jesiennych dekoracjach :)
      Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  2. bardzo podoba mi się takie wnętrze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne wnętrza. Zwłaszcza sypialnia niezwykle mnie urzekła, jest bardzo prosta, a pomimo to nie jest pozbawiona klimatu i ciepła. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam naturalne dodatki, więc jestem jak najbardziej na tak :)
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kosze na ścianie megaśni mi sie podobają :))
    Pozdrawiam cieplutko Aniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wnętrza. Zachwyciły mnie poduszki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodatki są bajeczne. Różowy pled, huśtawka, kosze. Chętnie widziałabym je u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dałaś mi KOchana dużo Inspiracjii Dzisiaj, choć za każdym razem dajesz! hhihihi ALe przedsatwine Inspiracje są bardzo zblizżone do tego co mam wodmu. Muszę kupić parę typowo Jesiennych dodatków :) Buziaczki :*:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze podziwiałam osoby, które jesienną tudzież zimową porę roku zapraszały wystrojem do domu. Ja bym tak nie dała rady. Uświadomiłaś mi właśnie, że to już czas nad zatrzymaniem lata w aranżacji domowej aby jakoś przetrwać do tej wiosny :)))))))
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne wnętrza! Najbardziej podoba mi się salon! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam właśnie wnętrza w takich jasnych kolorach, przypomina mi to styl skandynawski:) Czekam na więcej wpisów!

    OdpowiedzUsuń
  12. Naturalne dodatki tworzą niepowtarzalny klimat:) Zakochałam się w etnicznych koszach:) Pozdrawiam Cię Aniu serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna przestrzeń :)
    Na pewno bym się w niej odnalazła.
    Ale wyrzuciłabym brązową sofę - ze eko lub skóry.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko pięknie jak zawsze! Jak widać nawet mała zmiana przynosi rewelacyjny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię biel bo jest taka cudownie inspirująca :) wszystko lub prawie wszystko do niej pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Od razu zamieszkałabym w takich wnętrzach :) Kocham takie kolory i dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm... a może tak urozmaicić trochę wygląd wnętrza i zdecydować się na tego typu https://jukogreendesign.pl/oferta/panele-i-sciany-z-mchu/ ścianę z mchu? Moim zdaniem to na prawdę ekstra wykończenie, które warto zastosować w wielu wnętrzach i aranżacjach

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja na ten moment do swoich wnętrz potrzebuję jakiegoś fajnego dywanu i kompletnie nie mogę się zdecydować na to, co wybrać. Myślę, że jak najbardziej powinniście się zdecydować na ofertę https://carpetsandmore.pl/dywany/dywany-boho Mają świetne dywany boho i myślałam, aby taki właśnie wybrać do swoich wnętrz. Co o tym sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten wpis dał mi wiele do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny klimat, więc przyznam szczerze, że wydaje mi się, że wiele osób może się zainspirować w taki sposób.

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę ciekawe informacje, dzięki którym można super wszystko urządzić. Mnie jak najbardziej się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawe rozwiązanie i myślę, że jak najbardziej można nad taką propozycją się zastanowić. Koniecznie sobie zerknijcie, jeśli poszukujecie dla siebie czegoś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny taki efekt. Nie ukrywam, że właśnie coś fajnego poszukuję dla siebie i liczę, że się zainspiruję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, że na Twoim blogu można bardzo fajnie się zainspirować. Na pewno skorzystam sobie z przeróżnych propozycji i liczę na ciekawe opcje.

    OdpowiedzUsuń
  25. To jest idealnie taki styl, który chciałabym mieć w swoim domu, bo wygląda to naprawdę rewelacyjnie! Koniecznie musicie się też nad tym zastanowić!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyznaję szczerze, że jest to coś, co bardzo mi się podoba. Mam nadzieję, że bez żadnego problemu uda mi się dobrać konkretne aranżacje do swoich wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię naturalne propozycje, jeśli chodzi o wnętrza, bo zawsze jest to na czasie i naprawdę przepięknie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  28. No ta jesień to za chwilę się u nas pojawi, więc myślę, że jak najbardziej taką kwestią można się zainteresować, aby już szukać jakiś fajnych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)