niedziela, 25 grudnia 2022

Dekoracje świąteczne i życzenia !

 Witajcie :)

W ten świąteczny czas przychodzę do was Moi Mili z dekoracjami i życzeniami. W tym roku są dla mnie wyjątkowe święta, bo są to pierwsze święta mojej córeczki Natalki :)

Mimo obowiązków i braku czas związanych z macierzyństwem udało mi się udekorować mieszkanie na święta. Są to dekoracje w moim ulubionym tradycyjnym, rustykalnym i skandynawskim  klimacie z elementami vintage i retro. Jest trochę nowości jak nowy dziadek do orzechów. Moja kolekcja powoli się powiększa :)) Mam drewnianą, skandynawską choinkę. Dominuje czerwień, zieleń, granat. Są dekoracje w stałych miejscach jak w korytarzu nad lustrem i w przedpokoju na wieszaku Smile.

Moje świąteczne dekoracje. Kolekcja dziadków do orzechów.

Nowy nabytek. 


Skandynawska, drewniana choinka.


Kolorowe łupiny orzechów, które lubię wykorzystywać w świątecznych dekoracjach. 

Drewniane, skandynawskie detale. 

Dekoracje w korytarzu i przedpokoju.



Domowe pierniczki :) Nasz nowa tradycja. 

Choinka i jemioła.



Moi Drodzy życzę wam spokojnych, zdrowych, radosnych świąt Bożego Narodzenia. Spędzonych w gronie najbliższych. Odpoczynku i relaksu.
Wszystkiego dobrego !
życzy wam 
Ania 
 

10 komentarzy:

  1. Wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, ja Tobie Aniu też życzę dużo radości i rodzinnego ciepła na ten święty czas oraz wielu wspaniałych chwil w tym nowym, 2023 roku 🙂. Te Twoje dekoracje sprawiają, że człowiek naprawdę czuje magię świąt. Te dziadki do orzechów są niezwykłe i takie typowo świątecznie. Ściskam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogodnych i Radosnych Świąt!! Cieszę się, że u Ciebie takie wyjątkowe Aniu! Szczególne pozdrowienia dla Córeczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałego świętowania życzę w ciepłej rodzinnej atmosferze :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne dekoracje, wspaniałych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam Nataleczkę:-) a kolekcja dziadków jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne świąteczne dekoracje, miło spędzać czas w takim przystrojonym, klimatycznym domu :))
    Uściski dla kruszynki <3
    Pozdrawiam już poświątecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  8. urocze te dekoracje w stylu ,,Dziadka do orzechów" :) skandynawska choinka też niczego sobie :) ja na święta dziergałam ozdóbki z koronka cable w różnych kolorach - szyszki, bombki, gwiazdki, śnieżki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękujemy za życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne są te żołnierzyki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)