czwartek, 19 listopada 2015

Drugi raz Liebster Blog Award

Witajcie :)

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem :) Jest mi bardzo miło,
 że spodobałby się wam moje jesienne, kuchenne aranżacje :)

Całkiem niedawno byłam nominowana do nagrody Liebster Blog Award, post do tej nominacji i nagrody możecie zobaczyć tutaj.
W przeciągu półtora miesiąca zostałam ponownie, dwukrotnie nominowana do Liebster Blog Award. Za co bardzo dziękuję :)
Zostałam wyróżniona przez Małgosię z bloga czas oscrapowany oraz przez Dominikę z bloga iglowa.pl
Obiecałam dziewczynom, że odpowiem na ich pytania.

Małgosia jest bardzo twórczą osobą. Na swoim blogu czas oscrapowany dzieli się ze swoimi czytelnikami swoimi pracami i rękodziełem. Gosia ma wielki talent do szycia, szydełkowania, DIY, tworzenia pięknych kartek i decoupage. Ma wiele ciekawych pasji.

Pytania od Małgosi :
1. Twoje prace powstają powoli i z rozmysłem, czy też błyskawicznie i żywiołowo?
Wszystkie dekoracje, kompozycje i aranżacje w swoim mieszkaniu tworzę dosyć błyskawicznie, żywiołowo, pod wpływem impulsu, inspiracji. Przy większych projektach, typu remont czy całkowita zmiana aranżacji wnętrza działam powoli i z namysłem. 
2. Lubisz bardziej kolorystykę ,,ziemi", czy kolorowy szał tęczy?
Zdecydowanie kolory ziemi.
3. Co wybierasz: coś czarnego, czy coś błyszczącego?
Coś czarnego.
4. Twoja ulubiona pora roku i dlaczego ta właśnie?
Wiosna. Uwielbiam wiosnę, bo wtedy przyroda budzi się do życia, mamy wszędzie piękną, świeżą zieleń, kwitną drzewa i krzewy. Dni są coraz cieplejsze i dłuższe. Wszystko po zimie jest takie nowe i takie pierwsze. 
5. Złoto, czy srebro?
Srebro
6. Jak wygląda Twoje miejsce pracy twórczej?
W moim domowym biurze, gdzie pracuję przy komputerze nad nowymi pomysłami i postami na bloga jest raczej porządek, wszystko leży na swoim miejscu. Pod ręką mam książki i czasopisma. Jednak to miejsce czeka remont i na pewno będę chciała je urządzić w bardziej skandynawskim, naturalnym stylu, z dodatkiem artystycznej nonszalancji.
7. Jaką najdziwniejszą rzecz wykorzystałaś w swojej pracy ?
Drewniane nóżki ze starych foteli, które kształtem przypominają gruszki. Sześć z nich pomalowanych na zielony i żółty kolor przypomina muzyczne marakasy i zdobi moją meksykańską łazienkę.
8. Napisz coś o swoich planach ?
Mam w planach remont pokoju w którym mieści się moje domowe biuro. Remont w głównej mierze będzie polegał na zmianie koloru ścian i zmianie aranżacji wnętrza. 
9. Słodko czy wytrawnie?
Zdecydowanie słodko.
10. Jak skowronek, wstajesz o świcie, czy raczej jak sowa czuwasz do późna?
Jestem typową sową, chodzę zdecydowanie za późno spać :)
11. Wieś, senne miasteczko czy wielkomiejski zgiełk?
Marzy mi się sielski domek na wsi w okolicy lasów i gór. Najlepiej w Pieninach :)



Dominika to artystyczna dusza, która rysuje, maluje i tworzy grafiki. Na swoim blogu iglowa.pl dzieli się z nami swoimi pasjami, a także zamiłowaniem do aranżacji wnętrz i designu.


Pytania od Dominiki :
1. Co wolisz, kawę czy herbatę?
Lubię dobrą kawę ze spienionym mlekiem, a najlepiej typu cafe late. Dobrą herbatę też lubię, o tej porze roku najlepiej z przyprawami korzennymi.
2. Jaka jest Twoja najlepsza cecha?
Trudno samemu siebie oceniać. Na pewno jestem wrażliwa i staram się być dobrym człowiekiem. 
3. Co najbardziej cenisz w ludziach?
Dobroć, bezinteresowność, uczciwość. 
4. Z jaką postacią się identyfikujesz?
Nie mam jednej osoby czy postaci z którą bym się identyfikowała. Na pewno podziwiam Martynę Wojciechowską. 
5. Kto jest według Ciebie ikoną stylu?
Audrey Hepburn
6. Bez czego nie ruszasz się z domu?
Bez telefonu. 
7. Jakie jest Twoje popisowe danie?
Nie mam jednego popisowego dania. Mój mąż uwielbia moje makarony, więc może któreś z makaronowych dań :)
8. Jakie życzenie wypowiedziałabyś, gdybyś znalazła lampę Alladyna?
Jest kilka takich życzeń, jednym z nich na pewno jest własny, pięknie położony domek.
9. Co wolisz, mieszkanie w mieście czy domek na wsi?
Domek na wsi.
10. Co wolisz, pracę w grupie czy pracę samodzielną?
Lubię pracować sama, ale jeśli trafiłabym na fajną grupę, kreatywnych ludzi to mogłabym z przyjemnością z nimi popracować. 
11. Zbliża się koniec świata i ten świat skończy się za godzinę, czy uważasz, że przeżyłaś swoje życie najlepiej i nie masz czego żałować?
Gdyby mi została ostatnia godzina życia przed końcem świata, to bym się nie zastanawiała nad swoim życiem, tylko chciałabym spędzić ten czas z najbliższymi.



W ostatnich dniach troszkę zaniedbałam mój blog i wasze blogi, postaram się jednak to szybko nadrobić :)

Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Trzymajcie się ciepło :)




22 komentarze:

  1. O tak... domek blisko lasu to i moje marzenie :)) i pewnie wielu z nas. Spełnienia życze ;) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Moja Droga :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. gratuluję kolejnych nominacji, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś super kobietką kochana:) Ściskam Cię mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga Natalko, dziękuję Ci bardzo :))
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  4. Moje gratulacje !!! W pełni zasługujesz na wyróżnienie:) I cieszę się że mogłam Cię jeszcze bardziej poznać...:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie gratulacje! Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, moje gratulacje i wierz mi marzenia się spełniają,... czego Ci bardzo życzę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło poczytać o Tobie Aniu! Pozdrawiam i życzę udanego remontu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nominacji :) W pełni zasłużona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję kolejnych nominacji, to musi być bardzo miłe, a i wcale się nie dziwię ;) :) Prowadzisz bardzo ciepłego, fajnego bloga z 1001 inspiracji :)
    Uściski :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje i trzymamy kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje gratulacje Aniu :)
    Świetnie Cię poznać bliżej!
    Ściskam serdecznie, M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne odpowiedzi, mamy takie samo marzenie, tylko ja bym chciała mieć domek na mazurach, a w góry wyjeżdżać na wakacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny raz chętnie przeczytałam sobie Twoje odpowiedzi :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, po raz kolejny miło mi było przeczytać Twoje odpowiedzi. I znowu wiem troszkę więcej o Tobie. ;-)) Pozdrawiam Cię serdecznie, Magda

    OdpowiedzUsuń
  15. Począwszy od znaków BHP, apteczek, gaśnic, klient ma również do wyboru różnego typu odzież ochronną, rękawice robocze, obuwie robocze i wiele innych tak bardzo niezbędnych do pracy artykułów zabezpieczających zdrowie i życie. Ponadto wszystkie produkty są odpowiednio posegregowane, jak i opisane w tabelach rozmiarów, także kupno nie powoduje problemu i każdy odszuka to co chce nabyć. Może warto zadać sobie pytanie - odzież robocza co ile przysługuje 2020 ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Klasyczne połączenie bieli z szarością wygląda absorbująco. Wyobraźmy sobie ogromny salon, w którym na jednej ze ścian jest stara cegła oraz drewniana podłoga i stylowe sofy w odcieniu szarości! Absolutna elegancja i klasa! Zobacz na https://retro-cegly.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Skąd najlepiej czerpać inspirację? Z gotowych projektów. Ja np. mam problem z Naprawa posadzki przemysłowej Katowice i jest on już rozwiązany.

    OdpowiedzUsuń
  18. Plany masz bardzo ciekawe. Życzę ci ich zrealizowania. Remont to trudna sprawa, zabierają się za niego, trzeba wiedzieć co się robi. Każda rzecz musi być poukładana i dobrze dobrana. Szczególnie kolory.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)