wtorek, 10 października 2023

Pomysł na wyjątkowy, spersonizowany prezent dla każdej z nas

 Witajcie :)

Prezenty, lubimy je dostawać i a jeszcze bardziej lubimy je wręczać bliskiej nam osobie. Okazji na prezenty mamy wiele w ciągu roku - urodziny, imieniny, rocznica ślubu, Boże Narodzenie, Dzień Matki, Dzień Ojca, Walentynki. Są wyjątkowe okazje, które przypadają zazwyczaj raz w życiu jak 18-stka, zdana matura, obrona dyplomu, narodziny dziecka. Jest nam miło, gdy potrafimy zaskoczyć prezentem i sprawić radość osobie, którą kochamy, czy bardzo lubimy. 

Jednak nie zawsze mamy pomysł na ciekawy prezent, odpowiedni na daną okazję, a nie chcemy podarować kolejnej książki, czy perfum. Same kwiaty i czekoladki też nam nie wystarczą.     

Z pomocą w wyborze unikatowego i wyjątkowego prezentu przychodzą nam takie miejsca jak Murrano.pl. Na ich stronie możemy znaleźć prezenty dla każdego, na każdą okazję. Są tam prezenty dla osób mających pasje jak fotografia, podróżowanie, moda, wędkarstwo, kino, motoryzacja, sport. 

Moją uwagę zwróciły prezenty dla kobiet. Wśród nich możemy wybrać nietuzinkowy, spersonizowany prezent dla mamy, siostry, córki, przyjaciółki. 

Świetnym pomysłem jest piękna, szkatułka na biżuterie. Może być w formie kobiecego kuferka, obita eko skórą w pastelowym kolorze, ozdobiona zdjęciem i imieniem obdarowanej osoby. Szkatułka jest pojemna, ma dwie szufladki, górna część posiada lusterko i przestrzeń z przegródkami na biżuterie. Inny wariant szkatułki to drewniany, rustykalny kuferek z przeszkloną górą, opatrzony grawerowanym inicjałem bliskiej nam osoby. Szkatułka to też świetny organizer na zegarki. Prezent w postaci spersonizowanej szkatułki to idealny niespodzianka dla mamy, siostry, przyjaciółki, każdej kobiety lubiącej biżuterie. Dla mnie byłby idealny :)  

Do szkatułki możemy dobrać wyjątkową srebrną lub złotą biżuterie, którą znajdziemy również na stronie Murrano.pl. Sama biżuteria też jest świetnym pomysłem, zwłaszcza gdy posiada grawerunek i jest zamknięta w stylowym pudełeczku z dedykacją. Możemy tam znaleźć bransoletkę lub naszyjnik z modnymi zawieszkami. 

Dla osób lubiący nietuzinkowe i oryginalne prezenty dobrym pomysłem będzie lampka w postaci ramki LED z wydrukiem na szkle akrylowym. Ramka wykonana z plexy ustawiona została na mocnej drewnianej podstawie. Personalizowany nadruk mogą tworzyć zdjęcia z najlepszych chwil w życiu obdarowanej osoby. To świetny pomysł na 18 urodziny córki. Innym wariantem ciekawie dokumentującym życie naszej bliskiej osoby jest plakat w postaci spersonalizowanego kolażu z dedykacją. Zamiast kolażu możemy wybrać klasyczny album na zdjęcia z grawerowaną dedykacją i okienkiem na zdjęcie. 

 Wyjątkowy prezent dla mamy, córki, przyjaciółki, dla każdej z nas.
Spersonalizowane, eleganckie szkatułki na biżuterie.



Wyjątkowa srebrna i złota biżuteria z grawerunkiem i dedykacją.


Nietuzinkowy pomysł na prezent -  ramka LED z spersonalizowanym nadrukiem.


Wyjątkowy plakat w postaci kolażu i piękny album na zdjęcia.

Mamy wiele możliwości na zrobienie wyjątkowej niespodzianki bliskiej nam osobie. Osobisty, spersonalizowany i przemyślany prezent ucieszy naszą mamę, siostrę, czy przyjaciółkę. Ja już myślę o ramce LED lub plakacie w postaci kolażu dla mojej córeczki Natalki :)

Ciekawa jestem czy wy Moi Mili lubicie robić osobiste, personalizowane prezenty bliskim osobom ?


Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)

   Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój blog :)

 Z radością witam nowych czytelników :)

Słoneczka i uśmiechu na co dzień  :)


8 komentarzy:

  1. Podoba mi się pomysł na szkatułkę z personalizacją.

    OdpowiedzUsuń
  2. sztakułki piękne i wyglądaja na bardzo praktyczne, ale nie chciałabym na nim swojego zdjęcia :P jak już to taką z inicjałem jak ta druga z ciemnego drewna. swoją podobiznę mogę widzieć na zdjęciach, portretach, karykaturach zawieszonych na ścianie albo w ramce, nawet bez podświetlenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam takie ale najczęściej DIY. Teraz widzę że można się posłużyć pomysłami kt są na stronie. Super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda prezentowa inspiracja się przyda na najbliższe święta. Nie wiem, ale jakoś zawsze mam problem z doborem prezentów. W tym roku zaczynam poszukiwania już niemalże 2 miesiące przed, żeby dobrać wszystkim jakieś fajne prezenty. Dzięki za fajny pomysł. Na pewno wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)