czwartek, 15 stycznia 2015

Niebiesko-zielony duet w tekstyliach/ Blue-green duo in textiles

Witam was moi drodzy :)

Wracam do was po kilkudniowej przerwie, która była spowodowana awarią internetu w okolicy mojego miasta. W sobotę późnym wieczorem przez mój region przeszła silna wichura, która spowodowała uszkodzenie światłowodu sieci internetowej. Dostęp do internetu ma dopiero od dzisiejszego południa. 
Przychodzę dzisiaj do was z zaległym postem, który miał się pojawić w niedzielę.

Cieszę się, że trend na miedź we wnętrzach zyskał u was sympatię :) 
Styczeń to dobry miesiąc na przedstawienie wszelkich nowości i trendów na cały rok, więc dzisiaj chcę wam przedstawić kolejną propozycje z zakresu trendy 2015 we wnętrzach. 
A jest nim duet niebiesko-zielony, który ma królować zwłaszcza w tekstyliach. Duet niebiesko-zielony będzie dominował w wszelkich wzorach roślinnych, kwiatowych i geometrycznych. 
Na popularność tego trendu na pewno będą mieli wpływ projektanci z firmy TiltonFenwick z Nowego Jorku o których pisałam już w poście Loft w stylu boho
Poduszki, pledy, narzuty i zasłony w takim duecie kolorystycznym dodadzą świeżości każdemu wnętrzu. Niebiesko-zielona pościel w motyw roślinny w soczystym odcieniu to idealny pomysł na wiosnę i lato. Miłośnicy takich zestawień kolorystycznych i wzorów mogą zdecydować się na meble o takiej tapicerce lub tapetę ścienną.

A oto kilka propozycji na tekstylia w kolorze niebiesko-zielonym.

Sypialnia z pościelą w niebiesko-zielonym duecie 
w roślinne i geometryczne wzory.




Krzesło i tapeta w zielono-niebieski wzór kwiatowy.

Blue-green salon o różnych tekstyliach i wzorach 
w świeżym pastelowym odcieniu.

Wnętrze z niebiesko-zielonym dywanem oraz 
z dodatkami w tym zestawieniu kolorystycznym.

Blue-green tekstylia firmy Tilton Fenwick.
Rocat Lapis i Cactus

Chlivers Aqua i Gibbie Aqua

Najłatwiej niebiesko-zielony akcent wprowadzić jest do wnętrza 
w postaci ozdobnych poduszek.

 Z nutą orientu.

Stylowo i szykownie.

Kobieco i subtelnie.

W pokoju dziecięcym.

Foto 7-8 tiltonfenwick Foto 10 textiledecor.blogspot.com Foto 1-6,9,11-14 pinterest

Ja lubię wszystkie odcienie niebieskiego oraz zieleń więc ten duet kolorystyczny mi odpowiada. Na sezon wiosenno-letni jest w sam raz. Ciekawa jestem czy i wam się spodoba :)

*********************************************************
Pozdrawiam was ciepło i życzę udanego popołudnia :)
Oby wreszcie pogoda się poprawiła i jeszcze do nas wróciła na chwilę zima, a potem w odpowiednim czasie przyszła wiosna.
Trzymajcie się ciepło :)

Ania 



26 komentarzy:

  1. Piekne inspiracje Aniu, bardzo mi się podoba taka kolorystyka i coraz częściej się do niej przekonuje.
    Dobrego popołudnia życzę, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, mnie również bardzo się podoba :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Nie sądziłam, że połączenie tych kolorów może mi się podobać. Z reguły unikam połączenie niebieskiego z zielonym, a tu ten fotel bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się zaczynasz przekonywać do takich połączeń kolorystycznych :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Zestawy zielono- niebieskie są niezwykle eleganckie! Bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło słyszeć Basiu :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. Aniu u mnie też wichura szalała i światła nie mieliśmy kilka godzin :(.
    Twoje pomysły jak zawsze świetne i ciekawie wygląda ten zestaw kolorystyczny!
    Pozdrawiam serdecznie.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie prąd był, ale prawie przez 5 dni brak internetu i telewizji kablowe. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  5. Aniu, a już się zastanawiałam, co się z tobą dzieje! Dobrze, że wszystko wróciło do normy. U nas też anomalie pogodowe - jeden dzień i noc mieliśmy prawdziwą zimę na Zielonej Wyspie, ale już kolejnego dnia sztorm i również czerwony alert ostrzegający przed silnymi wiatrami. Poza tym ciągle wieje i leje, aż się z domu nie chce wychodzić :( Na szczęście można sobie pooglądać piękne inspiracje na Twoim blogu! Kochana, bardzo mi się podobają takie zestawienia. Szczególnie ta głęboka, szmaragdowa zieleń w połączeniu z szaro-błękitną sofą - boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście już jestem :) U mnie pierwszy raz odkąd pamiętam była taka awaria, prawie 5 dni bez internetu i telewizji kablowej. Co zrobić taką mamy w ostatnim czasie niestabilną pogodę, połowa stycznia a zimy u mnie nie widać. Ponoć ma wrócić. Widzę że, u Ciebie wcale nie lepsza pogoda. Miło mi Kasiu że inspiracje Ci się podobają :) Pozdrawiam Cię ciepło :))

      Usuń
  6. Dobrze że już jesteś !!! U mnie też często internet "nawala", a to prze wiatry, a to przez słabe łącze. Niby XXI wiek...a jednak, nie ma jak to stare metody:)))
    Co do trendu to bardzo mi się to połączenie kolorów podoba. Przyznam, że mam takie u siebie w sypialni, a niebieski z odcieniami morskiego (w sypialni) zastosowałam w mieszkaniu które ostatnio urządzałam. I przyznam, że wcale nie wiedziałam że ta kolorystyka będzie trendem na 2015 r. Ot, przypadkowy strzał w "10"
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka już jest złośliwość rzeczy martwych :) U mnie raczej awarie trwały ok. jednego dnia, ta była najpoważniejsza i najdłuższa. Widziałam na Twoim blogu mieszkanie i bardzo mi się podoba, dobrałaś piękne kolory. W tekstyliach jak najbardziej strzał w "10" :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  7. Bardzo interesujące połączenie kolorów. Twoje inspiracje bardzo przekonujące :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie ! Miło, że mnie odwiedziłaś :) Pozdrawiam również :)

      Usuń
  8. Niektóre zestawy bardzo fajne ;) Pod koniec lutego czeka mnie remont pokoju, więc muszę coś wymyślić :) Fajne inspiracje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę i zachęcam Cię do zaczerpnięcia inspiracji :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  9. Hi dear Ana !! Que linda combinación de colores !! Siempre me ha gustado el celeste y verde.. Que tengas un buen fin de semana
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Angelica :) It's great that this combination of colors you like. Have a nice weekend :)

      Usuń
  10. Podoba mi się ten duet, dużo świeżości w otoczeniu wprowadza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  11. Dawno już myślałam nad zmianą nazwy swojego bloga. Do tej pory nazwa "Sielankowe dzierganie" była powiązana z nazwą domu, który budowałam z bliską mi kiedyś osobą. Nadszedł czas aby i od samej nazwy się odciąć. W związku z tym iż mamy Nowy 2015 rok, może to i odpowiedni czas na powyższe zmiany. Zmieniłam nazwę na blogu i w adresie. Obawiam się jednak, że przez to mogę utracić dużo znajomych, których miałam zapisanych. Będę pisała do tych, których adresy blogowe posiadam. Może jednak wszystko wyjdzie na dobre. Będę jednak musiała być na nowo dodawana do obserwowanych. Zapraszam wszystkich. Za parę dni Sielankowe dzierganie zostanie zlikwidowane.

    http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zajrzę na twój nowy blog :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  12. Oj Aniu. trafiłaś w 10. To jest mój najukochańszy zestaw kolorów od zawsze. Piekne propozycje i cudowne wzory. Jeszcze będę musiała tu do tego posta wrócić, bo nie mogę się napatrzeć. Pozdrawiam aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie :) Cieszę się że trafiłam tak bardzo w Twój gust :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  13. Witam, jestem tutaj pierwszy raz - na pewno nie ostatni ;) i od razu znalazłam coś w moim guście :) Połączenie tych kolorów naprawdę się sprawdza, w poprzednim roku urządziliśmy właśnie taki pokój dla naszego dwulatka :) kolory prezentują się świetnie w połączeniu z białymi meblami i mnóstwem zabawek syna ;) cieszę się, że jest coraz więcej amatorów takich połączeń. Teraz mam w planach uszycie pledu, muszę jeszcze tylko dobrać jakiś fajny materiał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za wizytę, jest mi bardzo miło że mnie odwiedziłaś :) Cieszę się, że podobają Ci się moje inspiracje. Pozdrawiam i zapraszam częściej :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)