środa, 7 kwietnia 2021

Stojaki reklamowe jako pomysł na skuteczną reklamę

 Witajcie :)

Reklama, marketing reklamowy to podstawowe działania mające na celu zachęcenie potencjalnych klientów do nabycia danego produktu, usługi. Mogą służyć również do poparcia idei, wzięcia udziału w danym przedsięwzięciu. Sama definicja reklamy jest pojęciem szeroko definiowanym, niejednoznacznym. Inaczej określają ją ekonomiści, inaczej handlowcy, czy specjaliści od marketingu internetowego. 

Reklama jest obecna we wszystkich mediach i pełni różne funkcje. Może spełniać rolę informacyjną, informować nas o cechach produktu, gdzie go nabyć. Funkcja edukacyjna przedstawia nam korzyści z posiadania danego produktu lub usługi. Jest też funkcja konkurencyjna i wspierająca.         

Reklama ma różne formy. Są reklamy zewnętrze jak bilbordy, tablice reklamowe, szyldy, słupy ogłoszeniowe. Nośnikami takiej reklamy zewnętrznej mogą być tablice elektryczne, telebimy, wiaty przystankowe, wiaty kioskowe. Ciekawym rodzajem reklamy są standy reklamowe, czyli stojaki reklamowe. Standy reklamowe to tradycyjny, uniwersalny i funkcjonalny sposób na reklamę. Stojak reklamowy jest podstawowym elementem wyposażenia eventu, targów branżowych, każdego stoiska wystawowego. Możemy je spotkać w galeriach handlowych, sklepach, biurach podróży, w bankach, w salonikach prasowych wszędzie tam, gdzie są ulokowane punkty sprzedażowe i punkty informacyjne. Są najczęściej wykorzystywane do dystrybucji ulotek, gazetek, katalogów reklamowych. Ze stojaków coraz częściej korzystają instytucje publiczne, urzędy w celu przekazania ważnych informacji, różnych formularzy, czy biuletynów miejskich. Możemy jest spotkać w poczekalni w gabinecie lekarskim, czy w salonach urody.  
Nowoczesne standy reklamowe oprócz przechowywania ulotek i branżowych gazetek mogą być wyposażone w zewnętrze monitory służące do wyświetlania promocyjnych klipów. Taka funkcja zwiększa interaktywność przekazu, wywołuje w nas większe zainteresowanie przedstawioną kampanią reklamową. Stojaki reklamowe można obecnie modyfikować w dowolny sposób, według gustu i potrzeb osoby zamawiającej taki stojak dla swojej firmy. Są one najlepszym sposobem na zagospodarowanie przestrzeni. Nie zajmują dużo miejsca, łatwo je zauważyć. Przykuwają naszą uwagę ciekawą i nowoczesną kolorystyką, formą i wzornictwem. Są estetycznym sposobem na wyeksponowanie materiałów reklamowych.   

Standy reklamowe, czyli funkcjonalne stojaki do eksponowania ulotek, gazetek, katalogów branżowych, prasy.



Stojaki wyposażone w monitor do prezentacji reklamowych spotów.

Zdjęcia 1-6 pochodzą ze strony qubesystem.pl

Tradycyjna forma stojaka w postaci tablicy, najczęściej kredowej.

Reklama ma istotny wpływ na rozwój każdej firmy. Prowadząc własną firmę warto korzystać z różnych jej form, tych tradycyjnych, zewnętrznych i mobilnych, internetowych. Standy reklamowe są najprostszym sposobem na dotarcie do większego grona osób zainteresowanych naszym produktem lub usługą. Warto taki nowoczesny stojak mieć w swoim sklepie, butiku, salonie, punkcje sprzedaży.

Ciekawa jestem czy zwracacie uwagę na standy/stojaki reklamowe w galeriach handlowych, urzędach i czy z nich korzystacie ?


Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)

   Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających mój blog :)

 Z radością witam nowych czytelników :)

Trzymajcie się zdrowo i ciepło :)


9 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na dobrze wyeksponowaną reklamę łatwiej zwrócić uwagę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy sposób reklamy ma jakieś atuty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno skuteczna reklama powinna wyróżniać się pod względem graficznym. Taka identyfikacja wizualna przyciągnie zdecydowanie więcej odbiorców. Mogę polecić agencję Pan https://zleca.pl/wykonawca/michal-hoinka-1572435292, która specjalizuje się w różnych projektach. Warto sprawdzić ich portfolio.

    OdpowiedzUsuń
  6. duży potencjał ma reklama w internecie i na social mediach. Zgodzę się z Łukaszem, że każda forma reklamy ma jakieś atuty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)