czwartek, 13 listopada 2014

Tekstylia i grafiki Eloise Renouf

Witacie moi drodzy :)
Dzisiaj chciałam wam pokazań oryginalne i kolorowe grafiki angielskiej artystki ilustratorki Eloise Renouf. 
W poprzednim moim poście o deszczowych inspiracjach w aranżacji wnętrz, mogliście już zobaczyć jej dwie deszczowe grafiki. Eloise Renouf jest projektantką tekstyliów i papeterii. Prowadzi własną firmę, a jej marka zaczęła być rozpoznawalna od zleceń dla angielskich i amerykańskich studiów projektowych. Jej grafiki i ilustracje są inspirowane przyrodą, a zwłaszcza światem roślin i zwierząt. Lubi motyw drzew i liści, który w jej pracach często występuje w pięknych kolorach jesieni. Tworzy też czarno-białe grafiki botaniczne i morfologiczne z roślinami, owadami, rybami i ptakami. Jej ilustracje zdobią poduszki, pościel, a nawet kosmetyczki i torebki. 

Wybrałam dla was kilka wspaniałych prac tej niesamowitej artystki.

Grafika New Forest Natura przedstawiająca las, to jeden z najpopularniejszych motywów wśród prac artystki.



Grafika Autumn Trees Teal.

Motyw lasu w modnej szarej i musztardowej kolorystyce na ozdobnych poduszkach. Idealny dodatek dla kanapy w okresie jesieni.

Kosmetyczki z leśnym motywem.

Obok motywu drzew i lasów w pracach ilustratorki pojawiają się kolorowe jesienne liście. Jak grafika Autumn Leaves Grey.

Motyw liści zdobiący klosz lampy.

Charakterystyczna dla artystki grafika z kwiatami, która czerpie inspiracje z motywów folkowych.

Grafika Blue Bouquet.

Grafika Flowers No3 i  jako okładka notatników.

 Ilustracje E. Renouf to nie tylko drzewa i kwiaty to też ryby, owady i ptaki.

Grafika Blue Fish.

Klosz do lampy z ptasim motywem.

Oprócz wielobarwnych grafik artystka tworzy też grafiki czarno-białe. Jak widoczne na zdjęciu z motylami i mniszkiem lekarskim.



Można wybrać też motyw czarno-biały lub pogodowy na poduszkach.

 Jej ilustracje możemy spotkać nawet na ubraniach.

Na przedmiotach codziennego użytku jak ręczniki papierowe. 

Foto pinterest i etsy.com

Mnie grafika i ilustracje Eloise Renouf bardzo się podobają. Chciałabym mieć u siebie chociaż jedną jej grafikę i poduszki. 

**************************************
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój blog :)
Życzę wam udanego dnia :))

Ania


31 komentarzy:

  1. Hi dear friend !! Que lindos cuadros y cojines con motivos de la naturaleza .. Me encantaron esos como de hojas
    Besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Angelica :) I am glad that you like. I really like the theme of nature in interior design. Have a nice day. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. To Aniu jest nas dwie :)))...również bardzo, bardzo te motywy podobają mi się :)) Chciałbym poszewkę i grafikę biało - czarną! Ślę uściski :)))
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się ogromnie cieszę Martusiu :)) Pozdrawiam Cię ciepło :))

      Usuń
  3. Piękne motywy, idealne na jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie graficzne motywy, mam zasłony w kuchni z motywem zielonych liści i bardzo je lubię. Podobają mi się również te w wersji biało-czarnej z motylami i dmuchawcami. Pozdrawiam Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię motywy botaniczne. A taką czaro-białą grafikę bardzo bym chciała mieć u siebie. Pozdrawiam Cię Moniko :))

      Usuń
  5. Uwielbiam takie motywy Aniu, chetnie przygarnełabym to wszystko :))
    Piekne Aniu.
    Dobrego wieczoru Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się wszystkie podobają :) Ciężko się zdecydować na jeden motyw, bo wszystkie są wspaniałe. Pozdrawiam Cię Marysiu :))

      Usuń
  6. SUPER!!! Bardzo mi się podobają te wzory!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Są ciekawe i przyjemnie je widzieć! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi miło, że Ci się Basiu podobają :) Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  8. Natura...to piękne wzory...
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą :)) Pozdrawiam Cię Agnieszko :))

      Usuń
  9. Takie motywy są niezwykle ciekawe. Bardzo mi się podobają, z pewnością część z nich przywłaszczyłabym sobie z chęcią:)))
    Pozdrawiam Cie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są ciekawe i inspirujące. Też bym je z przyjemnością u siebie widziała :) Pozdrawiam Cię ciepło :))

      Usuń
  10. motyw jest genialny szczególnie na okres jesienny!:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na okres jesienny jest super :) Miłego popołudnia Martynko :))

      Usuń
  11. Świetne te grafiki i widac,że wszystko wyszło spod jednej ręki, pewnie by mi cos spasowało do pokoju syna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne i do mnie bardzo przemawiają, lubię taki rodzaj ilustracji. Pozdrawiam Cię ciepło :))

      Usuń
  12. oj tak, świetne te grafiki! podobają mi się wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniszki mi się podobają najbardziej :) Takie kolory do mnie jakoś słabo przemawiają, ale same w sobie grafiki są fajne. W prostocie siła :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarno-białe grafiki są piękne, też mi się bardzo podobają. Pozdrawiam Cię ciepło :))

      Usuń
  14. Piękne grafiki i idealnie pasują do sztuki użytkowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  15. Świetne grafiki! Najbardziej podoba mi się pierwsza New Forest Natura :)
    Śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi ten blog się bardzo podoba.Najlepsze jest to że na ten blog wpadłem trochę przypadkowo z wyszukiwarki google.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)