niedziela, 29 czerwca 2014

Tapeta ścienna w kwiaty {Wallpaper Wall flowers}



Podstawą do stworzenia aranżacji mojej kuchni stała się brązowa tapeta w białe kwiaty stylizowana na art deco. Tapeta stanowi tło dla całej aranżacji kuchni i jest ważnym elementem dekoracyjnym pomieszczenia. Właśnie taką rolę powinna spełniać tapeta ścienna. Tapety w motywy kwiatowe są tego dobrym przykładem. Wzór kwiatowy wśród wzorów tapet od kilku sezonów jest bardzo na czasie. Tapeta w kwiaty pasuje do różnych wnętrz, urządzonych w różnych stylach. Na pewno najlepiej odnajdzie się w aranżacji retro, a zwłaszcza art deco, kobiecym glamour czy w stylu angielskim lub dworskim. W nowoczesnym wnętrzu również wspaniale się odnajdzie. Wszystko zależy od wzoru kwiatowego, kolorów tapety i całej koncepcji urządzenia pomieszczenia. Jest duży wybór motywów kwiatowych, począwszy od drobnych, delikatnych kwiatów np. w stylu angielskim, po średnie kwiaty w stylu art deco, aż do dużych, graficznych wzorów kwiatowych. Zestawienie kolorystyczne również jest bogate. Są tapety z kolorowymi kwiatami zazwyczaj na białym tle, tapety dwukolorowe czyli w jednym kolorze tło a w drugim kwiaty lub jednokolorowe- w tym samym kolorze tło i wzór. Tapetę w motyw kwiatowy możemy położyć na wszystkie ściany we wnętrzu lub połączyć ją z tapetą gładką najlepiej w kolorze tła tapety kwiatowej. Można również tapetę połączyć z innym rodzajem wykończenia ściany np. ze  zwykłą farbą. U mnie w kuchni jak mogliście zobaczyć we wcześniejszym poście, tapeta została połączona z farbą strukturalną. Możliwości jest wiele, a wybór należy do was.

Poniżej przedstawiam kilka wariantów na tapetę ścienną w kwiaty.

Mnie bardzo podobają się tapety kwiatowe w stylu retro. 
Na pierwszym zdjęciu piękna tapeta vintage stylizowana na retro. 
Wspaniale współgra ze starą komodą i ceramiką.
 foto 1 pinterest


Kolejna tapeta retro, o delikatnym wzorze kwiatowym i spokojnej kolorystyce.
 Idealnie pasuje do sypialni. Ta na zdjęciu urządzona jest w stylu dworskim.


Tapeta w kwiaty w stylu angielskim w łazience stylizowanej na retro. 
Jak widać tapeta w kwiaty pasuje do łazienki.
foto 3 azmyarch.com

Kolejna propozycja w stylu angielskim.Wzór pasuje do jadalni i niedużego
 saloniku. Tapeta pochodzi z internetowego sklepu Artfunk

Tapeta w róże vintage, wspaniale odnajdzie się w stylu dworskim 
czy retro.

Czarno-biała tapeta, która pasuje do wnętrza w stylu art deco, glamour.
foto 6 pinterest

 Czarno-białe, graficzne maki. Wspaniała tapeta idealnie pasuję 
do nowoczesnego wnętrza. Warto położyć taką tapetę na jednej ścianie 
np. jako tło dla kanapy w salonie.
 foto 7 pinterest

Mocne turkusowe kwiaty na brązowym, ciemnym tle. Współczesna tapeta, 
delikatnie stylizowana na art deco. Dzięki czemu odnajdzie się w nowoczesnym
 jaki bardziej retro stylu czy glamour. Tapetę znalazłam na stronie sklepu
foto 8 tapetuj.pl

Delikatna tapeta w stylu glamour. Będzie pasować nie tylko do 
kobiecego wnętrz.

Tło tapety w kolorze podobnym do kolorów kwiatów. Jest to druga propozycja 
ze sklepu Artfunk. To dobre rozwiązanie dla wszystkich tych co nie 
lubią mocnych wzorów na tekstyliach. 

Drugi przykład jasnej tapety z delikatnym wzorem kwiatowym.

Tapet w drobne kwiaty, kwitnącej wiśni. Wzór pasuje zarówno 
do orientalnego wnętrza jaki do wnętrz nowoczesnych i retro.

Na zakończenie, tapeta w mocno artystycznym stylu zdobiąca na 
dodatek niedużą łazienkę. Ciekawy i odważny pomysł. W takiej łazience 
możemy poczuć się jak w zaczarowanym ogrodzie.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój blog bardzo serdecznie 
i życzę udanej niedzieli :))

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajne inspirację, najbardziej urzekła mnie ostatnia :)

    Miłej niedzieli!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Kasiu że podobają Ci się inspirację :) Pozdrawiam i również życzę udanej niedzieli:)

      Usuń
  2. Dwie ostatnie to moi zdecydowani faworyci:)))))))))))))) świetne inspiracje Kochana:) dziękuje za odwiedziny u mnie pozdrawiam ciepło i wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że kwiatowe tapety Ci się podobają :) Ja również dziękuję za wizytę u mnie :)) Pozdrawiam serdecznie, u mnie niestety dzisiaj pada :))

      Usuń
  3. Wszystkie mają w sobie COŚ, ale ostatnia mnie zachwyciła- wprost fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Basiu, że tapety w kwiaty Ci się podobają :) Widzę, że ostatnia tapeta najbardziej przypadła do gustu, to prawda że jest niesamowita :) Pozdrawiam :))

      Usuń
  4. Piekne te tapety i bardzo ciekawe wnętrza, aż miło popatrzeć. Tak nie wiele trzeba, aby tak wiele osiagnąć:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Agatko że Ci się podoba :) Zgadzam się z Tobą że czasem jeden element we wnętrzu odmienia je całkowicie. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  5. Wielką fanką tapet nie jestem,ale piąta od końca jest całkiem ładna:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie że tapeta Ci się spodobała, mnie również ona się podoba:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  6. Ciesze sie niezmierni ze mnie odwiedzilas i w odwecie trafilam do Ciebie. Cudowny blog ! Uwielbiam sie inspiirowac a T z pewnoscia to robisz ! Bede zagladac !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa i odwiedziny :) Ja również będę zaglądała do Ciebie :) Pozdrawiam ciepło:))

      Usuń
  7. Moi faworyci to pierwsza i ósma :) Bardzo fajny blog, podoba mi się a zestawienie tapet bardzo interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie fajne pomysły ;) Zdecydowanie najbardziej przemawiają do mnie zdjęcie z czarno-białą tapetą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wpis. Bardzo ciekawe inspiracje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)