środa, 2 lipca 2014

Kwiatowa pościel w sypialni {Floral linens in the bedroom}



Moi drodzy, będąc w temacie wzorów kwiatowych w aranżacji wnętrz chciałam wam zaproponować kwiatową pościel do sypialni. Dobrze dobrana pościel może stanowić istotny element dekoracyjny naszej sypialni. Pościel w kwiaty na pewno dobrze spełni to zadanie. Taka pościel jest obecnie na topie i sprawdzi się nie tylko w okresie letnim. Przecież namiastkę ukwieconej łąki warto mieć w sypialni przez cały rok. Motyw kwiatów na pościeli najbardziej kojarzy się z sypialnią sielską, folkową, skandynawską, retro, angielską czy dworską. Ale warto ją też zastosować we wnętrzach nowoczesnych, industrialnych typu loft. Obecnie modne jest stosowanie sielskich, folkowych dodatków w surowych przestrzeniach loftowych. Wzór kwiatów na pościeli można dobrać jaki nam się podoba, może być to typowa łączka, duże folkowe kwiaty czy nowoczesne czarne kwiaty zwłaszcza geometryczne na białym tle. Pościel kwiatowa wcale nie musi być tylko kobieca, romantyczna i słodka.  

Poniżej wstawiłam zdjęcia na których widzimy pościel kwiatową jako ważny element dekoracyjny całej sypialni.

Na pierwszym zdjęciu widzimy pościel, która jest mocnym akcentem
 kolorystycznym industrialnego wnętrza typu loft z surowymi, odsłoniętymi
 cegłami. Uroku dodają obrazy modnego obecnie akcentu czyli 
ptasich klatek. Mnie bardzo się to zestawienie podoba.


 Białe, surowe, proste wnętrze w stylu skandynawskim z pościelą 
w czarne kwiaty na białym tle.


Sielska sypialnia z metalowym łóżkiem, koronkami i pościelą w 
drobną łączkę kwiatów.

W sielskim, ale już bardziej angielskim stylu. W komplecie do pościeli 
zasłona w oknie. Sypialnia stanowi połączenie elegancji i sielskiego 
klimatu angielskiej wsi.

Proste, nowoczesne wnętrze z elementami folkloru w postaci wzoru 
kwiatowego na pościeli i sielskiego, kutego łóżka. Wzór kwiatowy
 stanowi główny akcent kolorystyczny wnętrza.

Folkowo, sielsko, kolorowo i oryginalnie. Połączenie bogactwa 
tekstyli i papierowych lampionów. 
  
Miętowa sypialnia z galerią obrazów i kwiatową pościelą jak z obrazu.
Pięknie i artystycznie.

Sypialnia w antycznym stylu z morską pościelą z kolekcji Ralpha Laurena.

Elegancka, stylowa sypialnia w pastelach z botanicznymi akcentami.

Efektowna sypialnia z akcentami art deco i pościelą w malinowe geometryczne kwiaty. 
 foto 10 quakerrose.com

Prosta, współczesna sypialnia z mocnym akcentem kolorystycznym 
w postaci fioletowej pościeli. 
foto 12 pinterest.com

Mam nadzieje, że kwiatowa pościel również przypadnie wam do gustu.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój blog bardzo serdecznie i dziękuję za każdy komentarz :))


35 komentarzy:

  1. Ta czarno-biała i biało-niebieska to moje faworyty, nawet gdybym chciała taką kwicistą pościel kupic, przegrałabym z męskim głosem w domu ;) A te dwie jeszcze mogłby jakoś przekonać ;)
    Dobrego dnia Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Marysiu, że mężczyźni mają opory jeśli chodzi o kwiatowe wzory :) Ale tak jak piszesz czarne czy granatowe kwiaty na pewno zostaną zaakceptowane :) Ja również życzę Ci miłego dnia :))

      Usuń
  2. Piękna pościel jest wspaniałą dekoracją sypilani, tylko że już wtedy nie może mieć konkurencji :-) 1, 2 i 5 the best!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również Madziu bardzo podoba się pościel nr 1, 2 i 5 :) Pozdrawiam ciepło:))

      Usuń
  3. Inspiracje wspaniałe, urzekła mnie sielska sypialnia, pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie Gosiu :)) Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  4. Serdecznie dziękuję Ci za odwiedziny i komentarz :) Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się takie pościele, chętnie widziałbym je w swojej sypialni:)) Pozdrawiam Cię serdecznie:))

    http://my-homeonthehill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za wizytę i komentarz:) Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  6. Lubię kwiaty wszędzie i w każdej postaci, ale ta miętowa z galerią obrazów... cudna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że Tobie Basiu najbardziej się spodoba właśnie ta sypialnia z obrazami :)) Pozdrawiam ciepło:))

      Usuń
  7. Aniu, nie wiem, dlaczego, ale nie udało mi się dodać komentarza do poprzedniego wpisu. Jak wcześniej pisałam, a to się nie ukazało, piszę jeszcze raz - za motywem kwiatowym nie przepadam - wzory lubię, ale raczej te geometryczne :) Z tapet dwie wersje w szarościach, a z pościeli wybrałabym tę ze zdjęcia nr 9 - cała sypialnia w moim stylu :) Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie Kasiu był jakiś problem z bloggerem. Bardzo mi miło, że się nie poddałaś i umieściłaś dzisiejszego posta ponownie :)) Fajnie, że sypialnia nr 9 Ci się podoba. Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  8. Wszystkie bardzo mi się podobają :) Gdybym miała wybrać to ciężko by mi się było zdecydować tylko na jedną :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, że Ci się wszystkie propozycje podobają:) Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  9. 2 bardzo fajna jak dla mnie:) kazda z propozycji ciekawa i dobrana do stylu sypialni. Tak sie sklada ze czesc z moich poscieli rzeczywiscie ma kwiatowe wzory. Z tym, ze z kolei na dzien i tak zasloniete sa narzuta:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że pościele Ci się podobają :) Wzór kwiatowy jeśli chodzi o pościel jest uniwersalny :) Pozdrawiam ciepło:))

      Usuń
  10. ale piękne :D oj sama bym w takie pierzyny wskoczyła :D
    I te wzory-kolory :) czy folkowe czy też miętowe... każdą z osobna. I do tego nie za bardzo "babskie" jakby to mój powiedział :) czyli dla każdego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :) Masz rację że dla każdego :) Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  11. Wszystkie inspiracje cudne, ale wnętrze z pierwszego zdjęcia jest absolutnie bombowe! Super :) osobiście uwielbiam kwiatową pościel :) pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też pierwsza sypialnia najbardziej się podoba :) Dziękuję za odwiedziny i fajny komentarz :) Pozdrawiam ciepło i zapraszam ponownie :))

      Usuń
  12. Prześliczne komplety pościeli! Mogłabym mieć wszystkie:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że Ci się wszystkie podobają :)) Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia :))

      Usuń
  13. Kocham kolorową pościel. Pościel w kwiaty też króluje w naszej sypialni.
    Piękne inspiracje.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że inspirację się podobają :)) Pozdrawiam ciepło:))

      Usuń
  14. Ja kocham kwiaty, dlatego te pościele są dla mnie (dosłownie wszystkie), choć moja sypialnia jest w błekitach, brązie i bieli to każdą z nich bym chciała, ponieważ kwiaty to mój żywioł:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. To super Agatko :) Na pewno każda z moich propozycji by się pięknie prezentowała w Twojej sypialni :) Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  16. zachwycające stylizacje :)pierwsza najbardziej.pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie Renatko pierwsza też bardzo się podoba :) Pozdrawiam ciepło:))

      Usuń
  17. Cieszę się, że Ci się podobają moje propozycje :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcie 5, 7 i 12 najbardziej wpadły mi w oko. Kwiatowa pościel jest na prawdę świetna. Szkoda tylko, że takie fajne wzory ciężko dostać w normlanych sklepach a jak już się ją znajdzie to ma odpowiednio wysoką cenę. Pozostaje uszyć samemu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeżeli ktoś lubi takie motywy na pościeli to jak najbardziej można mieć i taką. Ja osobiście liczę na wysoki komfort spania, dlatego gdy kupowałam łózko oraz materac z senapo to wiedziałam, że będzie to poniekąd eksperyment. Oczywiście udał się, gdyż śpi mi się mega komfortowo.

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepsza pościel to ta bawełniana jest gwarancją spokojnego snu. Bardzo przykładam do tego wagę i wybrałam pościel ze sprawdzonego sklepu online. Jest u nich pościel w dogodnych rozmiarach, wzorach i kolorach. Bawełna jest niezwykle miękka, co najbardziej mi odpowiada. Zapewniają dobrą cyrkulację powietrza. Kreatywne wzory zachwycają niebagatelnymi połączeniami. Bawełniana pościel zaaranżuje każdą przestrzeń, a jej właściwości hipoalergiczne sprawiają, że nasze ciało swobodnie oddycha. Zdecydowanie takich rozwiązań poleca szukać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjnie wyglądają te motywy roślinne na pościeli. Aż ciężko się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)