niedziela, 9 listopada 2014

Stojak na parasole / Umbrella stand

Witajcie moi myli :)
Mamy w pełni jesień, za nami deszczowa sobota, a przed nami na pewno jeszcze nie jeden deszczowy dzień. W taki dzień nie obędziemy się bez parasola. Dlatego istotnym gadżetem, który nam się wielokrotnie przyda jest stojak na parasole. Taki stojak najczęściej stoi w przedpokoju, nieopodal drzwi wejściowych. Warto więc dobrać odpowiedni stojak, który będzie pasował do aranżacji wnętrza i będzie też jego ozdobą. Wybór wśród stojaków mamy dosyć duży. Są stojaki wykonane praktycznie z każdego materiału i tworzywa. Najpopularniejsze są metalowe, plastikowe i ceramiczne. Co do kształtu i designu to obecnie projektuje się bardzo ciekawe i oryginalne stojaki, które często ocierają się o sztukę. Warto też samemu wykonać swój stojak na parasole, własne DIY umbrella stand :)

Przedstawiam wam najciekawsze pomysły na stojak na parasole.

Biało-czarny metalowy stojak z napisem Umbrella. 
Prosty i stylowy.

W podobnym stylu i również w czarno-białej kolorystyce.

Stojak wykonany z drewnianych desek.

Oryginalny pomysł, który kojarzy nam się z deszczową pogodą,
 stojak-kalosz.

Nowoczesny, druciany, geometryczny stojak.

Geometryczny stojak w kształcie jelonka. 
Ciekawie i z pomysłem.

Ekologiczne, zielone stojaki. Bardzo oryginalny pomysł, łączący stojak z kwietnikiem. Jestem zwolennikiem takich zielonych rozwiązań. 


Prosty, minimalistyczny stojak, który zaprojektował Shiro Kuramata w latach 80 ubiegłego wieku. 
  
2w1 czyli stojak na ubrania i parasol. 

Klasyczny ceramiczny, ażurowy stojak.

Często spotykany motyw wśród stojaków, stojak sowa.

Stojak na parasole możemy też wykonać samemu. 
Na zdjęciu poniżej mamy przykład stojaka zrobionego z drewnianych okiennic.

Kolejny przykład na DIY stojakowe, stojak z pniaka.

Na stojak można wykorzystać też starą maselnicę. 

Foto 1-15 pinterest

Jak widać pomysłów jest wiele. Warto postarać się o ciekawy stojak na parasole, który ozdobi nasz przedpokój. 

**************************************
Pozdrawiam was serdecznie :)
 Życzę udanej niedzieli, jednak bez deszczu :))
 Ania 

33 komentarze:

  1. Też już kiedyś o nich pisałam, ale tych geometrycznych jeszcze nie widziałam - świetne są!
    Miłej niedzieli Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się podobają :) Wiem Marysiu, że lubisz takie geometryczne formy :) Miłej niedzieli :)

      Usuń
  2. Mnie oczywiście geometryczne inspirują, bo to bliski mi materiał :)) Świetne przykłady!
    Ściskam Aneczko :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, że trafiłam w Twój gust, tak jak w przypadku lamp :) Udanej niedzieli Ci życzę :))

      Usuń
  3. Rewelacyjne stojaki na parasole. Najbardziej przypadł mi do gustu stojak z pniaka i ten z trawą. Rewelacja!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie :) Mnie również takie ekologiczne rozwiązania bardzo się podobają :) Dziękuję za wizytę, pozdrawiam i zapraszam częściej :))

      Usuń
  4. Kalosz i 2 w1, choć wszystkie są ciekawe:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, Basiu że Ci się podobają :) Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  5. Kalosz to świetna opcja na parasole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam Kasiu :) Miłej niedzieli :))

      Usuń
  6. Hi dear Friend qie lindas inspiraciones de recipientes de paraguas..que tenga un bendecido fin de semana
    Besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Angelica :) Thank you beautiful. A successful week :) Pozdrawiam !!!

      Usuń
  7. Fajne stojaczki, tak ładne że miałabym problem z wybraniem jednego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym miała problem :) Większość z nich pasuje do mojego przedpokoju. Pozdrawiam :))

      Usuń
  8. Fajne stojaki, ale u mnie niestety nie ma miejsca na taki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że Ci się podobają :) Na pewno na jakiś nieduży znalazłabyś miejsce u siebie :)) Miłego dnia :)

      Usuń
  9. Super inspiracje mi wpadły w oko trzy:pierwszy, stojak z okiennic i z pnia drewna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z okiennic i pniaka można zrobić samemu. Lubię takie nietypowe i ciekawe rozwiązania :) Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  10. Świetne pomysły. Każdy z nich oryginalny i wyjątkowy. Ja ponieważ lubię naturę, to zauroczyłam się tym w kształcie pieńka, jest wyjątkowy !!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie Moja Droga:))0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Agatko, że stojaczki Ci się podobają :) Również lubię naturę i ten z pniaka mnie zauroczył. Miłego dnia Agatko :))

      Usuń
  11. Mi osobiście najbardziej spodobał się ekologiczny z trawnikiem, ale też świetny jest ze starej maselnicy, do wnętrz z antykami. Pozdrawiam Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie takie ekologiczne pomysły. Masz rację, że ten z maselnicy, pasuje do wnętrza z antykami :) Ja również Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Bardzo mi sie spodobał ten stojak z kaloszem i pieniek, może wykorzystam pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę :)) Cieszę się, że mogłam Cię Beatko zainspirować :) Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  13. Twój post spadł mi z nieba :) Właśnie poszukuję jakiegoś ciekawego rozwiązania. Mozę się zdecyduję na kalosz...
    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogę być pomocna :) Pozdrawiam Cię Aniu :))

      Usuń
  14. Aniu kochana - pewnie wiesz, który skradł moje serce <3 Ten biały ażurowy - miłość od pierwszego wejrzenia!!! Nie wiesz, gdzie mogłabym taki kupić??? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam Kasiu, że ten ażurowy skradnie Twoje serce :) Jego zdjęcie znalazłam na pinterest, ale pochodzi ono z tego sklepu HORCHOW, tu link do stojaka http://www.horchow.com/Porcelain-Umbrella-Stand/cprod72000029/p.prod?amp;ecid=HCCIRangeFeed&ci_src=17588969&ci_sku=H1945
      Pozdrawiam Cię Kasiu :))

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Też zawsze taka sówka mi się podobała :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  16. Fajne inspiracje:-) A wydawało by się, że to taki trudny wnętrzarsko gadżet-jak widać nic bardziej mylnego!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą :) Teraz mamy duży wybór takiego typu stojaków na parasole, praktycznie w każdym stylu. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)