niedziela, 3 stycznia 2016

Złote plakaty w mojej aranżacji

Witajcie :)

Dziękuję pięknie za wszystkie noworoczne życzenia :)
Na powitanie Nowego Roku przychodzę do was z wpisem z cyklu Moje aranżacje na temat złotych plakatów.
2016 rok będzie należał do złotego koloru. Wszystkie najważniejsze trendy aranżacyjne będą zawierały złote akcenty. Złoto będzie dominowało w nowoczesnym designie, ale nie zabraknie też retro złotych dodatków i dekoracji.
Moje zamiłowanie do złotych akcentów trwa od tego lata, od złotych pamiątek z wakacji. 
Złoty kolor wyróżniał się również w moich świątecznych dekoracjach. 
Prawdziwą wisienką na torcie stały się więc złote plakaty, które dostałam pod choinkę :).
Od dawna myślałam o plakacie z motywem pióra, dlatego większy plakat wybrałam właśnie z piórem. Lubię botanicznie motywy i będę starała się wprowadzać ich jak najwięcej w swoich wnętrzach dlatego spodobał mi się plakat z pszczołą.
Plakaty są nowością na naszym rynku, pochodzą ze sklepu zloteplakaty.pl.
 Zostały ręcznie uszlachetnione specjalną złotą folią. Dzięki czemu pięknie się mienią i wydobywają szlachetność złota. Wyglądają efektownie i nowocześnie.
 Doskonale wpisały się w trendy aranżacyjne i dekoracyjne 2016 roku.

Moje plakaty wyeksponowałam na komodzie z innymi złotymi akcentami jak świece 
oraz z naturalnymi dodatkami jak prawdziwe ptasie pióra. 
To moja nowa, zimowa aranżacja z elementami budzącej się do życia wiosny, 
stąd obecność pszczoły.














Plakaty świetnie komponują się z pozłacanymi dekoracjami 
jak figurka Kopernika, którą mam z Torunia i mądrymi małpkami.
W ten sposób powstała bardziej przyrodniczo-botaniczna kompozycja.






Do złotych plakatów pasują inne błyszczące detale jak mój posrebrzany, 
zimowy wróbel.

Wszystkie fotografie są mojego autorstwa.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej zgody.

Jak widzicie złote plakaty można zestawiać z różnymi dodatkami i detalami, nie tylko złotymi. Plakaty same w sobie też są doskonałą dekoracją, wystarczy zawiesić je w ramie na ścianie czy oprzeć o półkę. Ja wybrałam dla siebie motyw pszczoły i pióra jednak w sklepie zloteplakaty.pl są dostępne również inne ciekawe motywy i wzory jak np. typografie czy modne serce geo.
Ciekawa jestem jak wam się podoba złoty trend na dekoracje w postaci plakatów. 



Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających,
 dziękuję za wszystkie komentarze :)
Miłej niedzieli :)


33 komentarze:

  1. Piękne plakaty, w czarnej ramie wyglądają cudownie. Powiem szczerze, że nie wiem jak to się stało, że nie jestem posiadaczką ani jednego plakatu w moim m2 ? ! Muszę coś sobie wyczarować, pozdrawiam C.aro

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie wyczaruj :) Ja plakaty darze plakaty prawdziwą miłością :)
    Miło mi, że moje złote plakaty Ci się podobają :)
    Pozdrawiam ciepło w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe są te złote plakaty . Zarówno pióro jak i pszczoła mi się podobają. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zaaranżowałaś swoją zimową dekorację:) Plakaty świetne:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) Cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  5. To pióro jest bardzo w moim guście! podoba mi się w tej aranżacji :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Justynko :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  6. Plakaty wyglądają znakomicie - jeszcze zerknę do sklepu. Ale w połączeniu z świeczkami stanowaią ciekawą całość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  7. Ojejku Koxhana, jakie piękne te plakaty, pięknie przechodzą z jednego koloru na drugi tworząc małą iluzję kolorystyczną. Jestem bardzo zaintrygowana tym że w 2016 będą modne złote akcenty, bardzo mnie to zaciekawaiło i dziękuje za pierwsze inspiracje ! Pomyślę o tym czy aby nie w swoim domu czegoś dodać :) Buziaczki Kochaniutka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam dostarczyć Ci pierwszych tegorocznych inspiracji:)
      Bardzo ładnie określiłaś kolory plakatu, to prawda tworzą iluzję, kolory się zmieniają w zależności od tego jak pada światło.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  8. Są cudne. Wyeliminowałam złoty kolor z dekoracji w moim domu, ale Twoje mnie zauroczyły. Zaraz zajrzę czy są w innej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Plakaty są rewelacyjne, podobają mi się bardzo. W ogóle wszystkie pokazane przez Ciebie aranżacje świetnie się prezentują :))
    Ja jak zawsze pod prąd ;)) u mnie było do tej pory złoto, a teraz , gdy jest najmodniejsze , zostało schowane do pudeł i jego miejsce zajęło srebro ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podobają takie plakaty, pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Złoto coraz bardziej mi się "Widzi" :)
    chyba wprowadzę do swoich wnętrz
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu piękne! Koniecznie muszę tam zajrzeć, bo wiesz, że delikatne dodatki w postaci posterów to i u mnie się sprawdzą :)
    Dzięki za namiary!
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe- zachwyciły mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podpisuje się złotym piórem, pod tymi plakatami ;) Rewelacyjne !
    Uściski
    D.

    OdpowiedzUsuń
  15. Plakaty przyciągają uwagę. Musze pomyśleć czy nie zaprosić jakiegoś plakatu do siebie. Owady zawsze mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń
  16. To piórko mi się podoba :) Ładnie by się komponowało z moją złotą ramką z fotkami i wazonem ze złotym akcentem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda to bardzo pięknie!! Piórko jest rewelacyjne:)
    cieplutko ściskam kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi dear Ania ,,que bellos cuadros , me encanto el de la pluma
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
  19. Pozłacane rzeczy lubię, bo się błyszczą, a ze mnie jest spora sroczka na świecidełka :).

    Fajne kompozycje stworzyłaś :).
    Przeraża mnie tylko pszczoła ... Jestem uczulona na osy i takie owady tylko z jednym mi się kojarzą :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, przepiękne plakaty! Mienią się złotem i ślicznie wyglądają! Dostałaś niesamowity prezent. :) Złoto pięknie się prezentuje w domowych klimatach i nadaje charakter glamour! Jestem jak najbardziej ZA! Ściskam Cię w Nowym Roku! Magda

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio plakaty przechodzą swoje 5 minut. W sieci ich jest całe mnóstwo. Jest w czym wybierać. Te które Ty zakupiłaś są wyjątkowo piękne. Ich prostota okraszona eleganckim złotem robi swoje:) Dziękuję za namiar na fajna stronkę:)
    Pozdrawiam Cie Aniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Złoto kojarzy mi się z przepychem, u mnie w domu dominuje zdecydowany brak takich akcentów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Osobiście wolę biel i róż, ale u kogoś złoty bardzo mi się podoba, plakaty są cudne!Pozdrawiam noworocznie i życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te plakaty są przepiękne! Pierwszy raz widzę złote piórko, miałaś wspaniały pomysł, jestem nim zachwycona. W zestawieniu ze złotymi dekoracjami wyglądają bardzo wytwornie.

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochałam się w tym piórku, fantastyczne plakaty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam postery :)Do złota zaczynam powoli się przekonywać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Absolutnie uwielbiam! ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  28. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)