sobota, 29 sierpnia 2020

Reklama w Internecie, istotny element rozwoju naszej firmy

Witajcie :)

Historia powstania reklamy sięga czasów starożytnych, przed naszą erą. 
Wtedy reklama miała formę ustną. Chociaż za najstarszą reklamę uznaje się ogłoszenie reklamowe spisane na papirusie z Teb, z roku 3000 p.n.e. Pierwsze biuro reklamowe powstało w 150 r. p.n.e w starożytnej Grecji i zajmowało się kampanią reklamową maści leczniczej. W XV wieku w Anglii pojawiła się pierwsza reklama drukowana w prasie. Reklama prasowa dotyczyła wskazówek dla duchownych odnośnie Wielkanocy. Najpierw reklamy były drukowane w prasie, tworzone sumiennie przez dziennikarzy, artystów. Potem zaczęły pojawiać się reklamowe szyldy i tablice, ich rozkwit przypada na XIX wiek. Z początkiem XX wieku pojawiły się podświetlane, wielkoformatowe tablice reklamowe znane jako billboardy, z których słynie Time Square w Nowym Jorku. XX wiek należał też do reklamy radiowej i telewizyjnej. W Polsce pierwsza reklama telewizyjna pojawia się 1956 roku, jednak jej rozwój przypada dopiero na lata 90, po upadku komunizmu.       
Obecnie najważniejszym źródłem reklamy jest internet. Pierwszy baner reklamowy pojawił się w internecie w 1994 roku i zapoczątkował nowy wymiar marketingu reklamowego.
Reklama w internecie jest ważna dla każdej firmy stacjonarnej i działającej online. Pomaga stać się rozpoznawalnym, co przekłada się na sprzedaż i zyski firmy. Reklama online to nie tylko banery, które spotykamy na różnych dużych portalach jak Onet, Interia, Wirtualna Polska. To szereg działań, którym zajmują się profesjonalne agencje marketingowe. Przykładem takich działań są Kampanie Reklamowe w Afterweb. Są one oparte na działaniu z Google AdWords. Mają na celu zwiększyć sprzedaż produktów, usług, rozbudować rozpoznawalność marki każdej firmy, która skorzysta z takiej kampanii reklamowej. Dzięki kampanii AdWords nasza firma stanie się widoczna w internecie i powędruje na szczyt wyszukiwarki Google. 
Reklama AdWords obok pozycjonowania jest najskuteczniejszym sposobem promowania firmy w internecie. Ma szeroki zasięg. Gwarantuje natychmiastowy efekt, firma staje się od razu widoczna w internecie, zaraz po uruchomieniu kampanii. Jest elastyczna, można wprowadzać zmiany, w czasie trwania kampanii. Klient sam może kierować swoją reklamę uwzględniając położenie geograficzne, płeć, wiek odbiorcy. 
Rodzaje kampanii reklamowych AdWords są różne. Mogą mieć formę remarketingu, czyli reklamy, która jest wyświetlana użytkownikom, którzy już odwiedzili naszą stronę internetową. Inny rodzaj kampanii to reklama display, jest to rodzaj reklamy AdWords, która umożliwia wyświetlanie naszych reklam na innych stronach w ramach sieci reklamowej Google.

Billboardy na Time Square w Nowym Jorku najbardziej znane reklamy na świecie.

   
Retro reklamy prasowe.


Szyld i neon reklamowy.


Mural reklamowy.

Reklama w internecie, czyli kampania reklamowa AdWords.




Reklama jest dźwignią handlu, warto z niej korzystać w każdej formie, aby rozwijać swój biznes. Może mieć ona formę billboardu, szyldu, neonu i reklamy prasowej. Chociaż obecnie najskuteczniejsza jest reklama internetowa. Warto więc skorzystać z kampanii reklamowej AdWords prowadzonej przez profesjonalną agencję marketingową.

Ciekawa jestem co sądzicie o reklamie w internecie i czy sami byście skorzystali z takiej formy reklamy ?



Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)


Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników :)

Udanej niedzieli i nowego tygodnia :)

    

74 komentarze:

  1. Reklama jest ważna dla twórcy, jeśli chce on trafić do większej grupy ludzi. Ja jestem za taką reklamą w internecie i nawet kiedyś poważnie o takowej myślałem, ale jakoś potem ten pomysł przepadł... Pozdrawiam i życzę miłej nocy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu nie, myślę o tym, tylko muszę najpierw zarobić na taką reklamę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że skorzystam z tego w przyszłości ;) Ja jestem za reklamami, jakoś nigdy mi żadne nie przeszkadzały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę ze ja powinnam :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Reklama w sieci dziś jest przede wszystkim podstawowym wyborem większości firm. Dlatego tak naprawdę agencje takie jak https://feb.net.pl/ mają pełne ręce roboty. W zasadzie to jest standardowe działanie. W końcu jeśli jesteśmy widoczni w sieci, jesteśmy widoczni wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz więcej firm korzysta z takich reklam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Reklama w Internecie jest bardzo ważna, ale nie można zapominać o standardowej promocji produktów. Najlepszą reklamą w sklepach jest ekspozycja i promocja towarów. Tutaj bardzo pomocna jest firma Exposite, która jest producentem ekspozytorów, szaf reklamowych czy też standów. Taka promocja towaru wydaje mi się najlepiej trafiająca do przeciętnego konsumenta. Nie tylko promuje towary ale również daje realną możliwość ich zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  8. W obecnych czasach nie wyobrażamy sobie funkcjonowania bez reklamy w internecie. Kampanie ADS i pozycjonowanie dociera do naszych potencjalnych klientów. Te 2 kanały moim zdaniem są najbardziej skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jestem za reklamami. Dzięki nim znalazłam firmę, która oferowała księgę wpisów weselnych i wiele innych ciekawych rzeczy. Byłam na etapie planowania ślubu, więc ta strona była bardzo przydatna. Pewnie gdyby nie reklama to mogłabym nie trafić na tak ciekawą stronę.

    OdpowiedzUsuń
  10. W jaki sposób staracie sie pozyskać nowych klientów w przypadku Waszej firmy? Czy słyszeliście o audycie seo? Jest to analiza strony, pod kątem widoczności strony, o czym możecie poczytac na https://www.tychy.pl/2021/04/03/czym-jest-audyt-seo-i-kiedy-warto-go-przeprowadzic/ .

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrym rozwiązaniem jest skorzystanie z pomocy firmy, która zajmuje się właśnie digital marketingiem, w tym tworzeniem stron www, identyfikacją wizualną, grafiką komputerową, prowadzeniem social media i powszechną reklamą w internecie. Jednymi z takich specjalistów są fachowcy z NoticeMe https://zleca.pl/wykonawca/noticeme-1617814627.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście, że reklama jest bardzo ważna, bez niej firma nie miałaby szansy się rozwinąć. Jeśli chodzi o reklamę internetową to polecam skupić się na pozycjonowaniu strony. Najlepiej się w tej sprawie zwrócić do agencji https://greenparrot.pl/nasza-oferta/pozycjonowanie-stron-internetowych/poznan/

    OdpowiedzUsuń
  13. Normalna sprawa. Dzisiaj dzięki współpracy z dobrymi agencjami marketingowymi można naprawdę wiele dobrego zdziałać. Właśnie dlatego powinniście pomyśleć o podjęciu takiej współpracy. Osobiście polecam Wam agencję https://www.bma.net.pl/ bo wiele dobrego słyszy się na ich temat w branży. Warto zwrócić uwagę na ich wsparcie, bo może być to dla Was kluczowe w kontekście rozreklamowania Waszego biznesu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo trafne spostrzeżenia, reklama w internecie aktualnie jest najskuteczniejszą formą promocji. Świetny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadam się, internet to świetne miejsce i narzędzie dla skutecznej promocji firmy, znacznie zwiększa zasięg reklamy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozycjonowanie, jak inne działania jest to dosyć skomplikowany proces.... Chociaż są odważni, którzy samodzielnie się tym zajmują, bez większego doświadczenia. Ja aktualnie korzystam z usług https://skuteczni.pl i jestem zadowolona. Nie są może tani, ale wiem że wykonują należytą pracę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Od siebie mogę polecić artykuły dostępne na https://inspiracjemarketingowe.pl/czym-zajmuja-sie-agencje-social-media/ Znajdziecie tam wiele cennych wskazówek dotyczacych marketingu w internecie. Każdy powinien je znać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest dużo sposobów na reklamę, od niedawna można zakładać darmowe wizytówki internetowe, które możemy wykorzystać do reklamy naszej firmy w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  19. W dzisiejszych czasach reklama w Internecie jest najlepszym rozwiązaniem dla większości przedsiębiorców.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wideo marketing zyskuje na znaczeniu. Reklamy w Internecie są nieodłączną częścią branży reklamowej i przejmują coraz większą część rynku. Dlatego warto zainteresować się promowaniem firmy w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  21. Obecnie jak reklama to przede wszystkim w Internecie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzisiaj firma bez obecności w internecie nie istnieje. Ale tych firm w internecie też jest tyle, że już nie wystarczy być. Trzeba się wyróżniać. Moim zdaniem najlepiej jest to zrobić obrazowo - poprzez fotografie reklamowe itd.

    OdpowiedzUsuń
  23. Reklama w internecie jest bardzo ważna, zarówno jak social media.

    OdpowiedzUsuń
  24. To prawda, bez reklamy w internecie ciężko o większą ilość klientów.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wpis. Wszystkie wskazówki bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie najskuteczniejsza i stosunkowo niedroga reklama to różne jej formy w Internecie.

    OdpowiedzUsuń
  27. To prawda, reklama w internecie jest bardzo istotna jeżeli chodzi o rozwój firmy, daje nam całkiem inne możliwości i spojrzenie na świat marketingu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Internet to już praktycznie niezbędne narzędzie. Firmy, których nie ma w internecie moim zdaniem niebawem przepadną. Co do reklamy, to ważne jest dodatkowo ustalenie budżetu. Tak, żeby sprawnie monitorować wydatki itd.

    OdpowiedzUsuń
  29. To prawda, reklama w internecie jest bardzo istotna jeżeli chcemy w nim zaistnieć.

    OdpowiedzUsuń
  30. Warto inwestować w reklamę, nawet przy biznesie lokalnym.

    OdpowiedzUsuń

  31. Inwestowanie w reklamę nawet przy lokalnym biznesie to zdecydowanie dobry krok. Skuteczna promocja może przyciągnąć nowych klientów i zwiększyć świadomość marki. To ważny element wspierający rozwój lokalnego przedsiębiorstwa.

    OdpowiedzUsuń
  32. Inwestowanie w reklamę, nawet dla lokalnego biznesu, to zdecydowanie trafna decyzja. Skuteczna kampania reklamowa może znacząco zwiększyć świadomość marki wśród lokalnej społeczności, przyciągnąć nowych klientów i przyczynić się do rozwoju przedsiębiorstwa.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jego umiejętność tworzenia klarownych i zrozumiałych tekstów zasługuje na pochwałę. Nawet najbardziej skomplikowane zagadnienia stają się łatwe do zrozumienia dzięki jasnym wyjaśnieniom autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Pozycjonowanie jest obecnie najlepszą forma reklamy.

    OdpowiedzUsuń
  35. To prawda, że dobrze przeprowadzona strategia SEO może znacząco zwiększyć widoczność strony internetowej w wynikach wyszukiwania i przyciągnąć nowych klientów. Jednak warto pamiętać, że pozycjonowanie to proces długotrwały, który wymaga regularnej pracy i dostosowywania do zmieniających się algorytmów wyszukiwarek. Wspomnienie o konsekwentnej pracy i monitorowaniu efektów może być tu pomocne.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zupełnie się z tym zgadzam. Reklama to jedna z najważniejszych kwestii.

    OdpowiedzUsuń
  37. Inwestowanie w reklamę nawet przy lokalnym biznesie to zdecydowanie dobry krok. Skuteczne promowanie swojej działalności może przyciągnąć większą liczbę klientów i zwiększyć widoczność marki w lokalnej społeczności.

    OdpowiedzUsuń

  38. Reklama w internecie to podstawa, gdy chcesz dotrzeć do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Dzięki niej możesz skutecznie promować swoje produkty lub usługi oraz budować swoją markę online.

    OdpowiedzUsuń

  39. Reklama w internecie to podstawa dla wielu firm i przedsiębiorstw. Dzięki niej mogą dotrzeć do swojej docelowej grupy odbiorców oraz promować swoje produkty lub usługi skutecznie i efektywnie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Pozycjonowanie jest obecnie jedną z najlepszych form reklamy, umożliwiając firmom dotarcie do swojej docelowej grupy klientów w sposób skuteczny i efektywny. Dzięki właściwemu pozycjonowaniu w wyszukiwarkach internetowych, przedsiębiorstwa mogą zwiększyć widoczność swoich produktów i usług, co przekłada się na wzrost ruchu na stronie internetowej oraz potencjalnie większe zyski.

    OdpowiedzUsuń

  41. Pozycjonowanie stanowi obecnie niezrównaną formę reklamy, umożliwiając firmom dotarcie do swojej docelowej grupy klientów w sposób skuteczny i celowany. Dzięki właściwej strategii SEO można znacząco zwiększyć widoczność marki w Internecie, co przekłada się na wzrost liczby potencjalnych klientów i generowanie większych zysków.

    OdpowiedzUsuń
  42. Reklama w internecie to nie tylko nowa forma marketingu, ale również kluczowy element sukcesu dla wielu firm. W dzisiejszych czasach, kiedy większość działań biznesowych przenosi się do online, obecność w sieci staje się niezbędna. Kampanie reklamowe w internecie, takie jak te prowadzone w ramach AdWords, pozwalają firmom dotrzeć do swojej docelowej grupy odbiorców w sposób efektywny i mierzalny. Dzięki nim można zwiększyć rozpoznawalność marki, poprawić widoczność w wyszukiwarkach i przekuć to na wzrost sprzedaży. Reklama w internecie daje możliwość precyzyjnego targetowania swojej grupy docelowej oraz szybkiego dostosowywania strategii w oparciu o zmieniające się potrzeby rynku. Jest to zdecydowanie istotny element rozwoju współczesnej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  43. Reklama w internecie to nie tylko trend, to konieczność. Dzięki różnorodnym formom kampanii reklamowych, takim jak reklama w wyszukiwarkach czy na stronach partnerskich, firmy mają szansę dotrzeć do swoich potencjalnych klientów w sposób szybki i skuteczny. Kampanie AdWords oferują nie tylko natychmiastowy efekt, ale także elastyczność i możliwość dokładnego mierzenia wyników. To doskonała droga do zwiększenia sprzedaży i rozpoznawalności marki. W erze cyfrowej, reklama online stanowi kluczowy element strategii marketingowej każdej nowoczesnej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  44. Reklama w internecie to nie tylko nowy trend, ale również nieodłączny element sukcesu dla wielu firm. W dzisiejszych czasach, kiedy większość działań biznesowych przenosi się do online, obecność w sieci staje się niezbędna. Kampanie reklamowe w internecie, takie jak te prowadzone w ramach AdWords, pozwalają firmom dotrzeć do swojej docelowej grupy odbiorców w sposób efektywny i mierzalny. Dzięki nim można zwiększyć rozpoznawalność marki, poprawić widoczność w wyszukiwarkach i przekuć to na wzrost sprzedaży. Reklama w internecie daje możliwość precyzyjnego targetowania swojej grupy docelowej oraz szybkiego dostosowywania strategii w oparciu o zmieniające się potrzeby rynku. Jest to zdecydowanie istotny element rozwoju współczesnej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  45. Pozycjonowanie jest obecnie jedną z najskuteczniejszych form reklamy, umożliwiając firmom dotarcie do swojej docelowej grupy klientów w sposób precyzyjny i efektywny. Dzięki odpowiednim strategiom SEO, można poprawić widoczność strony internetowej w wynikach wyszukiwania, co zwiększa szansę na pozyskanie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży. Inwestycja w profesjonalne pozycjonowanie może przynieść długoterminowe korzyści dla firmy, umacniając jej pozycję na rynku i zwiększając jej rozpoznawalność.

    OdpowiedzUsuń
  46. Reklama w internecie nie tylko podąża za trendami, ale stała się nieodłączną koniecznością dla firm chcących dotrzeć do swojej docelowej publiczności w erze cyfrowej. Dzięki różnorodnym platformom reklamowym, przedsiębiorstwa mogą skutecznie promować swoje produkty lub usługi, budować markę i generować sprzedaż.

    OdpowiedzUsuń
  47. Reklama w internecie jest niezwykle istotna, ponieważ pozwala dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów z różnych części świata oraz skutecznie promować produkty lub usługi w sposób docelowy i zindywidualizowany. Dzięki narzędziom targetingu reklamodawcy mogą precyzyjnie określić swoją grupę docelową, co przekłada się na większą skuteczność i efektywność kampanii reklamowych.

    OdpowiedzUsuń
  48. Reklama w internecie jest ważna, ponieważ pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców w krótkim czasie. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu, firmy mogą skutecznie promować swoje produkty i usługi, zwiększając sprzedaż i rozpoznawalność marki.

    OdpowiedzUsuń
  49. Reklama w internecie jest bardzo ważna, ma to bardzo duży wpływ na nasze zarobki

    OdpowiedzUsuń
  50. Reklama w internecie to efektywny sposób dotarcia do szerokiej grupy odbiorców, dzięki możliwości precyzyjnego targetowania i analizy wyników kampanii w czasie rzeczywistym. Wykorzystując różne formy reklamy, takie jak banery, reklamy w mediach społecznościowych czy Google Ads, firmy mogą skutecznie promować swoje produkty i usługi online.

    OdpowiedzUsuń
  51. Reklama w internecie jest skutecznym narzędziem marketingowym, umożliwiającym dotarcie do szerokiego grona odbiorców w krótkim czasie. Dzięki różnorodnym formom, takim jak reklamy display, kampanie w mediach społecznościowych czy marketing w wyszukiwarkach, firmy mogą precyzyjnie targetować swoje przekazy i zwiększać swoją widoczność online.

    OdpowiedzUsuń
  52. Kapitalny wpis, oby tak dalej! Twoje spostrzeżenia są bardzo trafne i inspirujące. Zawsze z niecierpliwością czekam na nowy artykuł na twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  53. Reklama w internecie obejmuje różnorodne formy promocji produktów i usług za pośrednictwem platform online, takich jak strony internetowe, media społecznościowe czy wyszukiwarki. Wykorzystuje się w niej narzędzia jak reklamy tekstowe, banery, kampanie PPC (pay-per-click) oraz marketing influencerów, by dotrzeć do szerokiego audytorium i zwiększyć świadomość marki.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  55. Historia reklamy faktycznie jest fascynująca i widoczna ewolucja od papirusów do Internetu pokazuje, jak bardzo zmienia się sposób, w jaki docieramy do klientów. Reklama online, zwłaszcza przez AdWords, naprawdę rewolucjonizuje sposób, w jaki firmy promują się i zyskują widoczność. To ciekawe, jak technologie współczesne umożliwiają nam dotarcie do właściwych odbiorców z większą precyzją niż kiedykolwiek wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  56. Reklama w internecie jest efektywnym sposobem dotarcia do szerokiego grona odbiorców poprzez różnorodne kanały, takie jak media społecznościowe, strony internetowe czy wyszukiwarki. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu i analizie danych, firmy mogą tworzyć spersonalizowane kampanie reklamowe, które zwiększają zaangażowanie i konwersję użytkowników.

    OdpowiedzUsuń

  57. Reklama w internecie jest ważna, ponieważ pozwala firmom dotrzeć do szerokiej i zróżnicowanej grupy odbiorców w efektywny i mierzalny sposób. Dzięki narzędziom takim jak reklamy w mediach społecznościowych, kampanie Google Ads i marketing treści, przedsiębiorstwa mogą zwiększyć swoją widoczność, budować markę oraz generować ruch i sprzedaż na swoich stronach internetowych.

    OdpowiedzUsuń
  58. Reklama w internecie to skuteczny sposób dotarcia do szerokiej grupy odbiorców, dzięki precyzyjnemu targetowaniu i różnorodnym formatom, takim jak bannery, reklamy w mediach społecznościowych i kampanie Google Ads. Pozwala na mierzenie wyników w czasie rzeczywistym, co umożliwia optymalizację działań marketingowych i maksymalizację efektywności.

    OdpowiedzUsuń
  59. Reklama w internecie stanowi istotny element współczesnej strategii marketingowej, umożliwiając dotarcie do szerokiej grupy odbiorców. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu, reklama online pozwala na efektywną promocję produktów i usług wśród odpowiednich segmentów rynku. Jej dynamiczny rozwój oraz różnorodność form, takich jak reklamy w mediach społecznościowych czy kampanie Google Ads, sprawiają, że jest niezastąpiona w budowaniu rozpoznawalności marki.

    OdpowiedzUsuń
  60. Doskonały wpis, naprawdę mnie zainteresował! Liczę na więcej takich treści w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  61. Reklama w internecie to potężne narzędzie marketingowe, które pozwala na precyzyjne dotarcie do wybranej grupy odbiorców, zwiększając tym samym skuteczność kampanii. Dzięki różnorodnym formatom, takim jak bannery, reklamy w mediach społecznościowych czy kampanie PPC, firmy mogą skutecznie budować swoją obecność online i przyciągać nowych klientów.

    OdpowiedzUsuń
  62. Dzięki za ten tekst, mega ciekawie napisane! Fajnie, że trafiłem na twojego bloga, na pewno zostaję na dłużej. Czekam na więcej takich wpisów!

    OdpowiedzUsuń
  63. Super wpis, dzięki! Fajnie, że wszystko jest tak prosto i jasno wytłumaczone. Czekam na więcej takich treści!

    OdpowiedzUsuń
  64. Muszę przyznać, że nie wyobrażam sobie prowadzenia internetowej działalności bez odpowiedniej reklamy. Niestety czasem ciężko dotrzeć do grona klientów, dla których mamy przygotowaną ofertę, dlatego trzeba korzystać z profesjonalnej pomocy. Moim zdaniem Agencja Rise Up jest warta sprawdzenia. Doskonale znajdą się na reklamie w social mediach.

    OdpowiedzUsuń
  65. Warto podkreślić, jak duży wpływ reklama w internecie ma na rozwój małych i średnich firm. Odpowiednia strategia reklamowa pozwala dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć rozpoznawalność marki.

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo lubię, jak poruszasz różne tematy w tak ciekawy sposób! Tekst czyta się lekko, aż chce się więcej. Oby więcej takich artykułów na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  67. Reklama w internecie to dziś nieodłączny element strategii marketingowej każdej firmy. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu i analizie danych, reklamodawcy mogą skuteczniej docierać do swoich grup docelowych. Jednak rosnąca liczba reklam sprawia, że coraz większe znaczenie ma ich jakość oraz sposób, w jaki angażują użytkowników.

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetna robota! Temat przedstawiony w prosty i zrozumiały sposób, aż chce się czytać dalej. Na pewno będę tu wracać częściej!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)