piątek, 18 sierpnia 2017

Zakopane sercem naszych Tatr

Witajcie :)

Tak jak wspomniałam na początku poprzedniego posta, miałam ponad tygodniową przerwę od bloga i od internetu. Powodem tej przerwy był nasz z mężem wakacyjny pobyt 
w Zakopanem i w naszych pięknych Tatrach. Moi stali czytelnicy na pewno wiedzą, że wraz 
z mężem uwielbiamy góry, więc z wielką radością wracamy do Zakopanego. 
Dlatego w dzisiejszym poście chcę wam pokazać krótką fotorelację właśnie z naszego pobytu w Zakopanem. 
W sierpniu Zakopane, a zwłaszcza Krupówki przeżywają oblężenie turystów z Polski i całego świata. Ale po pierwszym dniu pobytu można się spokojnie przyzwyczaić do turystów na Krupówkach.
Pogodę mieliśmy zmienną od 13 do 33 stopni Celsjusza. W zimny poniedziałek wybraliśmy się na Wystawę Expo Figur Woskowych, która tego lata zawitała do Zakopanego. 
Na placu Niepodległości przy Krupówkach codziennie o godz. 21.00 odbywał się sens filmowy z cyklu Visa Kino Letnie. Przy placu Niepodległości jest piękny park miejski im. Piłsudskiego z Czarnym potokiem i licznymi mostkami. W innym z kolei parku na Dolnej Równi Krupowej można podziwiać wystawę "Bogactwo Przyrodnicze Polski ", czyli wspaniałe fotografie z naszych Parków Narodowych. 

To co najbardziej kojarzy się z Krupówkami : góralskie dorożki.


Pierwszy murowany budynek w Zakopanem, z bogatą historią.


Plac Niepodległości z kinem letnim.

Park miejski im. Piłsudskiego z górskim potokiem.

W Parku w tradycyjnym, góralskim budynku mieści się Centrum Kultury i Sportu. 

Wystawa "Bogactwo Przyrodnicze Polski " na dolniej Równi Krupowej.

Dla odważnych 55-metrowa karuzela łańcuchowa pod Gubałówką.

Wystawa Figur Woskowych.
Najlepsza figura Wiedźmina, według nas :))

Świat kina z Leonardo Di Caprio na czele.



Polscy sportowcy.

Gwiezdne Wojny i Strażnicy Galaktyki. 

Świat Batmana.

Krupówki późnym wieczorem.


Foto 1-19 są mojego autorstwa i są moją własnością. 

W kolejnym poście postaram się wam pokazać również fotorelację z naszych wycieczek po szlakach górskich :)



Pięknie wam dziękuję za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników mojego bloga :)

Udanego weekendu :))


31 komentarzy:

  1. Ciekawe miejsca, chętnie bym się tam wybrała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny mieliście urlopik. Ja jeszcze nigdy nie byłam w Tatrach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz się kiedyś wybrać :))
      Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  3. dawno w Tatrach nie byłam, aż mi się zachciało takiej wycieczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Cię zachęciłam :))
      Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  4. Piękny odpoczynek i piękna fotorelacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę mnie przerażają te tłumy, ale pokazałaś Zakopane bardzo pięknie i zachęcająco, więc może jednak warto tam zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tłumy w sierpniu są, ale nie wszędzie :))
      Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  6. Jakoś te wystawy figur woskowych nie zdobyły mojego zainteresowania. Uwielbiam Wiedźmina i... zupełnie nie jest do siebie podobny według mnie. Ale za to bryczki są cudne i oryginalne :D Zero podróby :))))
    Buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam na wystawie pierwszy raz, więc poszłam z ciekawością :) Na żywo robi większe wrażenie :)
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  7. Nigdy nie byłam w Zako :( Pięknie tam, zdjęcia cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakopane lubię najbardziej jesienią. Ludzi jest tam już trochę mniej i góry cudnie wyglądają w rudych barwach. Mam nadzieję, że urlop się udał :)
    P.S. DiCaprio jakoś mało podobny do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardziej lubię w czerwcu, ale w tym roku tak się ułożyło, że wybraliśmy się w sierpniu :)
      Na żywo Leonardo bardziej podobny, głównie w oczach :))

      Usuń
  9. Cudowne miejsce. Widzę, że urlop był udany :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. UWielbiam Zakopane ale za bardzo turystyczne się stało :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turystów w sierpniu dużo, zdecydowanie mniej jest w czerwcu :)

      Usuń
  11. Uwielbiam chodzić po górach. Wyruszamy zawsze rano i wracamy późnym popołudniem akurat na obiad na Krupówkach, które mają swój niepowtarzalny urok. Szkoda tylko, że coraz więcej tam zabudowy.
    Piękne zdjęcia. Czekam na relację z górskich wycieczek.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak lubię :)) Ma to swój klimat !
      Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  12. Byłam, widziałam, ale na razie unikam ze względu na niesamowitą ilość turystów. Jesień to chyba najlepszy czas, aby się wybrać w te rejony, jest tam pięknie i masę miejsc do zwiedzania.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny mieliście urlop:) Ja kocham Zakopane i to chyba o każdej porze roku. I wiąże mi się z nim wiele miłych wspomnień, bo ze względu na niewielką odległość kiedyś bywałam tam kilka razy do roku, ale właśnie sobie uświadomiłam, że od kiedy urodziło nam się dziecko to nie byliśmy tam ani razu. Chyba zbyt bardzo bałam się korków na zakopiance:) Czekam na zdjęcia z gór!:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam górski klimat i już jestem ciekawa relacji z waszych wędrówek :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakopane i ten cały klimat góralski jest niesamowity :) ilekroć kto pierwszy raz przyjedzie w góry to zawsze się w nich zakochuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały urlop Aniu:) Piękne miejsca:) Ja też niedawno wróciłam z wakacji i mam mnóstwo zaległości w sieci:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile to lat minęło, jak byłam ostatni raz w Tatrach.... za dużo. :) Czekam na relację ze szlaków, piękno natury jednak jest bardziej interesujące! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe zdjęcia! Bardzo podoba mi się tamtejszy klimat. Sama chętnie przejechałabym się w tamte rejony...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)