czwartek, 8 stycznia 2015

Miedziane akcenty we wnętrzach/ Copper accents in the interior

Witam was moi mili :)

Powoli życie wraca do normalnego biegu po okresie świątecznym. Mnie jak co roku czas ten minął szybko. Moje mieszkanie zdobią jeszcze ozdoby świąteczne. Pewnie jeszcze przez jakiś czas z nami zostaną, na pewno do drugiej połowy stycznia. 
A dzisiaj chcę wam przedstawić kolejny trend który już w ubiegłym roku zyskał na popularności, a jest nim miedź we wnętrzach, a dokładnie dodatki i akcenty w tym metalicznym kolorze. 
Obecnie kolory metaliczne odgrywają ważną rolę w nowoczesnej aranżacji wnętrz. Metaliczny kolor miedzi wprowadza więcej ciepła i słońca do współczesnego wnętrza w odróżnieniu do chromu czy srebrnych dodatków. Miedziane dodatki powoli opanowują każde wnętrze. Można je spotkać w postaci baterii łazienkowej, kuchennych naczyń, ozdobnych świeczników, wazonów i lamp. Zyskują coraz większą popularność różnego rodzaju miedziane pojemniki i organizery biurowe. 
Takie miedziane dodatki dobrze współgrają z wszelkimi odcieniami szarości i kolorami ziemi. Miedź to nie tylko akcenty i dodatki, może występować większym formacje w postaci mebli jak chociażby krzeseł czy półek. 
W łazienkach w stylu orientalnym czy meksykańskim można spotkań miedziane umywalki i wanny. 

A oto kilka propozycji na miedziane dodatki.

Miedziane ozdobne pojemniki i świecznik 
w którym połączono miedź ze szkłem. 
To w ostatnim czasie coraz bardzie popularny trend. 


Pojemniki biurowe i organizery.



Popularność zyskują także miedziane wiszące lampy.



Jak i również lampy stojące. 
W tej aranżacji mamy również miedziany stolik i pufę. 
  
Miedź ociepla surowe i ciemne wnętrza.

Pasuje nie tylko do nowoczesnych, minimalistycznych wnętrz. 
Tu mamy przykład wnętrza w egzotycznej stylizacji.

Miedziane garnki i naczynia mogą stanowić ozdobę kuchni.

Miedziany okap wspaniale współgra z surową cegłą.

Modne w ostatnim czasie baterie łazienkowe czy kuchenne.

Miedź to nie tylko akcenty to też meble. 
Jak miedziane krzesła, półki i stoliki.





Na zakończenie orientalna łazienka z umywalkami i miedzianą wanną. 

Foto 1, 12-13 anoukdekker.nl Foto 6 sofaworkshop 
Foto 2-5, 7-11,14-15 pinterest

Uważam, że to świetny kolejny trend, który na pewno utrzyma się przez jakiś dłuższy czas. Ja u siebie póki co mam tylko miedziane bombki na choince i szpic, ale chętnie chciałabym mieć więcej akcentów w miedzianym metalicznym kolorze. Podobają mi się zwłaszcza różnego rodzaju ozdobne i biurowe pojemniki. Może i wam miedziane akcenty przypadną do gustu. 

****************************************************************
Pozdrawiam was wszystkich serdecznie i życzę udanego popołudnia :)
 Trzymajcie się ciepło :)

Ania 



45 komentarzy:

  1. lubię miedź, ale tylko w niewielkich akcentach, jako dodatek jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również jako dodatek bardzo się podoba :) Pozdrawiam Cię Sandra :)

      Usuń
  2. Podobają mi się miedziane akcesoria, w kuchni mam kilka dzbanów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Twoje dzbanki są wspaniałe :) Pozdrawiam Cię ciepło :)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się ten trend, szczególnie w dodatkach, które można sukcesywnie wymieniać:))) Świetne pomysły nam tu zaprezentowałaś.
    Pozdrawiam Cię gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Agatko :) Miłego wieczoru i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. Aniu pewnie wiesz z mojego bloga, że zajawkę na miedź miałam :) Podobają mi się miedziane dodatki jako subtelny akcent. Świetne propozycje!
    Miłego dni, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem że lubisz takie miedziane akcenty :) Ciesze się więc że moje propozycje Ci się podobają :) Miłego wieczoru :))

      Usuń
  5. Podobają mi się, aczkolwiek jak wspomniała wyżej Marta, jako subtelny akcent :) Ma w sobie coś ta miedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również miedź podoba się w akcentach, najbardziej w postaci ozdobnych i biurowych pojemników :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  6. A ja kocham się od dawna w tej miedzianej wannie. Niestety cena jest szokująca. Ale cudo, to fakt.
    Lubię miedź, zwłaszcza w wersji retro, np. garnki i rondle. Super.:) Oby nie przedobrzyć.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację taka wanna jest obłędna :) Miedziane dodatki i te nowoczesne i te retro mają to coś w sobie :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  7. Ostatnio nie mogę się na te wszystkie miedziane dodatki napatrzeć, pieknie wygladają i moje serce też podbijają :)))
    Pozdrawiam cieplutko Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są urzekające i na pewno znajdą wielu zwolenników :) Pozdrawiam Cię Marysiu serdecznie :)

      Usuń
  8. Bardzo fajna jest ta łazienka :))) Dzięki, że dzielisz się z nami tymi wszystkimi trendami. Z ogromną przyjemnością zaglądam i czytam i na pewno uczę się i poznaję. Buziaki :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe co piszesz :) Cieszę się, że mogę być pomocna i inspirująca :) Pozdrawiam Cię ciepło :)

      Usuń
  9. Lampy mnie urzekły. U siebie chętnie zobaczyłabym wielki miedziany wazon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również lampy bardzo się podobają, mogłabym mieć taką w kuchni u siebie :) Miłego weekendu :)

      Usuń
  10. Jako wazonik czy lampa jak najbardziej, krzesło - niekoniecznie :) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie że Ci się miedziane dodatki podobają :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  11. Marzę o miedzianych garnkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację są super :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  12. hi dear Anna !! me encanta en color cobre..ue tenga un optimo viernes
    cariños

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Angelica :) I am very happy. Have a nice weekend :) Pozdrawiam !

      Usuń
  13. jak to mówią "dobrze mieć jest miedź"
    najlepiej prezentują się garnki, jak ze starej francuskiej kuchni.
    w galerii mamy aktualnie poroże w miedzianym kolorze, fajna rzecz jesli lubi ktoś taki styl
    pozdrownienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się to powiedzenie "dobrze mieć jest miedź" :) Obecnie panuje na nią trend więc na pewno zyskuje większą rzeszę zwolenników. Miłego weekendu :)

      Usuń
  14. Lubię miedź, jest ciepła :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, w porównaniu z chromem czy srebrem, miedź ociepla nam wnętrze mimo że jest metaliczna. Pozdrowienia :))

      Usuń
  15. Piękne te miedziane akcenty! Mnie szczególnie mocno spodobał się okap kuchenny i cudna łazienka w miedzi i pięknych odcieniach zieleni! :) Chyba muszę spróbować tej miedzi u siebie. :)) Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Madziu, że mogłam Cię zainspirować :) Taka łazienka to marzenie :) Pozdrawiam weekendowo :)

      Usuń
  16. Miedź przez swoją barwę wnosi dużo ciepła do wnętrz, bardzo podoba mi się w kuchni, ale też pięknie wyglądają lampy kule. Dzięki Aniu za te piękne inspiracje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie :) Lamy kule też bardzo mi się podobają :) Miłego weekendu :)

      Usuń
  17. Miedź zawsze będzie mi się kojarzyła z ponadczasową i jedyną w swoim rodzaju kuchnią mojej mamy :) Nie wiem czy sama zdecydowałbym się na miedziane dodatki, ale z pewnością są bardzo ciepłe i świetnie nadają się do rustykalnych kuchni.
    Pozdrawiam :)
    Pastelowa Kropka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą że wprowadzają rustykalny i ciepły klimat do kuchni :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  18. Aniu, bardzo, ale to bardzo podobają mi się takie dodatki we wnętrzach. Faktycznie, miedzi jest od jakiegoś czasu dużo - zastanawiam się, jak długo z nami zostanie. Nie mam jeszcze nic miedzianego, ale kusi i kusi mnie, bo wokół tyle tego! Piękne inspiracje wybrałaś - cudo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jakiś czas z nami zostanie :) Na pewno naczynia kuchenne zawsze będą na topie. Mnie również kusi :) Pozdrawiam Cię Kasiu :)

      Usuń
  19. Piękne inspiracje, miedź jest teraz bardzo trendy .
    Pozdrawiam :-)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz zdecydowaną racje :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  20. Taka wanna musi kosztować majątek....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na pewno, ale jest piękna :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  21. Złote i miedziane akcenty to ewidentny trend w tym sezonie. Furorę robią teraz okapy kuchenne o miedzianej barwie, pasujące zarówno do nowoczesnych jak i tradycyjnych wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miedź pasuje i do nowoczesnych i do klasycznych, a nawet retro wnętrz. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  22. Bardzo fajne są szczególnie lampy.
    Naszą propozycją na zaakcentowanie wnętrza są drewniane stoły do jadalni, stoliki kawowe i inne produkty pokazujące piękno naturalnego drewna.
    https://www.wood-accent.com
    Każdy stół opowiada Swoją niepowtarzalną historię, która zapisana jest w desce, w unikalnym rysunku słoi, w sękach, rysach, pęknięciach i przebarwieniach.
    Zresztą słowa tego nie wyrażą - zachęcam do oglądnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Skoro o miedzi mowa, pozwalam sobie podać link do miedzianych wyrobów z polskiej pracowani.
    https://www.etsy.com/shop/MyCopperCraft

    pozdrawiam

    Piotr

    OdpowiedzUsuń
  24. Skoro o miedzi mowa, pozwalam sobie podać link do miedzianych wyrobów z polskiej pracowani.
    https://www.etsy.com/shop/MyCopperCraft

    pozdrawiam

    Piotr

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)