poniedziałek, 20 lipca 2015

Podróżnicza dekoracja stolika

Witajcie :))

Jak pisałam w poprzednim poście lubię wykorzystywać w swoich aranżacjach 
i dekoracjach książki.
Ostatnio w moim salonie na stoliku pojawiła się dekoracja podróżnicza, w której wykorzystałam Przewodnik Po Świecie i Geograficzny Atlas Świata.
 Są to książki, które idealnie nadają się do takich dekoracji.
Oprócz książek w aranżacji pojawiły się gadżety, które kojarzą się z podróżą i wakacjami.
Czyli aparat, lornetka, obiektyw. W kompozycji wykorzystałam naturalne dodatki jak orzech kokosa i zieloną roślinę czyli miętę.
W salonie podróżnicze akcenty pojawiły się również w postaci starych map i pocztówek w mojej klatce vintage.
Kompozycja na stoliku także jest utrzymana w klimacie vintage. Klimat ten podkreśla zwłaszcza stara lornetka i retro pocztówka w sepii.

Doniczka w której rośnie mięta to nasz pomysł na DIY recyklingowe. 
Powstała z pojemnika na lody.



Retro pocztówka z Tatrami z widokiem na Staw Gąsienicowy i 
pamiątkowe breloczki to podkreślenie naszego zamiłowania 
do podróżowana po górach.







Kokos dodaje całej kompozycji egzotycznego
kolorytu. Bo wiadomo, że podróże kojarzą się 
bardzo z egzotyką. 





Klatka vintage ze starymi mapami i 
pocztówkami.


Wszystkie zdjęcia są moją własnością. 
Nie zezwalam na ich kopiowanie. 
{All photos are my property. I allow not copying them.}

Na pewno jeszcze nieraz wykorzystam różne książki w swoich aranżacjach. 
Warto za pomocą książek stworzyć u siebie aranżacje o ciekawej tematyce.



Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających
 mój blog :)
Życzę wam udanego początku nowego 
tygodnia :)



28 komentarzy:

  1. Fajna jest ta stylizacja podróżnicza. Naprawdę bardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie Marysiu :)
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  2. Aniu,
    świetna aranżacja i znów widzę bliskie mi klimaty. Mój M. zbiera stare aparaty fot. i pocztówki również o takiej tematyce. Widzę również mój ulubiony obiektyw. Bardzo lubię robić nim zdjęcia. Czy Ty też go używasz?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Moniko :) Mój D. używa ten obiektyw do robienia zdjęć. Fotografia to zdecydowanie mojego D. konik :)
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  3. Zbieranie map i pocztówek to świetny pomysł, za wiele wiele lat będą to miłe wspomnienia, które będzie można wziąć do ręki i wrócić do tamtych chwil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię zbierać mapy i pocztówki i lubię je od czasu do czasu przeglądać. Masz rację Ewa to fajny i sentymentalny powrót do tamtych chwil :-)
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  4. Aniu, jaka fajna dekoracja. Mam małą szklarenkę, która obecnie stoi pusta. Podsunęłaś mi fajny pomysł. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę, że mogłam Cię zainspirować :)
      Ślę pozdrowienia :)

      Usuń
  5. Fajny pomysł z tymi książkami :) faktycznie przecież książki można fajnie wykorzystać też do dekoracji :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci Moja Droga dziękuję :))
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  6. Piękny kącik podróżniczy, nie zagracony, subtelny, taki w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diana, dziękuję Ci ślicznie :))
      Pozdrawiam cieplutko !

      Usuń
  7. Hi dear Anie !!! Tanto tiempo sin saber de ti ,, que usaste el lente de la cámara ,, no entiendo mucho amiga

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka cudowna, wakacyjna aranżacja!!!
    serdeczne uściski kochana:) milutkiego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, bardzo fajny pomysł! Aranżacja udana :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe kompozycje tworzysz :) Wakacje pełną gębą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Klatka vintage to mój absolutny hit :-) Świetnie się komponuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, strasznie podoba mi się ta klatka :) przy okazji zapraszam do siebie na CANDY Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie klimatyczne dekoracje, a pomysł z klatką jest po prostu SUPER :)

    Miłego dzionka :)!
    Pastelowa Kropka

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł na przechowywanie prasy i książek, bardzo mi sie podobają Twoje pomysły. Jestem w trakcie budowy i szukam fajnych smaczków do domu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna dekoracja, od razu nasuwa się myśl o podróżach i zwiedzaniu świata :))
    Tak jakbyście się szykowali na wyjazd w nieznane :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrobiło sie wakacyjnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, to wyglada taka aranzacja :). Pocztowka vintage jest cudna :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe rozwiązanie do przechowywania gazet. Przydałoby mi się takie:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham vintage w każdej odsłonie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)