piątek, 7 listopada 2014

Skandynawskie lampy wiszące do kuchni/ Scandinavian hanging lamp in the kitchen

Witajcie moi drodzy :) 
Będąc pod wrażeniem kuchennych zielonych lamp z filmu I że Cię nie opuszczę (The Vow ) postanowiłam przedstawić wam wiszące lampy w podobnym, ale bardziej skandynawskim klimacie. 
Lampy wykonane są przeważnie z metalu, mogą być emaliowane, lakierowane i postarzane. Wiszą na długich przewodach w kuchni głównie nad stołem lub kuchenną wyspą. Pasują do nowoczesnych, skandynawskich i europejskich wnętrz, ale również dobrze prezentują się w nowojorskich, loftowych i industrialnych aranżacjach. Stanowią wspaniały akcent wnętrz w klimacie retro, vintage i cottage. Tak naprawdę będą dobrze wyglądały w każdej kuchni bo są proste, a jednocześnie stylowe i ponadczasowe. 

Wybrałam dla was zdjęcia skandynawskich lamp, które są prawdziwą ozdobą kuchni.

Proste, polakierowane na czarno lampy z ozdobnym kablem, stanowią ważny element skandynawskiej kuchni.

W surowszym wydaniu z charakterystycznie wiszącym kablem.

Skandynawska lampa w klimacie vintage.

Lampy widziane od góry, w rustykalnym i surowym klimacie.

Emaliowane lampy w intensywnej zieleni.

W kobaltowym kolorze w kuchni w stylu shabby chic, vintage. 

Lampy w żywym żółtym kolorze, stanowiące główny akcent kolorystyczny skandynawskiej kuchni.

Stylowe lampy w jasnej kolorystyce w kuchni w stylu cottage.

Emaliowane, postarzane vintage lampy, stanowią wspaniałą ozdobę jasnej, romantycznej jadalni.

Czarne, cylindrowe lampy w rustykalnej, pełnej naturalnego drewna kuchni.

Charakterystyczne dla skandynawskiego designu lampy przypominające lampy portowe, morskie.

Miętowa lampa przemysłowa Factory, w klimacie morskim.

W intensywnej czerwieni. Obie lampy znalazłam w sklepie internetowym North&South Home.

Mieszanka różnych lamp w czarnym kolorze.

Foto 1-11, 14 pinterest Foto 12-13 north&south home

**************************************
Wiele z tych lamp chciałabym mieć u siebie, bardzo spodobały mi się lampy przemysłowe w klimacie portowym. Miłego oglądania, może i wam któraś bardzo się spodoba :)
Pozdrawiam ciepło i życzę wam udanego weekendu :))
Ania 


34 komentarze:

  1. najbardziej mi się podobają takie pordzewiałe, postarzane, emaliowane. poluje na takie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie są świetne i też bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam Cię ciepło :))

      Usuń
  2. Aniu :) chyba czytasz w moich myślach - uwielbiam te lampy :))
    Miłego dnia :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo że czytam w Twoich myślach :) Miłego popołudnia Marto :)

      Usuń
  3. Hi dear friend! I love these lamp,,, es muy industrial , y sirve para cualquier ambiente y estilo ,,que tengas un óptimo fin de semana
    Besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Angelica :) I'm glad you like this lamp. You're right, they fit all interiors. Have a nice weekend :)) Pozdrawiam :))

      Usuń
  4. Aniu, z tych propozycji wybrałabym zielone lub kobaltowe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka lampa w żywym kolorze to świetny akcent kolorystyczny dla jasnego pomieszczenia. Miłego weekendu :))

      Usuń
  5. aż sie lepiej poczułam, tak jasno w tych pomieszczeniach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło z tego powodu :) Dziękuję za wizytę. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej :)

      Usuń
  6. Piekne są te lampy i przyznam, że marzą mi się takie nad naszym stołem jadalnym.
    Cudne inspiracje Aniu.
    Przyjemnego piątku życzę. Pozdrawiam cieplutko
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się są piękne i nadają fajnego klimatu :) Taka lampa nad stołem to idealne dla niej miejsce. Tobie też Marysiu życzę miłego weekendu :))

      Usuń
  7. Na pewno chciałabym takie w kuchni, może też w salonie na stolikiem :) Śliczne są! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację takie lampy są doskonałe i do kuchni i do salonu :) Udanego weekendu :))

      Usuń
  8. Uwielbiam takie lampy coraz bardziej...nawet ostatnio kupiłam w takim stylu u Zorkiego i już wkrótce je pokażę, bo wykorzystam je w pewnym projekcie, o którym również już wkrótce.
    Te co pokazałaś u siebie są piękne !!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie, Agatko nie mogę się doczekać by zobaczyć Twoją lampę i czekam też na projekt. Miłego weekendu Ci życzę :))

      Usuń
  9. marzą mi się takie lampy, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również się marzą :) Pozdrawiam Cię Gosiu ciepło :))

      Usuń
  10. Są cudowne,wszystkie absolutnie w moim stylu.Jaka szkoda,że nie mamy dużego stołu nad ktorym moglyby zawisnąć.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad nad dużym stołem w jadalni czy w kuchni prezentowałyby się wspaniale. Ja też nie mam niestety u siebie takiego miejsca. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  11. Uwielbiam takie klimaty ! Czwarte zdjęcie przypomina knajpkę w mojej miejscowości o nazwie "Yummy" , też jest urządzona w takim stylu - pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi miło, że podobają Ci się takie klimaty ;) Knajpka o której wspomniałaś na pewno by mi się bardzo spodobała. Pozdrawiam :))

      Usuń
  12. Śliczne, sama zastanawiam się nad zakupem takowej.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, ja też taką chciałabym mieć u siebie :) Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  13. Genialne inspiracje ! HK Living w wersji czarnej (ostatnie zdjęcie ) to mój typ do pokoju dziennego. Czekam i marzę ;) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś marzenie się spełni i będziesz ją miała u siebie :)) Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  14. A co z pojedynczymi lampami typu żarówka z oprawką? Nie zapominaj, że to też skandynawski design ;) Szkoda, że nie można dodać zdjęcia w komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  15. No to takie lampy, że jak się rozchula to można zrobić tor przeszkód na uniki. A w najgorszym wypadku wysłać gości do snu. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam taki wystrój, świetny wpis. Chcę coś takiego u siebie zastosować w mieszkaniu po remoncie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lampy ogólnie podobają mi się bardzo ale nieco mnie przerażają te zwisające kable. Szczególnie jak w domu są dzieci. Te warto myślę możliwie jak najwyżej umieścić albo najlepiej całkowicie schować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  19. Tego typu lampy wprowadzają bardzo fajny klimat do wnętrza.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)