czwartek, 19 listopada 2015

Drugi raz Liebster Blog Award

Witajcie :)

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem :) Jest mi bardzo miło,
 że spodobałby się wam moje jesienne, kuchenne aranżacje :)

Całkiem niedawno byłam nominowana do nagrody Liebster Blog Award, post do tej nominacji i nagrody możecie zobaczyć tutaj.
W przeciągu półtora miesiąca zostałam ponownie, dwukrotnie nominowana do Liebster Blog Award. Za co bardzo dziękuję :)
Zostałam wyróżniona przez Małgosię z bloga czas oscrapowany oraz przez Dominikę z bloga iglowa.pl
Obiecałam dziewczynom, że odpowiem na ich pytania.


Małgosia jest bardzo twórczą osobą. Na swoim blogu czas oscrapowany dzieli się ze swoimi czytelnikami swoimi pracami i rękodziełem. Gosia ma wielki talent do szycia, szydełkowania, DIY, tworzenia pięknych kartek i decoupage. Ma wiele ciekawych pasji.

Pytania od Małgosi :
1. Twoje prace powstają powoli i z rozmysłem, czy też błyskawicznie i żywiołowo?
Wszystkie dekoracje, kompozycje i aranżacje w swoim mieszkaniu tworzę dosyć błyskawicznie, żywiołowo, pod wpływem impulsu, inspiracji. Przy większych projektach, typu remont czy całkowita zmiana aranżacji wnętrza działam powoli i z namysłem. 
2. Lubisz bardziej kolorystykę ,,ziemi", czy kolorowy szał tęczy?
Zdecydowanie kolory ziemi.
3. Co wybierasz: coś czarnego, czy coś błyszczącego?
Coś czarnego.
4. Twoja ulubiona pora roku i dlaczego ta właśnie?
Wiosna. Uwielbiam wiosnę, bo wtedy przyroda budzi się do życia, mamy wszędzie piękną, świeżą zieleń, kwitną drzewa i krzewy. Dni są coraz cieplejsze i dłuższe. Wszystko po zimie jest takie nowe i takie pierwsze. 
5. Złoto, czy srebro?
Srebro
6. Jak wygląda Twoje miejsce pracy twórczej?
W moim domowym biurze, gdzie pracuję przy komputerze nad nowymi pomysłami i postami na bloga jest raczej porządek, wszystko leży na swoim miejscu. Pod ręką mam książki i czasopisma. Jednak to miejsce czeka remont i na pewno będę chciała je urządzić w bardziej skandynawskim, naturalnym stylu, z dodatkiem artystycznej nonszalancji.
7. Jaką najdziwniejszą rzecz wykorzystałaś w swojej pracy ?
Drewniane nóżki ze starych foteli, które kształtem przypominają gruszki. Sześć z nich pomalowanych na zielony i żółty kolor przypomina muzyczne marakasy i zdobi moją meksykańską łazienkę.
8. Napisz coś o swoich planach ?
Mam w planach remont pokoju w którym mieści się moje domowe biuro. Remont w głównej mierze będzie polegał na zmianie koloru ścian i zmianie aranżacji wnętrza. 
9. Słodko czy wytrawnie?
Zdecydowanie słodko.
10. Jak skowronek, wstajesz o świcie, czy raczej jak sowa czuwasz do późna?
Jestem typową sową, chodzę zdecydowanie za późno spać :)
11. Wieś, senne miasteczko czy wielkomiejski zgiełk?
Marzy mi się sielski domek na wsi w okolicy lasów i gór. Najlepiej w Pieninach :)



Dominika to artystyczna dusza, która rysuje, maluje i tworzy grafiki. Na swoim blogu iglowa.pl dzieli się z nami swoimi pasjami, a także zamiłowaniem do aranżacji wnętrz i designu.


Pytania od Dominiki :
1. Co wolisz, kawę czy herbatę?
Lubię dobrą kawę ze spienionym mlekiem, a najlepiej typu cafe late. Dobrą herbatę też lubię, o tej porze roku najlepiej z przyprawami korzennymi.
2. Jaka jest Twoja najlepsza cecha?
Trudno samemu siebie oceniać. Na pewno jestem wrażliwa i staram się być dobrym człowiekiem. 
3. Co najbardziej cenisz w ludziach?
Dobroć, bezinteresowność, uczciwość. 
4. Z jaką postacią się identyfikujesz?
Nie mam jednej osoby czy postaci z którą bym się identyfikowała. Na pewno podziwiam Martynę Wojciechowską. 
5. Kto jest według Ciebie ikoną stylu?
Audrey Hepburn
6. Bez czego nie ruszasz się z domu?
Bez telefonu. 
7. Jakie jest Twoje popisowe danie?
Nie mam jednego popisowego dania. Mój mąż uwielbia moje makarony, więc może któreś z makaronowych dań :)
8. Jakie życzenie wypowiedziałabyś, gdybyś znalazła lampę Alladyna?
Jest kilka takich życzeń, jednym z nich na pewno jest własny, pięknie położony domek.
9. Co wolisz, mieszkanie w mieście czy domek na wsi?
Domek na wsi.
10. Co wolisz, pracę w grupie czy pracę samodzielną?
Lubię pracować sama, ale jeśli trafiłabym na fajną grupę, kreatywnych ludzi to mogłabym z przyjemnością z nimi popracować. 
11. Zbliża się koniec świata i ten świat skończy się za godzinę, czy uważasz, że przeżyłaś swoje życie najlepiej i nie masz czego żałować?
Gdyby mi została ostatnia godzina życia przed końcem świata, to bym się nie zastanawiała nad swoim życiem, tylko chciałabym spędzić ten czas z najbliższymi.



W ostatnich dniach troszkę zaniedbałam mój blog i wasze blogi, postaram się jednak to szybko nadrobić :)

Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Trzymajcie się ciepło :)




18 komentarzy:

  1. O tak... domek blisko lasu to i moje marzenie :)) i pewnie wielu z nas. Spełnienia życze ;) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Moja Droga :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. gratuluję kolejnych nominacji, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :)
      Pozdrawiam również ciepło :)

      Usuń
  3. Jesteś super kobietką kochana:) Ściskam Cię mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga Natalko, dziękuję Ci bardzo :))
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  4. Moje gratulacje !!! W pełni zasługujesz na wyróżnienie:) I cieszę się że mogłam Cię jeszcze bardziej poznać...:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie gratulacje! Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, moje gratulacje i wierz mi marzenia się spełniają,... czego Ci bardzo życzę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło poczytać o Tobie Aniu! Pozdrawiam i życzę udanego remontu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nominacji :) W pełni zasłużona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję kolejnych nominacji, to musi być bardzo miłe, a i wcale się nie dziwię ;) :) Prowadzisz bardzo ciepłego, fajnego bloga z 1001 inspiracji :)
    Uściski :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje i trzymamy kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje gratulacje Aniu :)
    Świetnie Cię poznać bliżej!
    Ściskam serdecznie, M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne odpowiedzi, mamy takie samo marzenie, tylko ja bym chciała mieć domek na mazurach, a w góry wyjeżdżać na wakacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny raz chętnie przeczytałam sobie Twoje odpowiedzi :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, po raz kolejny miło mi było przeczytać Twoje odpowiedzi. I znowu wiem troszkę więcej o Tobie. ;-)) Pozdrawiam Cię serdecznie, Magda

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)