niedziela, 20 lipca 2014

Plakat z grafiką ozdobą sypialni { Poster with artwork decoration bedroom}



Moi drodzy, dziś wracam do tematyki aranżacji wnętrz po krótkiej wakacyjnej przerwie. Dzisiejszy post jest poświęcony plakatom, które mogą stanowić ciekawą i efektowną dekorację sypialni. Na pewno plakaty kojarzą się wam z pokojem dorastającego nastolatka, który jest oblepiony plakatami z gwiazdami muzyki, kina czy sportu. Kiedy byłam nastolatką mój pokój właśnie tak wyglądał :) Jednak dzisiaj chcę wam przedstawić pomysły na plakat z ciekawą grafiką zwłaszcza czarno-białą i retro, oprawiony w ramę czy antyramę, który dorównuje obrazą i innym dziełom sztuki. Plakat może mieć dowolną tematykę i stanowić alternatywę dla fototapety. W sklepach internetowych z plakatami mamy duży wybór, można tam znaleźć plakaty np. z architekturą, wizerunkiem znanych osób czy kultowe retro plakaty reklamowe. Plakat potrafi zmienić charakter sypialni bądź stanowić jej dopełnienie. Do jasnej, nowoczesnej, ale uniwersalnej sypialni pasuje każdy plakat. Gdy chcemy wystylizować sypialnie na klimat art deco przyda się do tego plakat reklamowy z lat 20-40 ubiegłego wieku. Wszystko zależy od naszego pomysłu.

A oto kilka propozycji na plakat w sypialni:

Przykład sypialni w stylu art deco z plakatem filmowym z francuskim filmem 
z lat 40 ubiegłego wieku. Charakter art deco podkreślają zwłaszcza 
kubistyczne konsole po obu stronach łóżka. 


Plakaty vintage z magazynów kulturalno- naukowych ozdobą stylowej 
i eleganckiej sypialni również w klimacie art deco.

Prosta, biała sypialnia ozdobiona plakatem z motywem Paryża i kultową 
fińską grafiką Hetkiä Moments-kangas firmy Marimekko. 
 foto 3 www.homelife.com.au

Nowoczesna biała sypialnia w stylu skandynawskim z czarnymi
dodatkami z plakatami reklamowymi, które stanowią główną 
dekorację sypialni.

 foto 4,5 www.scandinaviandeko.com

Przestronna, otwarta, industrialna sypialnia w mieszkaniu typu loft 
z surową, kamienną ścianą ozdobioną dużym czarno-białym 
plakatem. 
 foto 6 pinterest.com

Szara, monochromatyczna, nowoczesna sypialnia trochę w męskim 
stylu ozdobiona dużą grafiką z portretem dziewczyny.
 foto 7 pinterest.com

Proste graficzne pastelowe plakaty w sypialni z elementami glamour. 
 foto 8 www.merwis.com

Muzyczna sypialnia z wizerunkiem Boba Marleya.
foto 9  www.squarestate.net

Etniczna sypialnia ozdobiona plakatem z motywem dużej aglomeracji.
 Połączenie nowoczesnego- miejskiego stylu z motywami etnicznymi.
 foto 10 www.houseandgarden.co.uk

 Amerykańska sypialnia ozdobiona plakatami vintage z motywem filmów 
science fiction z lat 70-80 ubiegłego wieku.
 
 foto 11 www.squarestate.net

Szaro-błękitna sypialnia z fotografiami w formie czarno-białych
 plakatów z motywem roślinnym. Prosto, ale i elegancko. 
 foto 12 pinterest.com
 
Mam nadzieje, że inspiracje przypadną wam do gustu. Ja u siebie w mieszkaniu mam dwa czarno-białe plakaty z motywem Paryża. Postaram się niebawem w kolejnym poście wam je pokazać. 
Pozdrawiam wszystkich serdecznie w upalną niedzielę :))

22 komentarze:

  1. czarno-biale mi sie podobaja ::)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :)) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli :))

      Usuń
  2. Najbardziej podoba mi się ostatnia sypialnia błekitno-szara, chyba dlatego, że kocham błękity, choć biało-czarne zestawienia też są bardzo ciekawe. Serdecznie pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię wszystkie odcienie błękitu i połączenia błękitu z szarościami :)) Cieszę się że moje propozycje przypadły Ci do gustu :)) Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  3. Bardzo fajne inspiracje wyszukałaś. Czarno białe najbardziej mi się podobają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :) Również pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  4. Wersja skandynawska mi najbardziej przypadła do gustu. Ja kiedyś miałam cały pokój oblepiony plakatami zwierząt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również się podoba :) Na pewno Twój zwierzęcy pokój prezentował się fantastycznie :) Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  5. Zawsze podobały mi się plakaty, nawet mam małego bzika na punkcie tych propagandowych :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też Marysiu plakaty zawsze się podobały :) Przyznam że propagandowe plakaty mają swój klimat :) Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  6. Świetne inspiracje. Bardzo lubię plakaty i różnego rodzaju grafiki, najlepiej w czarnych ramach :) Odpowiednimi plakatami/grafikami można wyrazić siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Kasiu, że inspirację Ci się podobają :)) Ja też lubię plakaty, fotografie i grafiki w czarnych ramach :) Zgadzam się że poprzez plakat możemy wyrazić siebie, swoje poglądy czy zamiłowania :)) Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  7. Świetny wpis. Piękne inspiracje.
    Ja uwielbiam plakaty i obrazy, ale postawione na podłodze bądź komodzie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :)) Mnie również podobają się plakaty, fotografie oparte o ścianę czy na komodzie :) Pozdrawiam Cię serdecznie :))

      Usuń
  8. Nie przepadam za plakatami bo jestem milosniczka orazow i canvasow , aczkolwiek tak idealnie i schludnie oprawione wygladaja rewelacyjnie .Do tego wnosza wiele pozytywnej energii nawet to pustego bialego mieszkania. Swietny pomysl na tania deoracje domu

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło mi, że spodobał Ci się pomysł na ozdobienie wnętrza plakatami. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. choć niewątpliwie preferuję obrazy, to o wiele tańszą opcją, i przy nie tak wysublimowanych wymaganiach -plakaty to świetna myśl.. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny i komentarz :) Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  11. Jeżeli zastanawiacie sie na co zwrócić uwagę podczas projektowania produktów reklamowych, to ze swojej strony polecam Wam interesujący artykuł https://www.kobiecybialystok.pl/3-rzeczy-o-ktorych-musisz-pamietac-tworzac-ulotke/ . Rzetelne informacje, które pomogą Wam stworzyć dobre ulotki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Plakaty od zawsze kojarzyły mi się ze skuteczną formą reklamy. To ciekawe, że teraz wiele osób wykorzystują je jako formę dekoracji w domu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Każda z tych inspiracji jest wyjątkowa na swój sposób.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam szczerze że wspaniałe są te inspiracje.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)