niedziela, 9 listopada 2014

Stojak na parasole

Witajcie moi myli :)
Mamy w pełni jesień, za nami deszczowa sobota, a przed nami na pewno jeszcze nie jeden deszczowy dzień. W taki dzień nie obędziemy się bez parasola. Dlatego istotnym gadżetem, który nam się wielokrotnie przyda jest stojak na parasole. Taki stojak najczęściej stoi w przedpokoju, nieopodal drzwi wejściowych. Warto więc dobrać odpowiedni stojak, który będzie pasował do aranżacji wnętrza i będzie też jego ozdobą. Wybór wśród stojaków mamy dosyć duży. Są stojaki wykonane praktycznie z każdego materiału i tworzywa. Najpopularniejsze są metalowe, plastikowe i ceramiczne. Co do kształtu i designu to obecnie projektuje się bardzo ciekawe i oryginalne stojaki, które często ocierają się o sztukę. Warto też samemu wykonać swój stojak na parasole, własne DIY umbrella stand :)

Przedstawiam wam najciekawsze pomysły na stojak na parasole.

Biało-czarny metalowy stojak z napisem Umbrella. 
Prosty i stylowy.

W podobnym stylu i również w czarno-białej kolorystyce.

Stojak wykonany z drewnianych desek.

Oryginalny pomysł, który kojarzy nam się z deszczową pogodą,
 stojak-kalosz.

Nowoczesny, druciany, geometryczny stojak.

Geometryczny stojak w kształcie jelonka. 
Ciekawie i z pomysłem.

Ekologiczne, zielone stojaki. Bardzo oryginalny pomysł, łączący stojak z kwietnikiem. Jestem zwolennikiem takich zielonych rozwiązań. 


Prosty, minimalistyczny stojak, który zaprojektował Shiro Kuramata w latach 80 ubiegłego wieku. 
  
2w1 czyli stojak na ubrania i parasol. 

Klasyczny ceramiczny, ażurowy stojak.

Często spotykany motyw wśród stojaków, stojak sowa.

Stojak na parasole możemy też wykonać samemu. 
Na zdjęciu poniżej mamy przykład stojaka zrobionego z drewnianych okiennic.

Kolejny przykład na DIY stojakowe, stojak z pniaka.

Na stojak można wykorzystać też starą maselnicę. 

Foto 1-15 pinterest

Jak widać pomysłów jest wiele. Warto postarać się o ciekawy stojak na parasole, który ozdobi nasz przedpokój. 

**************************************
Pozdrawiam was serdecznie :)
 Życzę udanej niedzieli, jednak bez deszczu :))
 Ania 

35 komentarzy:

  1. Też już kiedyś o nich pisałam, ale tych geometrycznych jeszcze nie widziałam - świetne są!
    Miłej niedzieli Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się podobają :) Wiem Marysiu, że lubisz takie geometryczne formy :) Miłej niedzieli :)

      Usuń
  2. Mnie oczywiście geometryczne inspirują, bo to bliski mi materiał :)) Świetne przykłady!
    Ściskam Aneczko :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, że trafiłam w Twój gust, tak jak w przypadku lamp :) Udanej niedzieli Ci życzę :))

      Usuń
  3. Rewelacyjne stojaki na parasole. Najbardziej przypadł mi do gustu stojak z pniaka i ten z trawą. Rewelacja!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie :) Mnie również takie ekologiczne rozwiązania bardzo się podobają :) Dziękuję za wizytę, pozdrawiam i zapraszam częściej :))

      Usuń
  4. Kalosz i 2 w1, choć wszystkie są ciekawe:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, Basiu że Ci się podobają :) Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  5. Kalosz to świetna opcja na parasole :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi dear Friend qie lindas inspiraciones de recipientes de paraguas..que tenga un bendecido fin de semana
    Besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Angelica :) Thank you beautiful. A successful week :) Pozdrawiam !!!

      Usuń
  7. Fajne stojaczki, tak ładne że miałabym problem z wybraniem jednego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym miała problem :) Większość z nich pasuje do mojego przedpokoju. Pozdrawiam :))

      Usuń
  8. Fajne stojaki, ale u mnie niestety nie ma miejsca na taki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że Ci się podobają :) Na pewno na jakiś nieduży znalazłabyś miejsce u siebie :)) Miłego dnia :)

      Usuń
  9. Super inspiracje mi wpadły w oko trzy:pierwszy, stojak z okiennic i z pnia drewna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z okiennic i pniaka można zrobić samemu. Lubię takie nietypowe i ciekawe rozwiązania :) Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  10. Świetne pomysły. Każdy z nich oryginalny i wyjątkowy. Ja ponieważ lubię naturę, to zauroczyłam się tym w kształcie pieńka, jest wyjątkowy !!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie Moja Droga:))0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Agatko, że stojaczki Ci się podobają :) Również lubię naturę i ten z pniaka mnie zauroczył. Miłego dnia Agatko :))

      Usuń
  11. Mi osobiście najbardziej spodobał się ekologiczny z trawnikiem, ale też świetny jest ze starej maselnicy, do wnętrz z antykami. Pozdrawiam Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie takie ekologiczne pomysły. Masz rację, że ten z maselnicy, pasuje do wnętrza z antykami :) Ja również Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Bardzo mi sie spodobał ten stojak z kaloszem i pieniek, może wykorzystam pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę :)) Cieszę się, że mogłam Cię Beatko zainspirować :) Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  13. Twój post spadł mi z nieba :) Właśnie poszukuję jakiegoś ciekawego rozwiązania. Mozę się zdecyduję na kalosz...
    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogę być pomocna :) Pozdrawiam Cię Aniu :))

      Usuń
  14. Aniu kochana - pewnie wiesz, który skradł moje serce <3 Ten biały ażurowy - miłość od pierwszego wejrzenia!!! Nie wiesz, gdzie mogłabym taki kupić??? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam Kasiu, że ten ażurowy skradnie Twoje serce :) Jego zdjęcie znalazłam na pinterest, ale pochodzi ono z tego sklepu HORCHOW, tu link do stojaka http://www.horchow.com/Porcelain-Umbrella-Stand/cprod72000029/p.prod?amp;ecid=HCCIRangeFeed&ci_src=17588969&ci_sku=H1945
      Pozdrawiam Cię Kasiu :))

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Też zawsze taka sówka mi się podobała :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  16. Fajne inspiracje:-) A wydawało by się, że to taki trudny wnętrzarsko gadżet-jak widać nic bardziej mylnego!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą :) Teraz mamy duży wybór takiego typu stojaków na parasole, praktycznie w każdym stylu. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  17. Witam, bardzo przypadł mi do gustu ten druciany, geometryczny stojak. Gdzie można go kupić? Będę wdzięczna za informację. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie coś na pewno jest bardzo ciekawie i na pewno tym się zainteresuje.Takie jest moje zdanie na ten temat.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)