piątek, 7 listopada 2014

Skandynawskie lampy wiszące do kuchni/ Scandinavian hanging lamp in the kitchen

Witajcie moi drodzy :) 
Będąc pod wrażeniem kuchennych zielonych lamp z filmu I że Cię nie opuszczę (The Vow ) postanowiłam przedstawić wam wiszące lampy w podobnym, ale bardziej skandynawskim klimacie. 
Lampy wykonane są przeważnie z metalu, mogą być emaliowane, lakierowane i postarzane. Wiszą na długich przewodach w kuchni głównie nad stołem lub kuchenną wyspą. Pasują do nowoczesnych, skandynawskich i europejskich wnętrz, ale również dobrze prezentują się w nowojorskich, loftowych i industrialnych aranżacjach. Stanowią wspaniały akcent wnętrz w klimacie retro, vintage i cottage. Tak naprawdę będą dobrze wyglądały w każdej kuchni bo są proste, a jednocześnie stylowe i ponadczasowe. 

Wybrałam dla was zdjęcia skandynawskich lamp, które są prawdziwą ozdobą kuchni.

Proste, polakierowane na czarno lampy z ozdobnym kablem, stanowią ważny element skandynawskiej kuchni.

W surowszym wydaniu z charakterystycznie wiszącym kablem.

Skandynawska lampa w klimacie vintage.

Lampy widziane od góry, w rustykalnym i surowym klimacie.

Emaliowane lampy w intensywnej zieleni.

W kobaltowym kolorze w kuchni w stylu shabby chic, vintage. 

Lampy w żywym żółtym kolorze, stanowiące główny akcent kolorystyczny skandynawskiej kuchni.

Stylowe lampy w jasnej kolorystyce w kuchni w stylu cottage.

Emaliowane, postarzane vintage lampy, stanowią wspaniałą ozdobę jasnej, romantycznej jadalni.

Czarne, cylindrowe lampy w rustykalnej, pełnej naturalnego drewna kuchni.

Charakterystyczne dla skandynawskiego designu lampy przypominające lampy portowe, morskie.

Miętowa lampa przemysłowa Factory, w klimacie morskim.

W intensywnej czerwieni. Obie lampy znalazłam w sklepie internetowym North&South Home.

Mieszanka różnych lamp w czarnym kolorze.

Foto 1-11, 14 pinterest Foto 12-13 north&south home

**************************************
Wiele z tych lamp chciałabym mieć u siebie, bardzo spodobały mi się lampy przemysłowe w klimacie portowym. Miłego oglądania, może i wam któraś bardzo się spodoba :)
Pozdrawiam ciepło i życzę wam udanego weekendu :))
Ania 


30 komentarzy:

  1. najbardziej mi się podobają takie pordzewiałe, postarzane, emaliowane. poluje na takie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie są świetne i też bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam Cię ciepło :))

      Usuń
  2. Aniu :) chyba czytasz w moich myślach - uwielbiam te lampy :))
    Miłego dnia :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo że czytam w Twoich myślach :) Miłego popołudnia Marto :)

      Usuń
  3. Hi dear friend! I love these lamp,,, es muy industrial , y sirve para cualquier ambiente y estilo ,,que tengas un óptimo fin de semana
    Besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Angelica :) I'm glad you like this lamp. You're right, they fit all interiors. Have a nice weekend :)) Pozdrawiam :))

      Usuń
  4. Aniu, z tych propozycji wybrałabym zielone lub kobaltowe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka lampa w żywym kolorze to świetny akcent kolorystyczny dla jasnego pomieszczenia. Miłego weekendu :))

      Usuń
  5. aż sie lepiej poczułam, tak jasno w tych pomieszczeniach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło z tego powodu :) Dziękuję za wizytę. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej :)

      Usuń
  6. Piekne są te lampy i przyznam, że marzą mi się takie nad naszym stołem jadalnym.
    Cudne inspiracje Aniu.
    Przyjemnego piątku życzę. Pozdrawiam cieplutko
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się są piękne i nadają fajnego klimatu :) Taka lampa nad stołem to idealne dla niej miejsce. Tobie też Marysiu życzę miłego weekendu :))

      Usuń
  7. Na pewno chciałabym takie w kuchni, może też w salonie na stolikiem :) Śliczne są! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację takie lampy są doskonałe i do kuchni i do salonu :) Udanego weekendu :))

      Usuń
  8. Uwielbiam takie lampy coraz bardziej...nawet ostatnio kupiłam w takim stylu u Zorkiego i już wkrótce je pokażę, bo wykorzystam je w pewnym projekcie, o którym również już wkrótce.
    Te co pokazałaś u siebie są piękne !!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie, Agatko nie mogę się doczekać by zobaczyć Twoją lampę i czekam też na projekt. Miłego weekendu Ci życzę :))

      Usuń
  9. marzą mi się takie lampy, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również się marzą :) Pozdrawiam Cię Gosiu ciepło :))

      Usuń
  10. Są cudowne,wszystkie absolutnie w moim stylu.Jaka szkoda,że nie mamy dużego stołu nad ktorym moglyby zawisnąć.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad nad dużym stołem w jadalni czy w kuchni prezentowałyby się wspaniale. Ja też nie mam niestety u siebie takiego miejsca. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  11. Uwielbiam takie klimaty ! Czwarte zdjęcie przypomina knajpkę w mojej miejscowości o nazwie "Yummy" , też jest urządzona w takim stylu - pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi miło, że podobają Ci się takie klimaty ;) Knajpka o której wspomniałaś na pewno by mi się bardzo spodobała. Pozdrawiam :))

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie :) Miłego weekendu :))

      Usuń
  13. Śliczne, sama zastanawiam się nad zakupem takowej.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, ja też taką chciałabym mieć u siebie :) Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  14. Genialne inspiracje ! HK Living w wersji czarnej (ostatnie zdjęcie ) to mój typ do pokoju dziennego. Czekam i marzę ;) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś marzenie się spełni i będziesz ją miała u siebie :)) Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  15. A co z pojedynczymi lampami typu żarówka z oprawką? Nie zapominaj, że to też skandynawski design ;) Szkoda, że nie można dodać zdjęcia w komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  16. No to takie lampy, że jak się rozchula to można zrobić tor przeszkód na uniki. A w najgorszym wypadku wysłać gości do snu. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)