poniedziałek, 9 maja 2016

Stylowy gazetnik w klimacie retro

Witajcie :)

Na początku nowego tygodnia chcę wam pokazać nowoczesny, minimalistyczny gazetnik, który nawiązuje do klimatu retro. Stylowy gazetnik udało mi się wygrać w Give away 
u Marty z bloga domekprzylesie.blogspot.com.
Bardzo z tego powodu się cieszę, bo od dawna marzył mi się właśnie taki gazetnik, który łączy nowoczesny, skandynawski design z klimatem retro. 
Gazetnik jest dziełem Marty, która tworzy wraz ze swoim mężem piękne i niesamowite prace z metalu i drewna. Wśród nich są drewniane lampy, ażurowe kosze, gazetniki, organizery biurowe, stoliki, przedmioty dekoracyjne jak świeczniki i ramki. 
W pracach Marty widać jej zamiłowanie do nowoczesnego designu, stylu skandynawskiego, minimalizmu i do natury.  
Ogromnie się cieszę, że jedna z prac Marty znalazła się w moim mieszkaniu :))

W gazetniku można trzymać czasopisma, gazety, ale też 
książki, albumy, notesy, kalendarze czy płyty winylowe.
Gazetnik jest funkcjonalny i dekoracyjny.




Gazetnik idealnie sprawdza się przy kanapie. 
W każdej chwili, podczas relaksu można sięgnąć do 
niego po czasopismo, książkę czy notatnik.



Foto 1-8 są mojego autorstwa i są moją własnością.

Poniżej przedstawiam wam kilka wybranych, fantastycznych 
projektów Marty, które możecie znaleźć u niej 
na blogu domekprzylesie.blogspot.com.




Foto 9-12 domekprzylesie.blogspot.com

Już dziś zapraszam na kolejny post, a także na Candy, które 
niedługo zorganizuję na blogu :)



Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Dziękuję wam pięknie za komentarze :)
Życzę wam udanego tygodnia :)


24 komentarze:

  1. Jest bardzo stylowy i bardzo mi się podoba! Jeszcze mi się marzy taki druciany kosz:)
    całuski Aneczko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Natalko :)
      Pozdrawiam Cię cieplutko :)

      Usuń
  2. hi dear Ania !! grandes trabajos , como me gusta esa lampara.. que tenga una buena semana
    cariños

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej! Gazetnik bardzo dobrze pasuje do Twojego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, bardzo lubię rzeczy wykonywane przez Martę. Wykonuje piękne rzeczy które wszędzie znajdą swoje miejsce. Gratuluję Ci gazetnika - jest piękny! Ściskam, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda co napisałaś. Marty projekty znajdą swoje miejsce w każdym domu.
      Dziękuję Ci Madziu i pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. bardzo przydatny taki gazetnik, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super nagrodę udało Ci się wygrać :) Też by mi się przydał taki gazetnik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała ta wygrana. Przedmiot oryginalny i uniwersalny, można tam przecież włożyć poduszkę, książki, kocyk..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Holly :)
      To prawa, może mieć różne zastosowanie.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. /refreszing.pl/
    I u mnie by taki pasował, no może w kolorze.. Np. żółty :D

    Znam Martę, piękne rzeczy tworzą <3. Pozdrawiam ciepło i gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam kiedyś posiadaczką takiego gazetownika.Gratuluję wygranej.Piękne rzeczy tworzą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam kiedyś posiadaczką takiego gazetownika.Gratuluję wygranej.Piękne rzeczy tworzą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny gazetnik:) Fajnie się prezentuje:) Projekty Marty są niesamowite - zdolna kobietka:) Miłego wieczoru Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gazetnik bardzo ładny.Gratuluję wygranej i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :) Gazetnik idealnie wpasował się do wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej!!! Gazetnik jest świetny:) A Marty dzieła oczywiście znam i ciągle się nimi zachwycam:)
    Pozdrawiam Cię Aniu ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też brałam udział w Candy o ten gazetnik, jest boski :-) Gratuluję szczęściaro!:-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)