piątek, 16 września 2022

Kamień gipsowy dekoracyjny w naszych wnętrzach

 Witajcie :) 

Ściany to ważny element w aranżacji wnętrz. Urządzając dane pomieszczenie zaczynamy od remontu ścian i sufitu. Ściany są tłem dla całej aranżacji, podkreślają styl jaki ma dominować w pomieszczeniu, często są jego dekoracją, nierzadko unikatową.

Sposobów na wykończenie ścian jest wiele. W salonie, sypialni, przedpokoju, domowym biurze wybieramy malowanie ścian farbami i tapetę. Do pokoju dziecka, nastolatka, ale też do sypialni można zdecydować się na fototapetę. Do łazienki i kuchni obok farby najczęściej decydujemy się na płytki ceramiczne. 

Ciekawym sposobem na wykończenie ścian jest kamień ścienny wewnętrzny. Kamień gipsowy dekoracyjny występuje w postaci elewacyjnych betonowych płytek, które są łatwe w montażu. Płytki betonowe imitują naturalny kamień i cegłę. Występują w wielu naturalnych kolorach jak szarości, brązy, beże, kolor ceglasty, rdzawy, czarny, biały. Mają różne odcienie i ciekawą strukturę. Są trwałe, wytrzymałe na działanie czynników zewnętrznych jak wilgoć, temperatura. Kamień dekoracyjny sprawdzi się na nierównych ścianach. Stanowi warstwę izolacyjną, wycisza pomieszczenie. Ma lekką, ale trwałą konstrukcję. 

Kamień ścienny sprawdzi się w każdym pomieszczeniu. Pasuje do wnętrz nowoczesnych, minimalistycznych, industrialnych, do wnętrz inspirowanych nowojorskimi loftami. Doskonale odnajdzie się we wnętrzach bardziej klasycznych, na pewno w rustykalnych, country, czyli wiejskich i sielskich oraz vintage. Szary kamień jest świetnym rozwiązaniem do wnętrza skandynawskiego. Rdzawy, piaskowy kamień jest idealny do wnętrz inspirowanych modną obecnie pustynią. We wnętrzach boho z dużą ilością zielonych roślin również swoje miejsce znajdzie kamień ścienny. 

Gdy marzy nam się prawdziwa cegła w mieszkaniu możemy sięgnąć po kamień ścienny imitujący czerwoną cegłę. Kamień dekoracyjny sprawdzi się między górnymi szafkami, a blatem kuchennym. Możemy nim ozdobić ścianę za łóżkiem w sypialni, ścianę za kanapą, czy ścianę z telewizorem w salonie. Gdy w łazience podoba nam się szary kamień w stylu skandynawskim możemy sięgnąć po kamień dekoracyjny.

Kamień ścienny zazwyczaj wybieramy na jedną, dwie ściany. Resztę ścian możemy pomalować farbą, w kuchni położyć pyłki, czy we wnętrzu vintage drewniane panele.     

Kamień dekoracyjny we wnętrzach nowoczesnych i vintage.




Urządzanie wnętrz zaczynamy od ścian. Warto zdecydować się nie tylko na farbę, ale również na ciekawą i dekoracyjną formę wykończenia wnętrza jaką jest kamień ścienny. 

Ciekawa jestem czy podoba wam się pomysł na kamień dekoracyjny we wnętrzach ?



Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)

   Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój blog :)

 Z radością witam nowych czytelników :)

Trzymajcie się zdrowo i ciepło :)


24 komentarze:

  1. Kamienny motyw na ścianach zawsze powodował mój zachwyt. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomył. Ciekawie, to wygląda :).

    Moją uwagę zwrócił też cudny, różowy fotel :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda extra, ale jak później taką ścianę doczyścić z kurzu? Szczególnie te pierwsze zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysły bardzo ciekawe, choć mówiąc szczerze, nie jestem fanką kamienia dekoracyjnego. Za to w niektórych wnętrzach ciekawie wygląda surowa cegła - nadaje pomieszczeniom charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię odwiedzać ten blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to wygląda! My u siebie też zrobiliśmy taką dekorację ścienną, do której użyliśmy płyt imitujących kamień. Efekt piorunujący, a wydawać by się mogło, że to tylko taka mała cegiełka do całości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie ściany z kamienia są bardzo efektowne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie się ten kamień prezentuje, bardzo mi się ta aranżacja podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo przekonująco! Dziękuję za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że lepszą opcją jest kupno domu z rynku wtórnego. Wiele osób sprzedaje domy w niższej cenie przez rosnące raty kredytu. Wiem, że biuro nieruchomości kraków może wam pomóc w znalezieniu odpowiedniego domu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogłem uwierzyć, że połączę się z moim byłym kochankiem, byłem tak przerażony sam na sam, bez ciała, które mogłoby stać po mojej stronie i być ze mną, ale miałem takie szczęście, że pewnego dnia spotkałem tego potężnego maga, doktora Ediomo , potem powiedziałem mu o mojej sytuacji, zrobił wszystko, co możliwe, aby mój chłopak wrócił do mnie. W rzeczywistości, po tym, jak zrobił magię, mój były chłopak wrócił do mnie w niecałe 48 godzin. Mój były chłopak wrócił błagając i obiecując, że już nigdy mnie nie opuści. 3 miesiące później zaręczyliśmy się, pobraliśmy i jesteśmy razem szczęśliwi. Jeśli masz również taką samą sytuację lub inne trudne sytuacje. Skontaktuj się z dr Ediome. Jest bardzo potężny w swoich działaniach;
    * zaklęcia miłosne
    * zaklęcia przyciągające
    * jeśli chcesz odzyskać swojego ex
    * Zatrzymaj rozwód
    * Wygraj sprawę sądową
    * magia, która sprawia, że ​​dłużnicy płacą natychmiast
    *przełamuje obsesje
    * leczy udary i wszelkie choroby
    * zaklęcie ochronne
    * niepłodność i problemy z ciążą
    * magia loterii
    * zaklęcia szczęścia
    Skontaktuj się z dr Ediomo na jego e-mail: drediomo77@gmail.com
    dziękuję bardzo za przyniesienie mojego byłego kochanka z powrotem do mnie twój e-mail: drediomo77@gmail.com lub zadzwoń/whatsapp: +2349132180420

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że efekt jest naprawdę piękny, ale posiadając dzieci moją zmorą byłoby pewnie czyszczenie ścian wykończonych tym materiałem, bo oczyma wyobraźni już widzę te "dzieła sztuki" wykonane farbami, kredkami czy flamastrami na nich :D Dlatego ja musiałam postawić na bardziej funkcjonalne rozwiązanie, jakim są panele ścienne, przynajmniej dopóki dzieci trochę nie podrosną :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki kamień jest ponadczasowy. Był, jest i będzie modny. To sprawdzone rozwiązanie przy dekoracji ścian nie tylko wewnątrz budynku, ale też na elewacji. Nadaje niepowtarzalnego uroku i charakteru, któremu nie dorówna żadna farba. Jest też łatwy w czyszczeniu. Generalnie, na co dzień wystarczy miotełka do kurzu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podczas aranżacji warto zdecydować się na trwałe drewniane meble które rewelacyjnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się takie oryginalne rozwiązania w wnętrzach.

    OdpowiedzUsuń
  16. kamień jest dla mnie zbyt surowy i taki ponury, ja wolę rzeczy bardziej bogato zdobione i efektowne np. dekoracyjne bordiury ścienne albo jakaś sztukateria przypodłogowa czy przysufitowa, w zależności od pomieszczenia oraz stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie podoba się ściana z kamieniem dekoracyjnym

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie dodatki są bardzo modne obecnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiele osób decyduje się na takie rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobry kamień gipsowy. Jest to niesamowite połączenie stylu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjnie pasuje do każdego stylu aranżacji.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)