poniedziałek, 3 listopada 2014

Mój blog w Creative Blog Tour


Witam wszystkich serdecznie na początku nowego tygodnia i nowego miesiąca. Dzisiejszy post dotyczy mojego udziały w zabawie Creative Blog Tour (wędrówki po kreatywnych blogach), z którą na pewno się już zetknęliście na innych blogach. 
  



Do Creative Blog Tour zaprosiła mnie Beata z blogu utkane z pasji. 

Jest jedną z pierwszych osób, jakie regularnie zaczęły odwiedzać mój blog. Tym bardziej jest mi miło, że to właśnie Beatka mnie nominowała. Beata to dziewczyna o wielu pasjach, na swoim blogu dzieli się z nami wieloma z nich, a ma ich sporo. Zajmuje się rękodziełem, urządzaniem  swojego dom i ogrodu. Lubi przedmioty z „duszą”, retro i vintage, tak jak ja :) Tworzy wspaniałe rzeczy z filcu. Dzierga i szyje ubrania i dodatki, robi biżuterię. Komponuje piękne bukiety z kwiatów. Od czasu do czasu zajmuje się decoupage i transferami. Ma piękny ogród w którym tworzy niesamowite aranżacje. Na targach staroci potrafi znaleźć prawdziwe perełki, które później świetnie wykorzystuje w swoich pracach czy aranżacjach.  Nie wiem kiedy na to wszystko znajduje czas bo przecież doba ma tylko 24 godziny :)

**************************************
Biorąc udział w Creative Blog Tour należy odpowiedzieć na kilka pytań dotyczących naszego bloga. A oto są moje odpowiedzi na te właśnie pytania.


Na czym obecnie pracuję ?

Na pewno staram się powoli skończyć urządzanie swojego salonu. Trochę przeciągnęło się to w czasie. Brakuje mi tylko kilku mebli i dodatków. Ostatnio dokonałam metamorfozy małej biblioteczki na książki i stolika kawowego do salonu. Jak już wcześniej wspominałam aranżuję salon w stylu miejskim, trochę nowojorskim z dużym naciskiem na eklektyzm. Mam nadziej, że już niedługo uda mi się skończy aranżacje salonu :)

Czym  moja praca różni się od innych w tej branży?
Może tym, że inspiracji do urządzenia wnętrz czy tworzenia dekoracji szukam w różnych dziedzinach życia, takich jak: natura, film, obce kraje i ich kultura, urokliwe miejsca jak restauracje, architektura, sztuka zwłaszcza malarstwo, fotografia. Nie do końca podążam za najnowszymi trendami w dziedzinie aranżacji wnętrz. Chociaż wśród nowinek aranżacyjnych też można znaleźć ciekawe inspiracje, ale się do nich nie ograniczam. To samo dotyczy tematyki moich postów na blogu. 

Dlaczego piszę (bloga) o tym co tworzę (robię)?
Pomysł na założenie bloga kiełkował u mnie bardzo długo, tak ok. 3-4 lat. Cieszę się, że wreszcie udało mi się ten pomysł zrealizować. Na blogu mogę podzielić się z wami moją pasją do aranżacji wnętrz i designu oraz swoimi inspiracjami. Wreszcie chciałam zrobić coś dla siebie i pod swoim szyldem :) 

Jak odbywa się mój proces tworzenia (pisania)?
Jeśli chodzi o tworzenie aranżacji wnętrza to jest to zazwyczaj jakiś impuls i fascynacja np. filmem, wnętrzem restauracji czy sztuką. Tak było w przypadku urządzania mojej art deco kuchni. Inspiracją do jej aranżacji była restauracja ArtDeco w moim mieście i paryskie bistra. Meksykańska łazienka powstała z inspiracji malarką Fridą Kahlo, filmem biograficznym Frida oraz filmem Czekolada z Juliette Binoche. 
Co do pisania, to na blogu dzielę się z wami moimi inspiracjami w zakresie aranżacji wnętrz, designu, DIYczyli zrób to sam. Piszę o wnętrzach w moim mieszkaniu, o tym co mnie zainspirowało do ich urządzenia, o tym co mnie aktualnie inspiruje i o aranżacjach jakie bym chciała mieć u siebie w mieszkaniu. Na blogu staram się przedstawiać wnętrza pod kątem inspiracji i pokazać gdzie można ich szukać by stworzyć ciekawe i często niepowtarzalne wnętrza.



*************************************
Do Creative Blog Tour zaprosiłam Agatę z blogu Tak Po Prostu Dom

Agatka, tak jak ja pasjonuje się aranżacją wnętrz. Uwielbia urządzać i dekorować swoje wnętrza. Fascynuje Ją projektowanie ogrodów. I to widać po jej pięknym ogrodzie, który jest świetnie zaprojektowany i urządzony. Niewątpliwym atutem jej ogrodu jest wspaniale urządzony taras. Potrafi dostrzec piękno w małych rzeczach tak w życiu jak i w aranżacji wnętrz. Jest to widoczne po zamiłowaniu Agaty do elementów dekoracyjnych i wszelkich dodatków. Ma świetne oko do drobiazgów. Wiele z nich chciałabym mieć u siebie w mieszkaniu :) Tworzy niesamowite i profesjonalne aranżacje stołu, nie tylko od święta, ale i na co dzień. Stworzyła piękny i ciepły dom, który jest widoczny w jej słowach i wspaniałych zdjęciach. Nawet Jej najprostsze zdjęcia z codziennego życia są niesamowicie urzekające :)

**************************************
To byłoby na tyle, uważam że od czasu do czasu warto wziąć udział w takiego typu zabawach, a zaproszenia i nominacje są zawsze miłe. 
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę wam udanego pierwszego tygodnia listopada :))

Ania K.

24 komentarze:

  1. I pięknie! Dekorujcie Dziewczęta i uczcie nas...

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu miło było o Tobie przeczytać więcej. Buziaki i dobrego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, ślicznie Ci dziękuję :)) Pozdrawiam Cię ciepło :))

      Usuń
  3. Aniu, to świetnie, że nie ograniczasz się tylko do aktualnych trendów, przecież nasze mieszkania i ogrody są naznaczone przez nas samych, naszymi gustami i zamiłowaniami i nie wyobrażam sobie, żeby urządzać je tylko zgodnie z panującą modą. Każdy styl ma swojego odbiorcę czy wielbiciela, fajnie,że mozna się u Ciebie zainspirować bez ograniczeń. Idę teraz odwiedzić Twoją koleżankę , pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Beatko, że tak uważasz :) Cieszę się, że mogę Cię inspirować bez ograniczeń :)) Pozdrawiam Cię cieplutko :))

      Usuń
  4. Oby tak dalej, oby nigdy nie brakowało inspiracji i czasu do realizacji :) choć z tym zawsze gorzej :) Powodzenia w urządzaniu salonu wobec tego. Mam nadzieję, że pokarzesz :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Margo :)) Na pewno postaram się salon pokazać :) Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  5. Gratuluję wyróżnienia, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i również pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  6. Miło poczytać o Tobie więcej Aneczko.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Moja Droga :) Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  7. Aniu !!! Dziękuję z całego serca za tak wspaniałe wyróżnienie, jest mi niezwykle miło. Pięknie napisałaś o Beatce, o sobie i o mnie...nic dodać, nic ująć. Postaram się aby zabawa poszła dalej i abyśmy dzięki niej mogli poznawać kolejne kreatywne ciekawe życia, osoby:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie i jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co Agato :)) Jest mi ogromnie miło, że podoba Ci się mój opis o Tobie :)) Ja też Tobie dziękuję i pozdrawiam Cię cieplutko :))

      Usuń
  8. Aniu :))) fajna sprawa i zabawa :))) umożliwia lepsze poznanie Ciebie i twoich artystycznych wyczynów :)))
    Uściski :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło i dziękuję Ci ślicznie :)) Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  9. Aniu pięknie to wszystko opisałaś. Również od strony graficznej przedstawiłaś bardzo czytelnie i przejrzyście. Miło jest poznać Ciebie bliżej. Widać, ze podchodzisz do tego co robisz z dużym zaangażowaniem i wszystko co przedstawiasz jest zawsze wnikliwie i interesująco opisane. Pięknie zaprezentowałaś nam swoją koleżankę i ja również zaraz ją odwiedzę. Podoba mi się Twoje podejście do urządzania swojego mieszkania, nie wierne kopiowanie, a szukanie własnego stylu.Bardzo sobie to cenię. Świetnie zestawiłaś zdjęcia. Ja również Aniu uważam, ze ta zabawa ma sens, bo pozwala nam się lepiej poznać. Aniu, bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Moniko za przemiłe słowa :)) Pozdrawiam Cię ciepło :))

      Usuń
  10. Hola Anna querida !! que bueno conocer esos dos blogs por medio de usted. paseé a visitarlo.que tenga un buen inicio de semana
    besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Angelica. I am pleased that through my blogs you know the girls. Have a great week :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)